Nee knaap. Ik woon zelfstandig.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:51 schreef jpg97 het volgende:
Als je 30 bent en dát nog niet weet zul je zeker ook nog wel bij je moeder wonen
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:58 schreef Copycat het volgende:
Als je het nu nog niet kan inschatten, kan het dus in principe nog alle kanten op. Dus ik zou gewoon een tweede date doen, in een andere setting. Nee heb je, KABAAAAM! VONK!!! WOW!!! kun je zomaar ineens wel krijgen.
Dat vind ik persoonlijk al heel wat. Als je EN tijdens de hele date geen irritaties voelde, EN er vielen geen vervelend aanvoelende stiltes...echt hoor, da's al heel wat! Of daar een geweldige romance uit voortkomt weet je niet, maar het klikt in elk geval blijkbaar goed genoeg om vriendschappelijk met elkaar om te kunnen gaan.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:30 schreef JeOma het volgende:
De date was tja... het was gewoon gezellig. Geen enge stiltes.
Helemaal waar!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:28 schreef Menn0 het volgende:
Vraag d'r of ze bij je langskomt voor een drankje en een lekker hapje! c.q. kook iets lekkers
Nee heb je ja kan je krijgen. En als je nou merkt dat er geen vonk is maar het verder wel klikt kun je altijd nog fuckbuddies worden
Precies, zo zou ik er ook over denken. Kennelijk klikt het op zich best goed, dus een gezellige vriendschap heb je er waarschijnlijk al bij. Wie weet wat de toekomst nog brengt, maar dit heb je dan al vastquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:13 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk al heel wat. Als je EN tijdens de hele date geen irritaties voelde, EN er vielen geen vervelend aanvoelende stiltes...echt hoor, da's al heel wat! Of daar een geweldige romance uit voortkomt weet je niet, maar het klikt in elk geval blijkbaar goed genoeg om vriendschappelijk met elkaar om te kunnen gaan.
inderdaad, ik weet het ook wel onmiddellijk als het echt NIETS gaat worden, maar als ik twijfel dan zou ik toch nog eens afspreken.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:27 schreef thaleia het volgende:
Nou je kunt wel meteen weten dat ergens nooit seksuele aantrekkingskracht uit gaat voortkomen. En als het je enkel te doen is om het vinden van een partner, zou een vervolgafspraak dan inderdaad neerkomen op 'tijd verspillen aan iets met weinig/geen potentie' (letterlijk muhahahaha)
Maar goed, dat is hier niet het geval, want hij schrijft "ik weet niet of ik meer met 'r zou willen" en ik heb het nu over gevallen waarin je direct weet dat je never nooit meer zou willen.
niet iedereen doet aan vooroordelen gebaseerd op 1 ontmoetingquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:28 schreef Shivo het volgende:
Ik snap niet dat jullie allemaal tijd verspillen aan iets met weinig potentie.
Niet alle liefde is op het eerste gezicht.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:28 schreef Shivo het volgende:
Ik snap niet dat jullie allemaal tijd verspillen aan iets met weinig potentie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |