Ja haha en dan het gevloek als weer eens voor hun flikker geschoten worden. Echt hilarisch. IK moet zeggen dat het aantal kills bij mij soms flink tegenvalt. Ik heb wel potjes gespeeld dat ik maar een kill had.. om je rot te schamenquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Serieus die Amerikanen sporen niet, maar zijn wel fucking grappig. Moet je maar eens voor de lol rond een uur of 1:00 in de ochtend spelen. Blanke gasten die bij elke zin het woord nigga gebruiken
One word: super!quote:Op zaterdag 1 december 2007 09:41 schreef ElToros het volgende:
Ik ga Binnenkort een Ps3 kopen en dan ga ik lekker knallen op Call of duty.
Maar ik wil weten Hoe is de Online
Ik vind de G36c heel fijn met als perks 3x granade, stopping power, en nog een die ik ben vergetequote:Op zaterdag 1 december 2007 18:47 schreef janrad het volgende:
Hmmm ik heb toch de M60 ontdekt met deep penetration en snel herladen als perk en sinds vandaag een reddot er op.
Infinity Ward Community Relations Managerquote:Posted: 13 Nov 2007 16:28 Post subject: Workaround for Rank Resets until Fix
Hey Everyone --
Just wanted to give you a heads up, we're aware of users who it appears your Rank resets. We're looking into it and addressing the issue, however in the meantime if you notice your Rank appears to be less than what it was, then do the following.
(thanks for all the feedback on this workaround guys!)
Start a Ranked game, Free for all seems to be the best suggestion.
After you've played for just a few seconds (don't have to do anything in the game), then quit out, and your rank should be back to normal.
Thanks again to everyone for the suggestions, keep in mind that we are aware of the issue and this is only a temporary solution until it's fixed.
Gezien ja maar toch wou ik dit met jullie delenquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:18 schreef Wessiej het volgende:
Lees 2 post boven je.
Idd heb het net ook uitgeprobeerd maar werkt nietquote:
x4 voor mijquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:51 schreef Wessiej het volgende:
4000 XP vandaag in de prullenbak [ afbeelding ]
Was schijnbaar voor een iets ouder probleemquote:
Geen idee, maar me xp van gister ben ik inderdaad kwijtquote:Op zondag 2 december 2007 10:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Werkt het nu weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |