quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:41 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Uitgespeeld, dus te koop gezet
Op naar Assassins Creed![]()
Gister liep alles weer als een trein bij mijquote:Op woensdag 14 november 2007 07:12 schreef Deacon_Tigra het volgende:
als het goed werkt is het leuk, als het werkt ja
![]()
Beter helemaal nietquote:Op woensdag 14 november 2007 17:00 schreef Rock-shocker het volgende:
Ach ja, beter aan het begin van je garantieperiode dan net erbuiten. Maar toch is her erg kut.
Nou, dan maar lekker boeken over Global Political Economy doorploegen hè
Voor 6e wel?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:43 schreef Rock-shocker het volgende:
Ja ik ben er na tien bladzijden ook maar mee gegapt. Mijn concentratie is na zessen 's avonds ook niet wat het daarvoor is...
Gister zat er een kerel de gehele tijd te boeren in de lobby... Ik moest wel lachenquote:Op donderdag 15 november 2007 10:57 schreef Kremers het volgende:
Ik vind de optie dat de microfoon in MP altijd aan staat niet zo geweldig... Er zitten vaak van die gasten tussen die of te dicht op hun speakers of het volume heel hoog hebben staan, met als gevolg dat je alle gamegeluiden door je mic je horen krijgt.
Enorm irritant...
Mijn K/D ratio is ongeveer 1.5/1. Ook niet echt super, maar af en toe ben ik gewoon te dom bezig, ala rambo enzoquote:Op donderdag 15 november 2007 17:25 schreef deepart het volgende:
Ik ben nu level 28 maar ik word constand helemaal omver gewalst door andere. Ik heb een negatieve K/D en ik snap gewoon niet hoe somige zo goed kunnen spelen. Ik heb invert aanstaan en ik speel met sensative op standje 2. Hoe kunnen jullie zo goed mikken met een controller? heeft iemand tips ofzo? haha
Ik doe altijd met red spot inderdaad, en ik heb net geprobeerd met invert uit, maar dat werkt bij mij helemaal niet.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:45 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Mijn K/D ratio is ongeveer 1.5/1. Ook niet echt super, maar af en toe ben ik gewoon te dom bezig, ala rambo enzo![]()
Maar heb je invert aan?
Dan is boven toch onder en vica versa, als ik ergens een hekel aanheb......
Oh en richt met die red dot sight, gaat echt een stuk beter dan. Dus stoppen richten schieten zeg maar
Ik speel ook met Invert aan en stand 2. Mijn K/D is rond de 2000-1000 Ratio 1,7 Streak 21quote:Op donderdag 15 november 2007 17:25 schreef deepart het volgende:
Ik ben nu level 28 maar ik word constand helemaal omver gewalst door andere. Ik heb een negatieve K/D en ik snap gewoon niet hoe somige zo goed kunnen spelen. Ik heb invert aanstaan en ik speel met sensative op standje 2. Hoe kunnen jullie zo goed mikken met een controller? heeft iemand tips ofzo? haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |