Danelectro DaddyOquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:06 schreef Sloggi het volgende:
Wat vinden jullie nou het beste overdrive pedaaltje?
Staat erbij!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:36 schreef Doodkapje het volgende:
Brian, pleur er maar bij als je m goed genoeg vindt..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:24 schreef Sloggi het volgende:
Goeie versterker, jammer van de linkshandige gitaar.
Er moet nog een metalbanner komen met een Dean ofzo er in en een cool fontje.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:36 schreef Doodkapje het volgende:
Brian, pleur er maar bij als je m goed genoeg vindt..
[ afbeelding ]
Zekerstewetenwel!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:14 schreef punkjunk het volgende:
De DS-1 kan je toch niet als lekkere overdrive instellen?![]()
Fulltone Fulldrive en Fulltone OCD!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:06 schreef Sloggi het volgende:
Wat vinden jullie nou het beste overdrive pedaaltje?
Neuh, enkel Gretsch (jaren '60) en Haar...quote:
Waarom is dat jammer?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:24 schreef Sloggi het volgende:
jammer van de linkshandige gitaar.
Er zit toch al een Floyd rose op... hoe Metal wil je het hebben?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Er moet nog een metalbanner komen met een Dean ofzo er in en een cool fontje..
Nieuw zijn ze duurder, en tweedehands zijn ze moeilijker te slijten. Als je net begint maakt het niks uit of je rechts- of linkshandig speelt, je begint toch vanaf nul.quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:10 schreef Dupje het volgende:
Bluh foto van mij... Ik heb geen foto van mij alleen die beetje toonbaar isKan er een van mn zusje en mij laten zien...
[ afbeelding ]
Links ik, rechts mn zusje.
Foto gemaakt door Siefgried @ Fok!
oke, hoi!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:10 schreef Dupje het volgende:
Bluh foto van mij... Ik heb geen foto van mij alleen die beetje toonbaar isKan er een van mn zusje en mij laten zien...
[ afbeelding ]
Links ik, rechts mn zusje.
Foto gemaakt door Siefgried @ Fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |