Heet ze Lieke? Of Huub? Nee? Dan ook geen boete.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:20 schreef avonne het volgende:
Nadia heeft behoorlijk wat zitten fluisteren in het oor van DOB.
Kan dat kreng eens een boete krijgen?
quote:Op donderdag 1 november 2007 11:20 schreef noekje het volgende:
Die vrouw van de permanente make up. Daar heeft Brian de site van gemaakt. Inteeltbende!
En wat is nu de fucking moeite om Lieke naar een fysiotherapeut te sturen? Je ziet wel weer waar de prioriteiten liggen: bij ordinaire, getatoeëerde wenkbrauwen en hooihaar.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:27 schreef SIRA het volgende:
En weer is Amanda de hele dag onder de pannen.
Gisteren met Tilly nu weer met DOB en permanente make-up.
Krijgen Huub en Jaap, behalve de internetshow, nog wel 's wat ?
Lieke vertelde dat ze vanacht niet kon slapen, ze ergerde zich eerst aan het gepraat van Nadia en Luc en later aan het gefluister, ze kon er niet van slapen, toen is ze bij Jaap gaan liggen. Het had niks met Huub te maken.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:27 schreef Dreamboy het volgende:
Wat ik gisteren zo raar vond aan Lieke was dat ze boven bij Jaap ging slapen terwijl ze toen de relatie over was zei tegen Huub...als jij nou voor een nachtje bij Jaap ga slapen dan heb ik even rust.
Huub zei toen ga zef.
Lieke toen. nee dat kan ik niet slapen.
Het blijft een apart mens zeg.
Klopt dat hoorde ik ook zo,maar toen de relatie over was toen moest ze zo nodig apart slapen en Huub moest dan maar bij Jaap gaan liggen,omdat zei niet bij Jaap kon slapen..vanwege de overlast van hem.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:32 schreef Varen het volgende:
[..]
Lieke vertelde dat ze vanacht niet kon slapen, ze ergerde zich eerst aan het gepraat van Nadia en Luc en later aan het gefluister, ze kon er niet van slapen, toen is ze bij Jaap gaan liggen. Het had niks met Huub te maken.
Huub vertelde aan Lieke, dat hij vanacht een boek had uit gelezen en nog een stuk uit een ander boek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |