Ey, lul, bral!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:07 schreef Dribbel_ het volgende:
burp hoi
De watquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ey, lul, bral!
Wij staan op 9 december weer in het Archeon, hiep hoi!
Pf, doe mij maar Paul Gilbertquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:08 schreef TeleluvR het volgende:
Oh god, twee wijven op een foto en heel het gitaristentopic is aan het fappen...
Iedere keer weer hetzelfde liedje hequote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:08 schreef TeleluvR het volgende:
Oh god, twee wijven op een foto en heel het gitaristentopic is aan het fappen...
Noh maar wel denk, wij zijn van Knoinquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:49 schreef SNArky het volgende:
[..]
Moidje, kom je uit West-Friesland, me koind?
Doe wel een zwart randje om lichte letterkleuren, anders is het niet goed te lezen...quote:Op donderdag 1 november 2007 07:41 schreef Deansensitized het volgende:
Dat lettertype
En het is inderdaad 'Deans'
Maak er van't weekend wel een paar mooie met een Dean, mogen julie de mooiste uitzoeken
Nooit twijfelen aan mij.quote:Op donderdag 1 november 2007 08:52 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
nu begin ik wel aan je te twijfelen
doe mij maar liever 2 dames dan 1 gast met een gitaar (gezien ik zelf al een gitaar heb is dat wel genoegquote:Op donderdag 1 november 2007 09:06 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nooit twijfelen aan mij.
Of aan Paul Gilbert.
[ afbeelding ]
tja, ik heb alleen vrouwtje die bas speeltquote:Op donderdag 1 november 2007 09:19 schreef Cynic het volgende:
Mwoa, als je zelf al een dame hebt, al dan niet met gitaar, dan interesseren me die andere dames met gitaren lang niet zoveel als een kerel die er vreselijk goed op kan spelen.
Misschien had hij liever viool gespeeld, maar mocht hij nooit van zijn oudersquote:Op donderdag 1 november 2007 09:22 schreef Deansensitized het volgende:
Wat heeft die dude trouwens met die neppe F holes?
tja, mannen zijn makkelijk tevreden te houden he?quote:Op donderdag 1 november 2007 09:59 schreef Dupje het volgende:
Nou ok, iedereen weer blij dus met foto
En stappen in Nijmegen, ik ga vanavond toevallig
Ik zal alle leuke opmerkingen even aan mn zusje doorgeven.
Het is dat ik vandaag jarig ben en terug naar mn hometown ga, anders hadden we bij deze een minimeet gehadquote:Op donderdag 1 november 2007 09:59 schreef Dupje het volgende:
Nou ok, iedereen weer blij dus met foto
En stappen in Nijmegen, ik ga vanavond toevallig
Ik zal alle leuke opmerkingen even aan mn zusje doorgeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |