Ik kreeg allemaal mailtjes van @home dat ik inbreuk maakte op copyright enzo met allemaal dubieuze torrentjes...toen had ik hoogstens 50 GB dataverkeer in de maandquote:Op zaterdag 8 december 2007 21:56 schreef Diramor het volgende:
Ik ben wel verbaasd van het feit dat ik nog geen enkele waarschuwing heb gekregen van me overpriced isp, in het begin 1x gewaarschuwd vanwege torrents en dat ging zeer traag, terwijl ik nu echt dage lang de hele lijn vol trek, nouja, het download, vind het best
Bofkont. Ik kom hier op 45 kb/s.quote:Op zaterdag 1 december 2007 19:19 schreef ChRoNiC het volgende:
Eweka is echt om te janken op dit moment. Ontzettend langzaam, 460-540kb/s ofzo.
Komt waarschijnlijk doordat je nu max. 8 connecties maakt in plaats van de honderden zoniet duizenden die je met torrenst vaak open hebt. En doordat je nu niet upload.quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:56 schreef Diramor het volgende:
Ik ben wel verbaasd van het feit dat ik nog geen enkele waarschuwing heb gekregen van me overpriced isp, in het begin 1x gewaarschuwd vanwege torrents en dat ging zeer traag, terwijl ik nu echt dage lang de hele lijn vol trek, nouja, het download, vind het best
Jaquote:Op donderdag 6 december 2007 16:50 schreef Devolution het volgende:
Heb je deze tutorials al doorgenomen?
eweka.nl/phpbb ?quote:Op donderdag 20 december 2007 09:26 schreef Sjowhan het volgende:
Bah. Reader99 is down, maar geen idee wat de ETA is. Ook niets vermeldt op hun website.
Al gepostquote:Op donderdag 20 december 2007 09:40 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
eweka.nl/phpbb ?
ze hebben ergens een forum...
quote:
Moet zeggen dat je met Eweka ook wel zo rond de 50 Mbit trektquote:Op maandag 14 januari 2008 18:34 schreef Xebber het volgende:
TweakNews heeft zijn abonnementen drastisch verhoogd.
20mbit voor 7,95 of 60 mbit voor 14,95 p/m. Ideaal dus voor de mensen onder ons met glasvezel.
misschien handig om te vermelden welke provider je hebt?quote:Op maandag 14 januari 2008 18:37 schreef gronk het volgende:
Jammer alleen dat mijn provider alle verkeer op port 119 capped tot 300 k/s. Iemand een idee wanneer daar verbetering in komt?
Probeer eens een usenet provider te zoeken met SSLquote:Op maandag 14 januari 2008 18:37 schreef gronk het volgende:
Jammer alleen dat mijn provider alle verkeer op port 119 capped tot 300 k/s. Iemand een idee wanneer daar verbetering in komt?
Als je eweka hebt kun je 'm op poort 80 zetten.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:37 schreef gronk het volgende:
dus je punt is...?quote:Op maandag 14 januari 2008 19:16 schreef thedude0 het volgende:
Een andere poort instellen kan je met elke payserver wel zo'n beetje en eweka heeft niet eens ssl
Kan er niets over vinden op het forum van Eweka of in de FAQ!quote:Op maandag 14 januari 2008 18:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als je eweka hebt kun je 'm op poort 80 zetten.
Ik heb het een keer ergens gelezen, weet niet meer waar. Maar het werkt.quote:Op maandag 14 januari 2008 19:34 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Kan er niets over vinden op het forum van Eweka of in de FAQ!
wanadoo/orange.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:50 schreef wobbel het volgende:
misschien handig om te vermelden welke provider je hebt?
Ik had via orange vorige week nog gewoon 1800kb/s op poort 119 via de trial van hitnews.euquote:
weet je toevallig een site waar je kan zien of er al glasvezel aanwezig is in je buurt?quote:Op maandag 14 januari 2008 18:34 schreef Xebber het volgende:
20mbit voor 7,95 of 60 mbit voor 14,95 p/m. Ideaal dus voor de mensen onder ons met glasvezel.
als je dat niet zeker weet dan heb je het ook niet...zou het in je meterkast moeten zittenquote:Op maandag 14 januari 2008 21:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
weet je toevallig een site waar je kan zien of er al glasvezel aanwezig is in je buurt?
Inderdaad, sinds gisteren een abonnement bij deze Toko aangezien ik eweka niets vindquote:Op maandag 14 januari 2008 18:34 schreef Xebber het volgende:
20mbit voor 7,95 of 60 mbit voor 14,95 p/m. Ideaal dus voor de mensen onder ons met glasvezel. [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |