quote:Op donderdag 1 november 2007 19:13 schreef TeleluvR het volgende:
Van mij mag het permanent zo blijven... Soort van tele-look! Oerlelijk, maar super-functioneel
Tonika? Daar komt mijn Dean VX TBZ [sunburst] ook vandaanquote:Op donderdag 1 november 2007 21:52 schreef ibaneX het volgende:
Spider Valve 112 (heb al ff een live demotje gekregen in de tonika en ook koffie)
quote:Op donderdag 1 november 2007 19:13 schreef TeleluvR het volgende:
Soort van tele-look! Oerlelijk, maar super-functioneel
Is tonika nog steeds zo duur? Een paar jaar geleden ben ik er eens wezen kijken om een versterker maar heb hem toch maar aan de overkant van de straat gehaald (noorder muziekhuis) Het personeel was daar ook veel vriendelijker. Ik was laatst in utrecht bij feedback en het personeel daar deed me denken aan de mensen bij tonika.quote:Op donderdag 1 november 2007 21:52 schreef ibaneX het volgende:
Spider Valve 112 (heb al ff een live demotje gekregen in de tonika en ook koffie)
Doe mij dan maar 3 vissticksquote:
Succes dan maar!quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:31 schreef Deansensitized het volgende:
Ik ook wel, in ene fatsoenlijke kroeg ofzo.
Dit is 'slechts' een prive feestje in het clubgeblouw van de scouting, maar toch
En steek geen ogen uit met die V'squote:Op vrijdag 2 november 2007 09:38 schreef Deansensitized het volgende:
Dankjewel
Schijnt dat er foto's gemaakt worden, en anders duw ik een van die kids mijn camera wel in handen. Jullie moeten wel bewijs te zien krijgen natuurlijk
Ik heb werkelijk geen idee...Ik vond al dat onze bassist aardig weinig info had over wie er spelen en hoelaat. Dit verklaart wel wat natuurlijkquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:42 schreef ikheetmartijn het volgende:
@Cynic: Oeh wordt een beetje kort dag, ik had begrepen dat de rest van m'n band zaterdag in Amsterdam zit. Ik zal het vanavond even overleggen met ze, maar ga d'r maar niet van uit.
Wie regelt het dan?
Ik vrees dat er inderdaad geen onkostenvergoeding is. Moet me er voortaan maarietsje meer tegenaan bemoeien denk ikquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:53 schreef ikheetmartijn het volgende:
Lekker strak geregeld dus allemaal, vandaar dat er niks op hun website staat
Een jamsessie las ik, dus waarschijnlijk ook geen onkosten vergoeding?
Tis geen HMH he
Ik laat het je nog ff op tijd weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |