dat ze vooruitgang boekt die niet verwacht wasquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Begin Epica: zangeres lekker
Tegenwoordig: zangeres lekker
Wat is je punt nou?![]()
Ja die vertrouw ik niet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:02 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Wees blij dat Dribbel_ er ook niet bij was, anders was het double the pain
[ afbeelding ]
Krontjong!quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:39 schreef Aresdreams het volgende:
schijnen aardig wat indo's in de metal scene rond te huppelen
Plaatjes zijn zo gemaaktquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja die vertrouw ik niet..
Maak je die plaatjes zelf? Heb je niks te doen?.
...vergeet in dat geval je botol tjebok nietquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:31 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Krontjong!
En nu eerst even een potje berrak
(we hebben ook een satéthee in de band: "een drent met een beetje pigment" zoals hij het zegt)
quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:31 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Krontjong!
En nu eerst even een potje berrak
(we hebben ook een satéthee in de band: "een drent met een beetje pigment" zoals hij het zegt)
Daar is 19 oktober mn dure leren jas gejatquote:Op donderdag 1 november 2007 15:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
En om het toepasselijk te maken zouden we naar café Dollars moeten gaan... daar heb je ten minste nog een beetje echte live rockmuziek.![]()
Feli alvastquote:Op donderdag 1 november 2007 15:43 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ja Dollars is wel een van de leukere. Maar de NDRGRND is ook wel ok
VASND gefeli! Ik ben zaterdag jarigVanavond wel al feestje hier thuis.
Vertel eens over Iced Earth... Hebben ze ook nog veel oude nummers gespeeld met de nieuwe zanger erbij?? Ik vind het nieuwe album muzikaal gezien weer briljant, qua zang iets minder... Kan niet wennen aan dat stemgeluid van Tim Owens... Vorige album vond ik een dieptepunt, met name door de teksten over hoe geweldig Amerika wel niet isquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Precies
Briljant! Geweldig! Geniaal!
Alleen de gitaren stonden te zacht gemixt. Wel erg dom bij een band als Annihilator.
Ze speelden wel 'machinaal strak' zoals een vriend van me zei.
Iced Earth was ook briljant!
Is ze nog lekkerder geworden dan?quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:16 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
dat ze vooruitgang boekt die niet verwacht was
Nee is wel redelijk gezakt qua prijs sinds ze op de nieuwe locatie zittenquote:Op donderdag 1 november 2007 22:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is tonika nog steeds zo duur? Een paar jaar geleden ben ik er eens wezen kijken om een versterker maar heb hem toch maar aan de overkant van de straat gehaald (noorder muziekhuis) Het personeel was daar ook veel vriendelijker. Ik was laatst in utrecht bij feedback en het personeel daar deed me denken aan de mensen bij tonika.
De belangrijkste eigenschap van een vrouwquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:23 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
nee, ze is beter gaan zingen... kan mij dat verekte uiterlijk van haar nou boeie?
quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:36 schreef Sloggi het volgende:
[..]
De belangrijkste eigenschap van een vrouw.
Indo's spelen relatief veel dus komen ze ook in de metal voor.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:39 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
schijnen aardig wat indo's in de metal scene rond te huppelen
Haha! Die is ouderwets leukquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:00 schreef SNArky het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Stevie Ray zelf ook clips maakte...
http://www.youtube.com/watch?v=L86fonUDIb4
Hij is trouwens wel erg grappig, vooral als hij de derde gitaar pakt.
Oliebollen?quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:52 schreef SNArky het volgende:
[..]
Ga je ook oliebollen bakken voor het hele topic?
Ik wist niet eens dat ze verhuisd zijn en dat noorder muziekhuis failliet is. Ik kom nog regelmatig in Groningen maar ga de laatste tijd dan meestal rechtstreeks de kroeg in.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:29 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Nee is wel redelijk gezakt qua prijs sinds ze op de nieuwe locatie zitten
Noorder muziekhuis is al een jaar of 2 failiet en kleine collectie + kutpersoneel.
Bij tonika werken wel een paar rotzakkenmaar als ze zeggen: "kan ik je helpen?" zeg dan nee en loop naar een chiller personeelslid
![]()
muziekhuis westerhaven zit ongeveer 2 minuuten van mijn school af. Daar heb ik eens een GAS aanval gehad en spontaan liep ik met een nieuwe gitaar naar buiten. Verder vind het personeel daar echt zwaar verrot: "ik zoek een versterker rond de ¤700 voor in de repetitieruimte" verkoper/stoner van 55 jaar oud: "Hier dit is wel wat voor jou" Een versterker van ¤1200. Kutvolk
Ik wil ook zo'n salontafelquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:00 schreef SNArky het volgende:
Ik wist helemaal niet dat Stevie Ray zelf ook clips maakte...
http://www.youtube.com/watch?v=L86fonUDIb4
Hij is trouwens wel erg grappig, vooral als hij de derde gitaar pakt.
quote:
VET drumstelquote:Op zaterdag 3 november 2007 01:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Jeej vanavond 3 monitoren opgehaaldnu hebben we eindelijk alle apparatuur klaar om thuis goed te oefenen
[ afbeelding ]
quote:
Echt welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |