Wat moet er staan bij je netwerk instellingen? Hij zoekt altijd automatisch naar een verbinding hier.quote:Op zondag 11 november 2007 21:15 schreef Cid het volgende:
[..]
Nee, even je netwerk instellingen controleren lijkt me.
Ik zat meer aan de instellingen van je router o.i.d. te denken. Volgens mij moet je een aantal porten forwarden naar je PS3, of hem in een DMZ zone zetten.quote:Op zondag 11 november 2007 21:33 schreef deepart het volgende:
[..]
Wat moet er staan bij je netwerk instellingen? Hij zoekt altijd automatisch naar een verbinding hier.
Vind je het erg als ik zeg dat ik niet weet wat DMZ is?quote:Op zondag 11 november 2007 22:04 schreef Cid het volgende:
[..]
Ik zat meer aan de instellingen van je router o.i.d. te denken. Volgens mij moet je een aantal porten forwarden naar je PS3, of hem in een DMZ zone zetten.
Het probleem zit hem niet tijdens het spelen van CoD4 online, maar het joinen van servers, het is meer gebaseerd op een geluksfactoren,quote:Op zondag 11 november 2007 22:25 schreef marcek het volgende:
Forwarden etc zou kunnen helpen , echter lees ik dat sommige zelfs na dit gedaan te hebben nog steeds problemen hebben.
Denk dat we alleen maar kunnen wachten tot infinity of sony met een oplossing komt.
Heb echter een uur geleden nog een 3 teamdeathmatches gespeeld zonder problemen.
Je kan dus niet zelf beslissen of je een room opstart.quote:Op maandag 12 november 2007 00:32 schreef Rock-shocker het volgende:
Is het niet gewoon het probleem dat veel te weinig mensen rooms opstarten, of ben ik nou dom?
Ah, vandaarquote:Op maandag 12 november 2007 09:57 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Je kan dus niet zelf beslissen of je een room opstart.
Zodra je find game doet gaat hij zoeken. Meestal join je dan ergens, en af en toe wordt je zelf host.
Het is wel zo dat als ik alleen of met 1 of max 2 anderen iets join dit nog wel redelijk gaat.
Zodra je met party's van 6/7 man gaat duurt het echt tergend lang.
Maar voor de rest inderdaad een super tof spel![]()
yup, hier hetzelfde werkt perfect.quote:Op maandag 12 november 2007 17:48 schreef Assassin92 het volgende:
Als ik CoD4 uit Amerika importeer, kan ik dan wel gewoon op de Europese online servers?
Je moet ook luisteren naar de man die zo goed kan snipen, dat ze een wapen naar em vernoemd hebbenquote:Op maandag 12 november 2007 18:56 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Kwam net bij dat stukje, waarbij mijn commander zegt dat ik die hond met rust moet laten.
Dat is er natuurlijk om vragen , en ik dat beest kapot schieten, had ik beter niet kunnen doen
![]()
![]()
Die daarna is toch dat je eerst die explosieven moet laten ontploffen en dan die tanks uit moet schakelen.quote:Op maandag 12 november 2007 20:41 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je moet ook luisteren naar de man die zo goed kan snipen, dat ze een wapen naar em vernoemd hebben
Vond ik een vrij lastige missie, trouwens.
Die daarna zit ik nu vast![]()
Hugecool van socom II?quote:Op zaterdag 10 november 2007 02:10 schreef hugecooll het volgende:
hugecool is mijn account, geweldige game trouwens, ook al zijn martyrdom en last stand een beetje gay
speel Search and Destroy als je je rang snel hoger wil krijgen btw
quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:08 schreef hardstyle_babbels het volgende:
iedereen lullen over die online shit... De singleplayer is al om je vingers bij af te likken... in 6 uurtjes uit te spelen
ja maar jij bent ook van uitzonderlijke kwaliteitquote:
Ga nou niet gaan beweren dat de singleplayer lang isquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:57 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
ja maar jij bent ook van uitzonderlijke kwaliteit![]()
En dat doet niks af trouwens aan het feit dat de singleplayer echt vet is
Moet jij trouwens niet naar school![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |