abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54295222
Vervolg van: [COS #2761] Sletten zijn dronken.

Er was weer een stevige schreeuwpartij tussen Aman/Brian & Lieke.

Dennis ging getrouw Huub&Jaap op de hoogte stellen en Huub kwam als een razende naar beneden gelopen.

Daarna kwam een ruim anderhalf uur durende streamlock, waarbij de eerste beelden waren dat iedereen netjes in bed lag en daarna de familie kubatz binnen kwam.
oh en Amanda is dronken

Filmpje-link van Desii
http://www.youtube.com/watch?v=23zoWS6PeUQ&eurl

[ Bericht 38% gewijzigd door Prospera op 01-11-2007 03:02:38 ]
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_54295229
verkeerde nummertje?
pi_54295233
De Febo moet nu eens gewoon eerlijk spel spelen en knopen doorhakken.

Als ze dit nu weer proberen te verdoezelen , maken ze hele grote fout!
Dit gaat anders toch uitkomen, spelers pikken dit niet langer.

Amanda exit
pi_54295234
Brian levert Amanda af in haar lappenmand

Keep the Sunny Side Up
pi_54295237
Lieke naar boven, naast Jaap?
pi_54295238
quote:
Op donderdag 1 november 2007 02:34 schreef VrAnKiE het volgende:
verkeerde nummertje?
Ohh wel een heel fout nummertje
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_54295247
http://nl.youtube.com/dgkredactie

We worden weer belazerd met de battel tussen Brian en Huub.Huub heeft 8988 hits en Brian 49673
pi_54295248
Ah, daar zijn ze. Brian moet Amanda dragen.
Lieke is ondertussen, geirriteerd door de herrie, naar boven gegaan. Huub is er achteraan.
Het rolgordijn was er inderdaad af, Brian probeerde het er weer op te doen.
Nadia is ondertussen boos op Luc. nix ligt een beetje zielig te kuchen in z\'n bedje.
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_54295250
quote:
Op donderdag 1 november 2007 02:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke naar boven, naast Jaap?
Beetje min van haar als ze niet meer terug komt.
pi_54295251
Terwijl Brian een laveloze Amanda kwam dumpen, hadden Huub en Lieke fiks woorden. Lieke liep kwaad weg, Huub bleef verbijsterd achter (zie cap). Huub liep even later achter haar aan maar kwam al snel weer terug.

Keep the Sunny Side Up
  donderdag 1 november 2007 @ 02:38:45 #11
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_54295254
luc en nadia zullen nu ook wel niet meer gaan neuken
pi_54295256
pi_54295257
quote:
Op donderdag 1 november 2007 02:37 schreef Kaleddis het volgende:
Ah, daar zijn ze. Brian moet Amanda dragen.
Lieke is ondertussen, geirriteerd door de herrie, naar boven gegaan. Huub is er achteraan.
Het rolgordijn was er inderdaad af, Brian probeerde het er weer op te doen.
Nadia is ondertussen boos op Luc. nix ligt een beetje zielig te kuchen in z\'n bedje.
pi_54295259
Lieke gaat denk ik echt snel weg. Dit gedoe trekt ze niet meer, ze is aan het eind van haar latijn.
pi_54295264
quote:
Op donderdag 1 november 2007 02:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Terwijl Brian een laveloze Amanda kwam dumpen, hadden Huub en Lieke fiks woorden. Lieke liep kwaad weg, Huub bleef verbijsterd achter (zie cap). Huub liep even later achter haar aan maar kwam al snel weer terug.

[ afbeelding ]
Ze hadden toch geen woorden
Lieke had al eerder geirriteerd gevraagd aan Nadia en Luc of ze zachter wilde doen. Dat deden ze natuurlijk niet. Nadat Brian en Amanda ook weer terug waren en er nog meer herrie kwam, pakte Lieke haar zender en stierde naar boven.
Huub zat ondertussen Brain en Amanda te observeren en was verbaasd dat Lieke zo wegliep.
pi_54295265
Waar is Amanda nu eigenlijk?
pi_54295266
quote:

[ afbeelding ]
Heb jij ze echt met elkaar zien praten?Ik dacht dat Huub overeind ging zitten en naar Amanda en Brian bleef kijken maar ik heb ze helemaal niet zien praten.Misschien was ik me teveel aan het concentreren of Brian en Amanda nog iets loslieten.
pi_54295267
quote:
Op donderdag 1 november 2007 02:41 schreef diedirk het volgende:
Waar is Amanda nu eigenlijk?
Die ligt bij Brian, en ze zijn natuurlijk weer aan het fluisteren, terwijl wij het geluid hebben van Huub die de bladzijden van z'n boek omslaat
pi_54295268
quote:
Op donderdag 1 november 2007 02:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lieke gaat denk ik echt snel weg. Dit gedoe trekt ze niet meer, ze is aan het eind van haar latijn.
Van mijn mag ze zaterdag wel mee als haar bezoek er is.
pi_54295270
quote:

[ afbeelding ]
Die fikse woorden heb ik dan compleet gemist.
pi_54295271
quote:
Op donderdag 1 november 2007 02:41 schreef Kaleddis het volgende:

[..]

Lieke had al eerder geirriteerd gevraagd aan Nadia en Luc of ze zachter wilde doen. Dat deden ze natuurlijk niet. Nadat Brian en Amanda ook weer terug waren en er nog meer herrie kwam, pakte Lieke haar zender en stierde naar boven.
Huub zat ondertussen Brain en Amanda te observeren en was verbaasd dat Lieke zo wegliep.
Ik dacht dat Lieke dat voor Dennis zei,hij zat daarna meteen weer richting het bed van Nadia en Luc te gluren.
pi_54295274
Ook in de gouden kooi nieuwsbrief een interview met Sandy.Heb de belangrijkste stukjes effe gekopieerd.

Eerst mag Dennis naar huis en dan mag Huub de Villa verlaten!”
“Buiten Brian vind ik Jaap de leukste Miljonair
Huub komt zichzelf nog wel tegen, hij zit ook met zijn gevoelens in de knoop
Wordt Sandy de nieuwe gastspeler?
“Tuurlijk zou ik als gastspeler de Villa in willen! Ik ga daar lekker de boel opfrissen! Ik ga ze helemaal gek maken. Zo gek dat de kijkcijfers omhoog vliegen! Er moeten tactieken veranderen en er moet meer geëntertaind worden”, Sandy weet duidelijk waar hij over praat! Zal hij ooit de Villa als gastspeler betreden?
  donderdag 1 november 2007 @ 02:45:07 #23
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_54295275
quote:

[..]

Het leek wel of Lieke de aanwezigheid van Brian niet trok. Het paardenbakincident komt elke keer weer naar boven na confrontaties met Brian, daar is ze volgens mij nog steeds bitter over.

Ik kan me ook niet voorstellen dat ze nog erg lang blijft. Ze kan echt niks meer hebben.
pi_54295277
quote:

[..]

Jawel. Huub was bezig over het benen / schenen probleem van Lieke. Hij vond dat ze er meer aan moest laten doen. Lieke wilde een consult aan een sportarts afwachten.
Keep the Sunny Side Up
pi_54295279
Amanda gaat haar werk onder de dekens verrichten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')