Laat me raden: als Heilige Brian er niet geweest was, was het leed niet te overzien geweest.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:05 schreef petraa het volgende:
volgens Amanda
Chantal?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:14 schreef petraa het volgende:
Dennis krijgt weer één kaartje
Je mag nooit meer radenquote:
Check de OP van Peet.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:07 schreef akveor het volgende:
Is er eigenlijk een filmpje van dat Brian Huub's arm omdraaide?
Mag ik dit in me OP zetten ?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:22 schreef beequeen het volgende:
Nog even over het polsincident.
N zei tegen Huub dat hij zijn pols had moeten laten breken door Brian dan was het een zekere exit geworden voor Brian.
5 Minuten later zegt ze tegen Amanda dat Huub zich aanstelde en Amanda bevestigt dit en zegt dat het een schwalbe van Huub was.
Nou, denk het niet!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:29 schreef Rotterdammert het volgende:
krijgt brian een boete voor gisteren?
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:40 schreef beequeen het volgende:
Dennis is klaar met zijn zangles en Nadia heeft een lekker salade voor hem gemaakt. De twee keuvelen een tijdje totdat Dennis opnieuw over zijn uiterlijk begint. “Alsjeblieft, je bent een man! Hou alsjeblieft op over je uiterlijk en gedraag je als een man! Jij bent gewoon nog erger dan ik!”, roept Nadia geïrriteerd uit. Hierna verlaat zij de Chill Room en laat de ijdele Miljonair alleen achter met zijn bord salade. Nu moet het toch wel een keer tot je doordringen, Dennis!
![]()
Bron: VV.
Hij heeft Dennis toch ook geslagenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:38 schreef Dark het volgende:
[..]
Nou, denk het niet!
Huub is zo stom geweest om mee te draaien toen Brian zijn arm omdraaide en helaas brak zijn arm dus niet
Het is dus Huub zijn eigen schuld! - volgens Amanda
Je bent niet stom! Ik geloof ook in rechtvaardigheid, maar weet (net als jij) dat gerechtigheid in de kooi niet bestaat. Maar karma is en blijft een bitch, dus Brian krijgt 'm nog wel eens op zijn brood.. Daar geloof ik ook heilig in.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:45 schreef petraa het volgende:
Huub moet naar achteren: Please laat hij te horen krijgen dat Brian eruit moet. Ik weet het ik ben stom ik geloof nog steeds in rechtvaardighedi
Van Megastad FMquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:50 schreef Kinga het volgende:
ene Gijs dus.
Ja maar, dat vindt niemand erg, de Febo ook niet!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:46 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Hij heeft Dennis toch ook geslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |