quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:43 schreef Vandaag... het volgende:
op ´pa´ van doe maar:
zoals je daar nu ligt,
in de douche op je gezicht
Jouw extensions in mijn handen.
Zo´n tandeloze lach, wie had dat ooit gedacht
Ik heb jou zo veranderd
Je deed niet wat ik wou dus Mannie luister nou
Ik doe de dingen die ik doe met mun vuisten dicht
Pure kunst.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:43 schreef Vandaag... het volgende:
op ´pa´ van doe maar:
zoals je daar nu ligt,
Ik heb jou zo veranderd
Ja, maar dat mag je hier niet zeggen. Huub is nog altijd, na alle opgefokte momenten en uitlokkingen en zijn ijskoude gedrag richting Lieke, heilig... Kijk, Dennis is een walgelijk leeg omhulsel, Nadia een manipulatief en hoerig kreng dus die mogen er direct uit, nog voor Huub. Maar Huub..... Huub is zo slecht dat ik er eigenlijk geen woorden voor heb.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan heeft hij het gegooid en geschopt. 2 Minuten stilte voor het glas graag. Dennis moet zich niet aanstellen want het is maar glas!
Eigenlijk is het gewoon Huub z'n schuld met z'n spanningsaura en die van Lieke want die heeft het lef om zomaar ergens te gaan zitten. Huub en Lieke![]()
![]()
En nu met zijn allen het refrein: Oh Brian wat je doet, doe je goed!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:43 schreef Vandaag... het volgende:
op ´pa´ van doe maar:
zoals je daar nu ligt,
Ik heb jou zo veranderd
Je mag hier alles zeggen maar je snapt natuurlijk ook wel dat ik sarcastisch was. Brian en Amanda beuken elkaar de douche door waarop Amanda zegt dat Lieke begon omdat ze op notabene haar eigen bed ging liggen. Toen Amanda losging op Lieke sprong Huub er tussen waarop Amanda vond dat Huub de spanning met zich meebrengt en vervolgens mist Amanda een halve kop extensions, heeft een tand los en zere handen. Brian had een bloedneus en heeft een snee in zijn lip. Dit alles is dan Huub z'n schuld? Nog niet misschien natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:09 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Ja, maar dat mag je hier niet zeggen. Huub is nog altijd, na alle opgefokte momenten en uitlokkingen en zijn ijskoude gedrag richting Lieke, heilig... Kijk, Dennis is een walgelijk leeg omhulsel, Nadia een manipulatief en hoerig kreng dus die mogen er direct uit, nog voor Huub. Maar Huub..... Huub is zo slecht dat ik er eigenlijk geen woorden voor heb.
Ongelooflijk dat ie er nog steeds in zit. En als Wifebeater het programma over een paar maanden gaat winnen gaan we natuurlijk allemaal verbaast zijnquote:Op maandag 5 november 2007 00:11 schreef bella35 het volgende:
exit brain .2 dagen in de gouden kooi met brain
1.deur kapot dennis glas in zijn hoofd.
2.huub zijn arm omgedraait als hij niet mee was gedraait was zijn arm nu gebroken.
3.brain en amanda ruzie .brain zegt dennis luisterd af houd je smoel.amanda blijft door gaan met praten en zegt dat het haar niet uitmaakt.brain gaat kijken of dennis daar staat .en schopt vervolgens een glas richting dennis.
4.amanda gewurgd en met haar hoofd tegen de douche knop aangeslagen en laten we niet de koude douche vergeten hoe vernederend is dat.
5.lieke geschopt
Dat wordt genieten hiero.quote:Op maandag 5 november 2007 01:22 schreef Mika25 het volgende:
Ongelooflijk dat ie er nog steeds in zit. En als Wifebeater het programma over een paar maanden gaat winnen gaan we natuurlijk allemaal verbaast zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |