abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 oktober 2007 @ 20:30:14 #1
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_54289549
Ja, dit is echt zo'n vage vraag waar niemand wat mee kan, maar toch probeer ik 'm, omdat er wellicht mensen zijn met een gedachtenkronkel waar ik wat mee kan. ;-)

Ik heb twee weken geleden een eerste date gehad met een meisje (oh by the way, "meisje" klinkt nogal breezer, maar we zijn beiden 30). Via via gekoppeld. De date was tja... het was gewoon gezellig. Geen enge stiltes. Maar ook geen KABAAAAM! VONK!!! WOW!!! gevoel. Ik kan 'r niet zo goed inschatten en eigenlijk weet ik niet of ik wel wat met 'r zou willen. Volgens mij hebben we allebei nu zoiets van "tja ach... zullen we nog een keer een 2e date doen? mwoah ja... volgende week ofzo?". Dus niet van "IK WIL JE MORGEN WEER ZIEN!".

What to do? Nu al afkappen? I'm confused...

(en ja, ik verwacht serieuze antwoorden, al weet ik ook dat dit vrij lastig is in te schatten voor een buitenstaander)
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_54289625
Je hebt niets te verliezen, I guess.
pi_54289648
Ik zou er niks mee doen. Als je haar via-via kent kom je dr misschien nog wel eens ergens tegen, op een feestje ofzo. Kun je dan altijd nog bekijken of je eventueel toch voor een tweede date voelt.

Persoonlijk zou ik in elk geval haar het initiatief laten nemen als het niet geweldig was.
Jesus saves but death prevails.
pi_54289788
Neuken?
  woensdag 31 oktober 2007 @ 20:51:08 #5
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_54289844
Als je 30 bent en dát nog niet weet zul je zeker ook nog wel bij je moeder wonen
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  woensdag 31 oktober 2007 @ 20:54:18 #6
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_54289911
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 20:51 schreef jpg97 het volgende:
Als je 30 bent en dát nog niet weet zul je zeker ook nog wel bij je moeder wonen
Nee knaap. Ik woon zelfstandig.
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
  woensdag 31 oktober 2007 @ 20:55:55 #7
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_54289936
Gewoon lekker blijven daten. Wat niet is kan nog komen toch?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 31 oktober 2007 @ 20:58:00 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54289966
Als je het nu nog niet kan inschatten, kan het dus in principe nog alle kanten op. Dus ik zou gewoon een tweede date doen, in een andere setting. Nee heb je, KABAAAAM! VONK!!! WOW!!! kun je zomaar ineens wel krijgen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 31 oktober 2007 @ 21:10:46 #10
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_54290179
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 20:58 schreef Copycat het volgende:
Als je het nu nog niet kan inschatten, kan het dus in principe nog alle kanten op. Dus ik zou gewoon een tweede date doen, in een andere setting. Nee heb je, KABAAAAM! VONK!!! WOW!!! kun je zomaar ineens wel krijgen.
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_54290216
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 20:30 schreef JeOma het volgende:
De date was tja... het was gewoon gezellig. Geen enge stiltes.
Dat vind ik persoonlijk al heel wat. Als je EN tijdens de hele date geen irritaties voelde, EN er vielen geen vervelend aanvoelende stiltes...echt hoor, da's al heel wat! Of daar een geweldige romance uit voortkomt weet je niet, maar het klikt in elk geval blijkbaar goed genoeg om vriendschappelijk met elkaar om te kunnen gaan.
pi_54290307
Ik denk ook niet dat je dates met zulke hoge verwachtingen in moet gaan. Zorg gewoon voor een gezellige tijd en zie waar het schip strandt.
pi_54290378
Ik zou nog een keer daten. Geef het gewoon een kans.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_54290459
Vraag d'r of ze bij je langskomt voor een drankje en een lekker hapje! c.q. kook iets lekkers
Nee heb je ja kan je krijgen. En als je nou merkt dat er geen vonk is maar het verder wel klikt kun je altijd nog fuckbuddies worden
pi_54290707
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 21:28 schreef Menn0 het volgende:
Vraag d'r of ze bij je langskomt voor een drankje en een lekker hapje! c.q. kook iets lekkers
Nee heb je ja kan je krijgen. En als je nou merkt dat er geen vonk is maar het verder wel klikt kun je altijd nog fuckbuddies worden
Helemaal waar!
  woensdag 31 oktober 2007 @ 21:45:40 #16
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_54290728
bewaren, kan nog van pas komen
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_54291225
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 21:13 schreef thaleia het volgende:

[..]

Dat vind ik persoonlijk al heel wat. Als je EN tijdens de hele date geen irritaties voelde, EN er vielen geen vervelend aanvoelende stiltes...echt hoor, da's al heel wat! Of daar een geweldige romance uit voortkomt weet je niet, maar het klikt in elk geval blijkbaar goed genoeg om vriendschappelijk met elkaar om te kunnen gaan.
Precies, zo zou ik er ook over denken. Kennelijk klikt het op zich best goed, dus een gezellige vriendschap heb je er waarschijnlijk al bij. Wie weet wat de toekomst nog brengt, maar dit heb je dan al vast
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_54291511
Ik snap niet dat jullie allemaal tijd verspillen aan iets met weinig potentie.
Jesus saves but death prevails.
pi_54292007
Ik zou elkaar ook gewoon blijven zien. Zo te lezen klikt het wel tussen jullie, dus zouden jullie in eerste instantie gewoon vriendschapelijk met elkaar om kunnen gaan en wie weet wat daar nog uit voortkomt dan

Bij de meest mensen is het geen liefde op het eerste gezicht, maar moeten ze elkaar eerst wat beter leren kennen
pi_54292015
hoe kan je nu verwachten dat je vanaf je eerste ontmoeting met een totaal wildvreemd mens een gevoel van "crash boom bang" hebt? Ik zou het eerlijk gezegd veel enger vinden moest je na deze ontmoeting al helemaal zien zitten.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_54292888
Nou je kunt wel meteen weten dat ergens nooit seksuele aantrekkingskracht uit gaat voortkomen. En als het je enkel te doen is om het vinden van een partner, zou een vervolgafspraak dan inderdaad neerkomen op 'tijd verspillen aan iets met weinig/geen potentie' (letterlijk muhahahaha)

Maar goed, dat is hier niet het geval, want hij schrijft "ik weet niet of ik meer met 'r zou willen" en ik heb het nu over gevallen waarin je direct weet dat je never nooit meer zou willen.
pi_54292952
Geef het een kans
pi_54293718
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 23:27 schreef thaleia het volgende:
Nou je kunt wel meteen weten dat ergens nooit seksuele aantrekkingskracht uit gaat voortkomen. En als het je enkel te doen is om het vinden van een partner, zou een vervolgafspraak dan inderdaad neerkomen op 'tijd verspillen aan iets met weinig/geen potentie' (letterlijk muhahahaha)

Maar goed, dat is hier niet het geval, want hij schrijft "ik weet niet of ik meer met 'r zou willen" en ik heb het nu over gevallen waarin je direct weet dat je never nooit meer zou willen.
inderdaad, ik weet het ook wel onmiddellijk als het echt NIETS gaat worden, maar als ik twijfel dan zou ik toch nog eens afspreken.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  donderdag 1 november 2007 @ 08:01:34 #24
162543 MooieLuL
er is maar één lul zo mooi
pi_54295771
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 22:28 schreef Shivo het volgende:
niet iedereen doet aan vooroordelen gebaseerd op 1 ontmoeting
ja echt...tjeck Feaubeaux! :')
pi_54296483
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 22:28 schreef Shivo het volgende:
Niet alle liefde is op het eerste gezicht.

Gewoon nog een keer daten, kijken waar het schip strand. Op z'n ergst hou je er alleen een leuk avondje aan over, op z'n best blijkt misschien dat het toch wat kan worden.
onzin?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')