En om het toepasselijk te maken zouden we naar café Dollars moeten gaan... daar heb je ten minste nog een beetje echte live rockmuziek.quote:Op donderdag 1 november 2007 13:39 schreef VASND het volgende:
[..]
Het is dat ik vandaag jarig ben en terug naar mn hometown ga, anders hadden we bij deze een minimeet gehad!
Ja Dollars is wel een van de leukere. Maar de NDRGRND is ook wel okquote:Op donderdag 1 november 2007 15:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
En om het toepasselijk te maken zouden we naar café Dollars moeten gaan... daar heb je ten minste nog een beetje echte live rockmuziek.![]()
Uitgaan in Nijmegenquote:Op donderdag 1 november 2007 09:59 schreef Dupje het volgende:
Nou ok, iedereen weer blij dus met foto
En stappen in Nijmegen, ik ga vanavond toevallig
Ik zal alle leuke opmerkingen even aan mn zusje doorgeven.
Ligt er maar net aan waar je naartoe gaat en vooral wanneerquote:Op donderdag 1 november 2007 16:20 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Uitgaan in Nijmegen![]()
Enorm veel mooie vrouwen daar![]()
cool... laat eens wat horen hierquote:Op donderdag 1 november 2007 16:09 schreef ibaneX het volgende:
Ik heb een richt? microfoontje gescoordAlecto ZVM-2 ga ik gebruiken voor bandopnames, of voor mijn cab
Kijk uit voor die RAN... niet dat je morgen half gespiesd thuiskomt...quote:Op donderdag 1 november 2007 17:47 schreef Witchfynder het volgende:
Yeah! Zo naar Iced Earth/Annihilator!
Anders kom ik morgen in Arnhem van: "Hey Jimmy, cadeautje voor je! *plop uit ribbenkast* Hier een RAN! "quote:Op donderdag 1 november 2007 17:48 schreef Doodkapje het volgende:
Kijk uit voor die RAN... niet dat je morgen half gespiesd thuiskomt...
Jammer... had ik toch net zo'n halfnaakte schone met een PRS in mijn avatar gedaan...quote:
Cool..! dus je komt toch?! Gelijk Adam den vrouwe geschapen heeft...quote:Op donderdag 1 november 2007 18:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Anders kom ik morgen in Arnhem van: "Hey Jimmy, cadeautje voor je! *plop uit ribbenkast* Hier een RAN! "
quote:Op donderdag 1 november 2007 17:47 schreef Witchfynder het volgende:
Yeah! Zo naar Iced Earth/Annihilator!
Ben er wel eens op donderdagavond geweestquote:Op donderdag 1 november 2007 17:48 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan waar je naartoe gaat en vooral wanneer
Je moet eens de coctail-avond (woensdag) in Sterre proberen
Woensdag word mijn versterker pas bezorgt ;'( zoals PWNY al zij.quote:Op donderdag 1 november 2007 17:48 schreef Doodkapje het volgende:
cool... laat eens wat horen hier
[..]
Je mist 'wordt' en 'bezorgd'quote:Op donderdag 1 november 2007 20:55 schreef Dribbel_ het volgende:
zei
Zo vaakquote:Op donderdag 1 november 2007 19:33 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ben er wel eens op donderdagavond geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |