Er zit toch al een Floyd rose op... hoe Metal wil je het hebben?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Er moet nog een metalbanner komen met een Dean ofzo er in en een cool fontje..
Nieuw zijn ze duurder, en tweedehands zijn ze moeilijker te slijten. Als je net begint maakt het niks uit of je rechts- of linkshandig speelt, je begint toch vanaf nul.quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:10 schreef Dupje het volgende:
Bluh foto van mij... Ik heb geen foto van mij alleen die beetje toonbaar isKan er een van mn zusje en mij laten zien...
[ afbeelding ]
Links ik, rechts mn zusje.
Foto gemaakt door Siefgried @ Fok!
oke, hoi!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:10 schreef Dupje het volgende:
Bluh foto van mij... Ik heb geen foto van mij alleen die beetje toonbaar isKan er een van mn zusje en mij laten zien...
[ afbeelding ]
Dat ze nieuw duurder zijn klopt, maar dat scheelt nooit meer dan honderd euro op een beetje redelijke gitaar.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:10 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nieuw zijn ze duurder, en tweedehands zijn ze moeilijker te slijten. Als je net begint maakt het niks uit of je rechts- of linkshandig speelt, je begint toch vanaf nul.
Het speelt een herhaling af van het geluid dat je x-seconden geleden hebt gespeeld. Hierna fade het dit geluid langzaam uit. En dat herhaalt zich steeds.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:15 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Klinkt nu heeeeel amateuristisch aangezien ik al jaren met gitaren bezig ben: maar wat doet een Delay pedaal nu precies en waar is het goed voor? Ik heb het ook op de pocket POD zitten, maar ik heb nog altijd niet door wat de functie ervan is![]()
Musicstore.dequote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het grootste nadeel vind ik zelf dat de keuze qua modellen vrij beperkt is. De standaard modellen zijn meestal wel linkshandig te verkrijgen maar dan houd het meestal wel op. En de winkels durven meestal risico niet te nemen om linkshandige modellen in de midden en hogere prijsklasse in te kopen. Meestal hebben ze wel wat linkshandig staan, maar dat zijn meestal gitaren van waaiboomhout of MDF. Als je geluk hebt wil er nog wel eens een Epiphone of een mexicaanse Fender tussen staan.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:10 schreef Dupje het volgende:
[ afbeelding ]
Damn, dat had ik anderhalf jaar geleden moeten weten. Dezelfde telecaster die ik in toen gekocht heb is daar 100 euro goedkoper.quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:10 schreef punkjunk het volgende:
Ik vind die zuster anders een alleraardigst moidje, maar der moeder geeft vást geen Nederlands.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Zeg, jullie gaan zeker nooit stappen in Nijmegen...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:08 schreef TeleluvR het volgende:
Oh god, twee wijven op een foto en heel het gitaristentopic is aan het fappen...
Tja, ik ben ook stijf links maar heb er absoluut geen last van met gitaarspelen. Ik vind het zelfs logischer om als linkshandige met je linkerhand het fretboard te 'bedienen'. Het harde werk doe je toch met de hand die je gebruikt om de snaren in te drukken.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het maakt zeker wel uit of je links of rechtshandig speelt. Voor mij wel tenminste. Ik ben begonnen op een rechthandige gitaar maar voelde absoluut niet goed aan. Na een paar weken aanmodderen heb ik de snaren omgedraaid en dat ging stukken beter en was voor mij ook veel logischer. Maar ik ben dan ook puur links, als je links bent en ook redelijk veel met rechts kunt zal het denk ik minder uitmaken of je links of rechts speelt.
Nog een Murakami-liefhebberquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:30 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Zeg, jullie gaan zeker nooit stappen in Nijmegen...![]()
OT: Bij gebrek aan discipline en studieontwijkend gedrag heb ik mijn Bio op de bandsite maar in het Japans getypt![]()
![]()
![]()
Bevestiging van het jongerencentrum in Malden gekregen... we krijgen 20 consumptiebonnenvoor 5 man
Moidje, kom je uit West-Friesland, me koindquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:10 schreef punkjunk het volgende:
Ik vind die zuster anders een alleraardigst moidje, maar der moeder geeft vást geen Nederlands.
Daar ben ik het niet mee eens. Ik vind het veel moeilijker om een strak ritme te spelen met mijn linkerhand dan met mijn rechterhand (komt dat fappen toch handig om de hoek kijkenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Tja, ik ben ook stijf links maar heb er absoluut geen last van met gitaarspelen. Ik vind het zelfs logischer om als linkshandige met je linkerhand het fretboard te 'bedienen'. Het harde werk doe je toch met de hand die je gebruikt om de snaren in te drukken.
Met andere woorden: linkshandigen moeten op een rechtshandige gitaar spelen, en rechtshandigen op een linkshandige.
Het blijft Fok! natuurlijk he....quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:08 schreef TeleluvR het volgende:
Oh god, twee wijven op een foto en heel het gitaristentopic is aan het fappen...
Jawel, dink.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:49 schreef SNArky het volgende:
Moidje, kom je uit West-Friesland, me koind?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |