OMG we praten langs elkaar in de toekomst !!! deze LAYOUT is ZEAU BreeZaH baby yes yes.quote:
Wil je ze terug?quote:Op donderdag 1 november 2007 18:39 schreef debuurvrouw het volgende:
je neemt me de woorden uit de mond.
nee, alleen dat stukje pizza wat er nog aanzat...quote:
Ik vind 'm ernstig sexyquote:Op donderdag 1 november 2007 18:44 schreef Veulen het volgende:
Hij went eigenlijk best snel deze layout
vind je?quote:Op donderdag 1 november 2007 18:44 schreef Veulen het volgende:
Hij went eigenlijk best snel deze layout
Daar gaat mijn avondetenquote:Op donderdag 1 november 2007 18:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, alleen dat stukje pizza wat er nog aanzat...
quote:
Ik heb ze ook op msn met dezelfde hotkeys,quote:Op donderdag 1 november 2007 18:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jeutje, wat weer ik veel smileys eigenlijk...![]()
-edit- dat kek roepen en er dan gelijk een fout doen.... lol
Wehehe, op zo'n teringnieuwe pc met een hightech muis en uberzacht toetsenbord zodat mijn polsjes lekker liggen op zo'n txt_only 1940-1945 forum zitten postenquote:
Wehehe, Ain't no stoppin' us.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:49 schreef Pavement het volgende:
Zeau ben ff weg en gelijk 6 posts !!!
En dat doe ik niet, ken er maar 3 ofzoquote:Op donderdag 1 november 2007 18:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind 'm ernstig sexy
Maar je moet wél de smileys uit je hoofd weten
quote:Zoals je kan zien krijg je nu tijdelijk de text_only layout voorgeschoteld, ongeacht van wat je ingesteld heb je je opties.
Dit alles omdat deze layout een stuk minder belastend is voor het serverpark. Hoelang deze layout standaard zal staan is nog niet duidelijk.
Ondertussen werken we ook volop aan de servers om deze traagheid snel te kunnen vergeten.
de opkomst van "het forum" en wij waren erbij....quote:Op donderdag 1 november 2007 18:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wehehe, op zo'n teringnieuwe pc met een hightech muis en uberzacht toetsenbord zodat mijn polsjes lekker liggen op zo'n txt_only 1940-1945 forum zitten posten
: ' ) =quote:Op donderdag 1 november 2007 18:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
En dat doe ik niet, ken er maar 3 ofzo
Dat onderste heb ik sowiesoquote:Op donderdag 1 november 2007 18:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
de opkomst van "het forum" en wij waren erbij....
denk jaren 80 kapsel en colbert met streepvoering en schoudervulling...
Na dit weekend is alles beter, sneller, sterker, eerder, mooier, Gerter, toffer, puickender en kekker.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:55 schreef debuurvrouw het volgende:
of ishet nu eigenlijk de ondergang van een forum (wegens succes overbelast)
pas maar op, da's gewoon weer in de mode...quote:
eerst zien, dan geloven....quote:Op donderdag 1 november 2007 18:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Na dit weekend is alles beter, sneller, sterker, eerder, mooier, Gerter, toffer, puickender en kekker.
Goeiequote:Op donderdag 1 november 2007 18:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
pas maar op, da's gewoon weer in de mode...![]()
hoe gaat die talk to the hand smiley eigenlijk?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |