Met je nieuwe PA? Damn... bij ons nog 2 weken voor hetvolgende optreden... sinds Japan niet meer op het podium gestaan... brr...quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:08 schreef Dribbel_ het volgende:
Zondag voor het eerst in 3 weken weer eens jammen en gelijk daarna een optredenhopelijk word het niet té dikke ellende
avril is met recht de lekkerste rockchick op aardequote:Op vrijdag 2 november 2007 11:07 schreef Deansensitized het volgende:
Dankje
En zo vind ik Tele''s dan best wel leuk
En oh ja, Avril
[ afbeelding ]
Vanavond de monitoren ophalen als het goed isquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:11 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Met je nieuwe PA? Damn... bij ons nog 2 weken voor hetvolgende optreden... sinds Japan niet meer op het podium gestaan... brr...![]()
Dat weet ik zo net nog niet...quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:16 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
avril is met recht de lekkerste rockchick op aarde![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Vanavond de monitoren ophalen als het goed is
achterneef van mijn moeders nichtje...quote:
Zie je wel! Het is niet echt te zien aan jullie, maar wel te horen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:52 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
achterneef van mijn moeders nichtje...
tegenwoordig schijnt ze geleerd te hebben om te kunnen zingen....quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:22 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Dat weet ik zo net nog niet...
[ afbeelding ]
...van eigen bodem![]()
[..]
[ afbeelding ]
Ik snap je punt nietquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:10 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
tegenwoordig schijnt ze geleerd te hebben om te kunnen zingen....
dat kon ze in het begin toch echt niet! (live dan, stond ze alleen op het podium mooi te wezen...)
Mja... maar zeg dat maar niet tegen Herman... ik denk dat hij dan een minderwaardigheidscomplexje gaat krijgen...quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zie je wel! Het is niet echt te zien aan jullie, maar wel te horen..
Preciesquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:14 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Mja... maar zeg dat maar niet tegen Herman... ik denk dat hij dan een minderwaardigheidscomplexje gaat krijgen...
EDIT: Hoe was annihilator trouwens?
Met welke band was dat?quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:30 schreef Cynic het volgende:
Whehe, Epica heeft ooit nog bij ons in het voorprogramma gespeeld.
Cool! Ik heb denk ik een zwarte bloes aan, zwart petje op,... zwarte bril... en waarschijnlijk de enige aziaat in de tent... ook ik zal vergezeld worden van een blonde dame en nog wat volgelingenquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Precies
Briljant! Geweldig! Geniaal!
Alleen de gitaren stonden te zacht gemixt. Wel erg dom bij een band als Annihilator.
Ze speelden wel 'machinaal strak' zoals een vriend van me zei.
Iced Earth was ook briljant!
Ik zei net nog tegen Dribbel_: het schopte zoveel kont dat er te weinig kont beschikbaar was om te schoppen..
Hey, als je me vanavond zoekt: ik heb een Elister shirt aan en een mooie blonde dame aan mijn arm met een Conorach shirtje aan..
.
Je minionsquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:35 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Cool! Ik heb denk ik een zwarte bloes aan, zwart petje op,... zwarte bril... en waarschijnlijk de enige aziaat in de tent... ook ik zal vergezeld worden van een blonde dame en nog wat volgelingen
schijnen aardig wat indo's in de metal scene rond te huppelenquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je minions.
Nou, ik ben een Indo, maar dat zie je niet echt..
Begin Epica: zangeres lekkerquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:38 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
begin epica: zangeres slecht
tegenwoordig: zangeres beter
Ahh... ik dacht al! Wat heeft die jongen toch... mja,... ook ik heb Indisch bloed... maar de vage acties kun je beter aan mijn Belgische voorvaderen toeschrijven...quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:36 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je minions.
Nou, ik ben een Indo, maar dat zie je niet echt..
Ik heb geen excuus voor mijn vage acties.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:42 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ahh... ik dacht al! Wat heeft die jongen toch... mja,... ook ik heb Indisch bloed... maar de vage acties kun je beter aan mijn Belgische voorvaderen toeschrijven...
Dat was met TW. Mijn andere bandje waar ik ook in zing is daarbij vergelijken heeeeeeel erg undergroundquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Met welke band was dat?.
weet namelijk nog steeds niet precies waar jij (allemaal) in speelt
quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:39 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
schijnen aardig wat indo's in de metal scene rond te huppelen
Eeenschquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Begin Epica: zangeres lekker
Tegenwoordig: zangeres lekker
Wat is je punt nou?![]()
Cool!quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:45 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat was met TW. Mijn andere bandje waar ik ook in zing is daarbij vergelijken heeeeeeel erg underground![]()
in 10 jaar tijd 10 keer optreden![]()
The Wounded gokje?quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Cool!.
Staat TW nog ergens voor of is dat echt de ultieme n00b-vraag hier?.
Wees blij dat Dribbel_ er ook niet bij was, anders was het double the painquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:58 schreef Witchfynder het volgende:
Ok ok , ik ben een n00b.
Doodkapje mag me vanavond straffen..
Het ergste is dat ik dat al wist, maar ik wist A + B niet te verbinden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |