Amanda en Nadia waren door BNN gevraagd de Urban Awards uit te reiken, dus eigenlijk heeft het hokje er geen hand in gehad dat Lieke daar niet bij zou zijn.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:19 schreef beequeen het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat een gedoe allemaal gisteravond zeg. Het is toch ook droevig dat alleen N en Amanda naar dat Awardgedoe mochten, dat is vragen om moeilijkheden, waarom Lieke niet, ik begrijp daar echt geen yota van. Lijkt wel of het hokje willens en wetens stookt om enige actie in dat hok te krijgen. Goed gelukt zou ik zeggen, wat een losers.
Denk dat dit de terror van Dennis is.. hij zingt ze de villa uit!! Kon nog wel eens werken ook!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:39 schreef riri het volgende:
dennis zit weer ongegeneerd als een zangparkiet te fungeren...geluid weer uit
Is daar een filmpje van?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:40 schreef Copycat het volgende:
Ik ben een vrouw van bijna veertig, maar heb bij lange na niet het lelijke figuur van Nadia. Mijn borsten zijn pront, mijn taille is dan wel ietwat verminderd, maar nog steeds slank en mijn billen zijn stevig en koket.
Zo.
![]()
Mogge!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:42 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Is daar een filmpje van?![]()
goedemorgen![]()
Dat het maar even gezegd is.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:40 schreef Copycat het volgende:
Ik ben een vrouw van bijna veertig, maar heb bij lange na niet het lelijke figuur van Nadia. Mijn borsten zijn pront, mijn taille is dan wel ietwat verminderd, maar nog steeds slank en mijn billen zijn stevig en koket.
Zo.
![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:40 schreef Clank het volgende:
Waar zit die enorme snijwond in het gezicht van Dennis nou... waarvoor hij gisteravond nog naar het ziekenhuis moest?
Of ze is bang dat het eten er deze keer spontaan weer uit komt of ze stinkt nog ontzettend uit haar smoelquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
Nadia heeft de gewoonte om te eten met een hand voor haar mond....slaat nergens op![]()
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of ze is bang dat het eten er deze keer spontaan weer uit komt of ze stinkt nog ontzettend uit haar smoel![]()
Gaat die weer meehuppelen op 'Nooit meer naar huis!!' ?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:50 schreef Varen het volgende:
Dennis is op oorlogs pad tegen Huub. Hij verteld aan Brian waar hij Huub allemaal op gaat pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |