Ohh wel een heel fout nummertjequote:Op donderdag 1 november 2007 02:34 schreef VrAnKiE het volgende:
verkeerde nummertje?
Beetje min van haar als ze niet meer terug komt.quote:Op donderdag 1 november 2007 02:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke naar boven, naast Jaap?
quote:Op donderdag 1 november 2007 02:37 schreef Kaleddis het volgende:
Ah, daar zijn ze. Brian moet Amanda dragen.
Lieke is ondertussen, geirriteerd door de herrie, naar boven gegaan. Huub is er achteraan.
Het rolgordijn was er inderdaad af, Brian probeerde het er weer op te doen.
Nadia is ondertussen boos op Luc. nix ligt een beetje zielig te kuchen in z\'n bedje.
Ze hadden toch geen woordenquote:Op donderdag 1 november 2007 02:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Terwijl Brian een laveloze Amanda kwam dumpen, hadden Huub en Lieke fiks woorden. Lieke liep kwaad weg, Huub bleef verbijsterd achter (zie cap). Huub liep even later achter haar aan maar kwam al snel weer terug.
[ afbeelding ]
Heb jij ze echt met elkaar zien praten?Ik dacht dat Huub overeind ging zitten en naar Amanda en Brian bleef kijken maar ik heb ze helemaal niet zien praten.Misschien was ik me teveel aan het concentreren of Brian en Amanda nog iets loslieten.quote:Op donderdag 1 november 2007 02:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Terwijl Brian een laveloze Amanda kwam dumpen, hadden Huub en Lieke fiks woorden. Lieke liep kwaad weg, Huub bleef verbijsterd achter (zie cap). Huub liep even later achter haar aan maar kwam al snel weer terug.
[ afbeelding ]
Die ligt bij Brian, en ze zijn natuurlijk weer aan het fluisteren, terwijl wij het geluid hebben van Huub die de bladzijden van z'n boek omslaatquote:Op donderdag 1 november 2007 02:41 schreef diedirk het volgende:
Waar is Amanda nu eigenlijk?
Van mijn mag ze zaterdag wel mee als haar bezoek er is.quote:Op donderdag 1 november 2007 02:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke gaat denk ik echt snel weg. Dit gedoe trekt ze niet meer, ze is aan het eind van haar latijn.
Die fikse woorden heb ik dan compleet gemist.quote:Op donderdag 1 november 2007 02:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat Lieke dat voor Dennis zei,hij zat daarna meteen weer richting het bed van Nadia en Luc te gluren.quote:Op donderdag 1 november 2007 02:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze hadden toch geen woorden![]()
Lieke had al eerder geirriteerd gevraagd aan Nadia en Luc of ze zachter wilde doen. Dat deden ze natuurlijk niet. Nadat Brian en Amanda ook weer terug waren en er nog meer herrie kwam, pakte Lieke haar zender en stierde naar boven.
Huub zat ondertussen Brain en Amanda te observeren en was verbaasd dat Lieke zo wegliep.
Het leek wel of Lieke de aanwezigheid van Brian niet trok. Het paardenbakincident komt elke keer weer naar boven na confrontaties met Brian, daar is ze volgens mij nog steeds bitter over.quote:Op donderdag 1 november 2007 02:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Lieke had al eerder geirriteerd gevraagd aan Nadia en Luc of ze zachter wilde doen. Dat deden ze natuurlijk niet. Nadat Brian en Amanda ook weer terug waren en er nog meer herrie kwam, pakte Lieke haar zender en stierde naar boven.
Huub zat ondertussen Brain en Amanda te observeren en was verbaasd dat Lieke zo wegliep.
Jawel. Huub was bezig over het benen / schenen probleem van Lieke. Hij vond dat ze er meer aan moest laten doen. Lieke wilde een consult aan een sportarts afwachten.quote:Op donderdag 1 november 2007 02:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |