? Bij mij staat er gewoon bij Ships to: Worldwide... Hoe kom je er bij dat het niet buiten de VS verstuurd wordt? Als ik inlog krijg ik netjes de verzendkosten naar Nederland te zien.quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:07 schreef janrad het volgende:
Hoe zit dat met bestellen bij 3busymen ? Ik probeer nu Drakes fortune te bestellen maar er staat dat er niet verzonden worden buiten de VS. Hoe doen jullie dat ?
Had ik ook, dan heb je de express ebay oid, Check ook de url in de browserbalk. Deze zou het moeten doen, hier heb ik ook besteld.quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:07 schreef janrad het volgende:
Hoe zit dat met bestellen bij 3busymen ? Ik probeer nu Drakes fortune te bestellen maar er staat dat er niet verzonden worden buiten de VS. Hoe doen jullie dat ?
TVP!..quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:56 schreef Sixty4 het volgende:
Hebben we al een Fok clan-tag?
Niet dat we serieus een clan moeten gaan vormen, maar je herkent de mede-fokkers wat sneller.
Ok, als iedereen (met de juiste rank that isquote:Op zaterdag 17 november 2007 12:33 schreef Sixty4 het volgende:
Ik heb 't even geprobeerd, maar [FOK] geeft geen probleem.
Weet je zeker dat je Tism_NL heet? Krijg een melding dat deze naam niet is geregistreerd.quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:51 schreef Tism het volgende:
(Tism_NL is mijn Online user/gamer name....
)
Ja dat heb ik ook . Ze zijn er wel alleen er staan geen namen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:46 schreef Kremers het volgende:
Wat ik wel vreemd vind: Ik heb 5 eigen classes aangemaakt. Één keer in de zoveel tijd worden de namen gewistDe classes bestaan nog wel, alleen de namen zie ik niet meer...
Vage shit...
Ohja, wellicht een idee om iedereen die CoD4 speelt in de OP te vermelden? Beetje lastig om al die topics af te moeten gaan om mensen toe te voegen
Ja..quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:06 schreef Sixty4 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je Tism_NL heet? Krijg een melding dat deze naam niet is geregistreerd.
quote:Op zondag 18 november 2007 18:17 schreef Sixty4 het volgende:
Misschien weten jullie het al, maar als je van 1 type wapen alle challenges hebt gedaan, krijg je een gouden wapen van dat type![]()
Ook bij level 55, krijg je een gouden Desert Eagle.![]()
Mja, maar gouden wapens neem je voor zo ver ik weet niet mee naar de volgende prestige mode (die gouden DE.50 iig niet), dus denk ik dat ik die challenges pas bij prestige 10 ga doen (zit nu bij 2quote:Op zondag 18 november 2007 18:17 schreef Sixty4 het volgende:
Misschien weten jullie het al, maar als je van 1 type wapen alle challenges hebt gedaan, krijg je een gouden wapen van dat type![]()
Ook bij level 55, krijg je een gouden Desert Eagle.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |