Dude! uiteraard! ja was lache zeker! doen we snel over man!quote:Op woensdag 28 november 2007 23:14 schreef Vince22 het volgende:
hey jij ook hierWas leuk potje effe... was jammer dat ik weg moest! Vrijdag of na't weekend wel wee r ff!
Ik ben nu Second Lieutenant Iquote:Op donderdag 29 november 2007 13:47 schreef janrad het volgende:
Gisteren bevorderd tot 2e luitenant . Ik gebruik meestal de M4 met scope of rocketlancer. Ik heb ook de M60 geprobeerd maar daar kan ik niets mee raken.
Ik weet nietmeer welk level je die krijgt, maar dan schiet je veel sneller.quote:Op donderdag 29 november 2007 20:47 schreef janrad het volgende:
Wanneer heb je dubble tap en wat is het eigenlijk.
Brigadier General hierquote:Op donderdag 29 november 2007 20:24 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik ben nu Second Lieutenant I
First Lieutenant!quote:Op donderdag 29 november 2007 20:24 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik ben nu Second Lieutenant I
Serieus die Amerikanen sporen nietquote:Op vrijdag 30 november 2007 12:45 schreef janrad het volgende:
Ook leuk om eens met een stel yanks een potje COD4 te raggen al die opmerkingen tussendoor.
Stelletje trash talkende hoog in de bol hebbende schreeuwlelijken zijn hetquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Serieus die Amerikanen sporen niet, maar zijn wel fucking grappig. Moet je maar eens voor de lol rond een uur of 1:00 in de ochtend spelen. Blanke gasten die bij elke zin het woord nigga gebruiken
Hoeveel dagen erop zitten?quote:Op zaterdag 1 december 2007 09:59 schreef hugecooll het volgende:
Goed goed, ze moeten nog wel wat fixen maar er zou binnenkort een patch komen
WAAAT?!?!quote:Op zaterdag 1 december 2007 09:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
5x55 geweest en nu 33
28ste vd wereld qua score
13e vd wereld qua gewonnen games
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |