De banners worden gehost door meneer "Tis godverdomme geen Maxon"/"Laat je tieten eens zien"/"Fender hoer", moet je hem eens berichten (maar pas op want volgens mij is hij vandaag een beetje snel aangebrand)quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:42 schreef ibaneX het volgende:
@Dean wat zijn de maten van de banner? dan zal ik ff wat inmekaar flansen (kan ik je dan wel toemailen ofzo anders geef je msn maar)
Boss DD-?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:54 schreef Under_Score het volgende:
wat is een goed delay pedaaltje? liefst zo precies mogelijk instelbaar maar niet met 600 knopjes en onnodige extra functies.
Moet je gauw iets liefs zeggen over zijn zangkwaliteitenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:57 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
De banners worden gehost door meneer "Tis godverdomme geen Maxon"/"Laat je tieten eens zien"/"Fender hoer", moet je hem eens berichten (maar pas op want volgens mij is hij vandaag een beetje snel aangebrand)
Ik heb de Boss DD-6. Daar zit een handige tap functie op. Als je van tempo wilt wisselen houd je gewoon het pedaal ff ingedrukt en trapt een paar keer mee met de maat. Zo heb je altijd het tempo wat je wilt hebben zonder alteveel gepiel.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:54 schreef Under_Score het volgende:
wat is een goed delay pedaaltje? liefst zo precies mogelijk instelbaar maar niet met 600 knopjes en onnodige extra functies.
Klinkt nu heeeeel amateuristisch aangezien ik al jaren met gitaren bezig ben: maar wat doet een Delay pedaal nu precies en waar is het goed voor? Ik heb het ook op de pocket POD zitten, maar ik heb nog altijd niet door wat de functie ervan isquote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:12 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik heb de Boss DD-6. Daar zit een handige tap functie op. Als je van tempo wilt wisselen houd je gewoon het pedaal ff ingedrukt en trapt een paar keer mee met de maat. Zo heb je altijd het tempo wat je wilt hebben zonder alteveel gepiel.
Sterf!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:10 schreef Cynic het volgende:
[..]
Moet je gauw iets liefs zeggen over zijn zangkwaliteiten![]()
Danelectro DaddyOquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:06 schreef Sloggi het volgende:
Wat vinden jullie nou het beste overdrive pedaaltje?
Staat erbij!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:36 schreef Doodkapje het volgende:
Brian, pleur er maar bij als je m goed genoeg vindt..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:24 schreef Sloggi het volgende:
Goeie versterker, jammer van de linkshandige gitaar.
Er moet nog een metalbanner komen met een Dean ofzo er in en een cool fontje.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:36 schreef Doodkapje het volgende:
Brian, pleur er maar bij als je m goed genoeg vindt..
[ afbeelding ]
Zekerstewetenwel!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:14 schreef punkjunk het volgende:
De DS-1 kan je toch niet als lekkere overdrive instellen?![]()
Fulltone Fulldrive en Fulltone OCD!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:06 schreef Sloggi het volgende:
Wat vinden jullie nou het beste overdrive pedaaltje?
Neuh, enkel Gretsch (jaren '60) en Haar...quote:
Waarom is dat jammer?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:24 schreef Sloggi het volgende:
jammer van de linkshandige gitaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |