abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56521512
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 00:18 schreef Rekkie het volgende:
Orange kost ook maar 20 euro, ook BBned en geen data limiet
Het eerste jaar ja, plus een X bedrag toch nog voor kpn, in de praktijk 15e/maand duurder
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_56522084
Hoe zit het met die KPN aansluiting. Moet je echt een telefoonabonnement hebben, of is een aansluiting in huis al genoeg? Of moet daar iets anders mee zijn?

Aangezien ik misschien een woning voor +/- 12 maanden kan krijgen, is Alice ideaal omdat ik dat per maand op kan zeggen.
pi_56522171
Ik heb sindskort Alice en ben zeer te spreken over de snelheid en betrouwbaarheid van de verbinding.. ook de telefonie verbinding is perfect!

Met de helpdesk heb ik nog geen ervaring gehad
pi_56522838
En kan jij mij ook vertellen hoe dat zit met die KPN aansluiting?
pi_56531105
quote:
Op maandag 4 februari 2008 11:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Bij Alice heb je géén KPN abonnement meer nodig.
Deze wordt overigens ook door BBned (dus Alice) opgezegd, dat wil zeggen dat KPN het abonnement beeindigd als het telefoonnummer geporteerd wordt naar het netwerk van Alice.
  maandag 4 februari 2008 @ 18:58:17 #56
104871 remlof
Europees federalist
pi_56531336
Ik heb het nu een maand of twee en ben nog steeds zeer tevreden. Ook omdat ze lage telefoontarieven naar het buitenland hebben, in veel gevallen nog goedkoper dan TELE2
En de internetverbinding is veel sneller dan die van UPC.
pi_56531500
quote:
Op maandag 4 februari 2008 18:58 schreef remlof het volgende:
Ik heb het nu een maand of twee en ben nog steeds zeer tevreden. Ook omdat ze lage telefoontarieven naar het buitenland hebben, in veel gevallen nog goedkoper dan TELE2
En de internetverbinding is veel sneller dan die van UPC.
Wat is de snelheid die je haalt volgens BBned? http://speedtest.bbned.nl (daarna klikken op "start speedtest")
En wat is de afstand tussen jouw woning en de centrale? http://www1.oli.tudelft.nl/adsl/postcodecentrale.cfm
  maandag 4 februari 2008 @ 19:12:52 #58
104871 remlof
Europees federalist
pi_56531674
quote:
Op maandag 4 februari 2008 19:05 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Wat is de snelheid die je haalt volgens BBned? http://speedtest.bbned.nl (daarna klikken op "start speedtest")
En wat is de afstand tussen jouw woning en de centrale? http://www1.oli.tudelft.nl/adsl/postcodecentrale.cfm
1x gedraaid:

Your current bandwidth reading is: 12.43 Mbps which means you can download at 1.55 MB/sec. from our servers.

en

De afstand vanaf uw postcode naar de telefooncentrale is naar schatting: 375 meter.
pi_56531794
quote:
Op maandag 4 februari 2008 19:12 schreef remlof het volgende:

[..]

1x gedraaid:

Your current bandwidth reading is: 12.43 Mbps which means you can download at 1.55 MB/sec. from our servers.

en

De afstand vanaf uw postcode naar de telefooncentrale is naar schatting: 375 meter.
Damn, jij woont bijna tegen de wijkcentrale aan. Niet meer verhuizen en blijven zitten waar je zit.
Snelheid valt me ten opzichte van de afstand iets tegen,maar kan natuurlijk ook door iets anders beïnvloed worden, toch nog wel een comfortabele snelheid.
  maandag 4 februari 2008 @ 19:26:36 #60
104871 remlof
Europees federalist
pi_56531962
quote:
Op maandag 4 februari 2008 19:18 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Damn, jij woont bijna tegen de wijkcentrale aan. Niet meer verhuizen en blijven zitten waar je zit.
Snelheid valt me ten opzichte van de afstand iets tegen,maar kan natuurlijk ook door iets anders beïnvloed worden, toch nog wel een comfortabele snelheid.
Voordeel van in het centrum van een stad wonen he?
  maandag 4 februari 2008 @ 19:47:39 #61
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_56532462
Ik heb het. Was UPC ook helemaal zat! Alles is netjes geregeld binnen een maand en het bellen en internet doen het prima!!
In me Burberry......
pi_56532477
quote:
Op maandag 4 februari 2008 18:45 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Bij Alice heb je géén KPN abonnement meer nodig.
Deze wordt overigens ook door BBned (dus Alice) opgezegd, dat wil zeggen dat KPN het abonnement beeindigd als het telefoonnummer geporteerd wordt naar het netwerk van Alice.
En die 69,95 dan?
  maandag 4 februari 2008 @ 19:51:09 #63
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_56532533
quote:
Op maandag 4 februari 2008 11:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het is wel zo dat je een lijn moet hebben. Ik had dat nog niet (daarom toentertijd chello genomen) en daar betaal je dan eenmalig 70 euro voor om m te activeren.
In me Burberry......
pi_56532582
quote:
Op maandag 4 februari 2008 19:47 schreef Chav het volgende:
Ik heb het. Was UPC ook helemaal zat! Alles is netjes geregeld binnen een maand en het bellen en internet doen het prima!!
Wat voor modem heb je eigenlijk? Een Copperjet?
Die kan je meteen gebruiken als verwarming overigens.
Zou jij ook de snelheid en afstand tot wijkcentrale willen melden? Op die manier krijg je een mooi beeld van de werkelijk te halen snelheid.
Volgens de test op Alice.nl zou ik op mijn adres zo'n 16 Mb moeten halen, maar daar geloof ik niets van. Ik woon ruim 2 kilometer van de centrale af. Dezelfde test bij Alice maar dan op mijn oude postcode (132 meter van de centrale) geeft exact de zelfde verwachte snelheid.
pi_56532597
Wanneer "heb" je een lijn? Als er een kabel je huis in komt waar je een telefoonstekker op kan pluggen?

Of als je een opdonder krijgt als je je tong er tegen houdt?

Of als je er maandelijks voor betaald?
pi_56532657
quote:
Op maandag 4 februari 2008 19:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

En die 69,95 dan?
Dat is voor als je geen bestaande telefoonlijn hebt. Zij zullen dus een newline service aanmaken, dat moeten ze doen via de netwerkbeheerder, en dat is KPN.
Die komen dan bij jou thuis om de lijn te labelen en te testen, zodat ze weten op welk aderpaar adsl geleverd wordt, zodat je zelf de modem aan kan prikken.
  maandag 4 februari 2008 @ 19:57:37 #67
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_56532666
quote:
Op maandag 4 februari 2008 19:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wanneer "heb" je een lijn? Als er een kabel je huis in komt waar je een telefoonstekker op kan pluggen?

Via wat bel je (huistelefoon)? KPN, dan is je lijn al geactiveerd. Je betaald bij Alice niet apart voor de lijn.
In me Burberry......
pi_56532723
quote:
Op maandag 4 februari 2008 19:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

Ik zou het niet proberen te testen met je tong, dan krijg je een lekkere knaller.
Gewoon modem aanprikken, gaat het adsl lampje branden dan heb je adsl. Have fun.
Duurt het te lang, dan kan je proberen het andere aderpaar aan te sluiten, al mag je volgens KPN niet in het ISRApunt frotten.
  maandag 4 februari 2008 @ 20:01:25 #69
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_56532756
quote:
Op maandag 4 februari 2008 19:53 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Wat voor modem heb je eigenlijk? Een Copperjet?
Die kan je meteen gebruiken als verwarming overigens.
Zou jij ook de snelheid en afstand tot wijkcentrale willen melden? Op die manier krijg je een mooi beeld van de werkelijk te halen snelheid.
Volgens de test op Alice.nl zou ik op mijn adres zo'n 16 Mb moeten halen, maar daar geloof ik niets van. Ik woon ruim 2 kilometer van de centrale af. Dezelfde test bij Alice maar dan op mijn oude postcode (132 meter van de centrale) geeft exact de zelfde verwachte snelheid.
8802.3 kbps YOU
De afstand van de locatie tot aan de centrale bedraagt circa 1026 meter.

Ik heb een eh... powered by bbnet modem
In me Burberry......
pi_56532819
quote:
Op maandag 4 februari 2008 20:01 schreef Chav het volgende:

[..]

8802.3 kbps YOU
De afstand van de locatie tot aan de centrale bedraagt circa 1026 meter.

Ik heb een eh... powered by bbnet modem
Poeh, dan lever je best wel wat in. Heb je het modem wel dicht bij het ISRApunt zitten?
Dit is een copperjet:
  maandag 4 februari 2008 @ 20:07:36 #71
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_56532869
Ja, die heb ik. Geloof me, als je van UPC afkomt ben je blij met alles
In me Burberry......
pi_56533087
quote:
Op maandag 4 februari 2008 19:59 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Ik zou het niet proberen te testen met je tong, dan krijg je een lekkere knaller.
Gewoon modem aanprikken, gaat het adsl lampje branden dan heb je adsl. Have fun.
Duurt het te lang, dan kan je proberen het andere aderpaar aan te sluiten, al mag je volgens KPN niet in het ISRApunt frotten.
Ik heb ooit mn 56K6 modem er uit getrokken terwijl de kabel er nog in zat en mn ma aan het bellen was Was niet tof

Maar goed, toen was ik 13

Maar het is dus een probeer poging waard, of moet je echt een werkende aansluiting hebben?

Je kan zeker niet een KPN aansluiting nemen, binnen een maand af laten sluiten, en in die periode alice nemen?
pi_56533132
quote:
Op maandag 4 februari 2008 19:59 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Trouwens, je zegt lampje branden, dus je zou op de semi-dode lijn ook een telefoon kunnen hangen, en bij kiestoon = goed, ook al kan je niet bellen?
pi_56533377
quote:
Op maandag 4 februari 2008 20:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Trouwens, je zegt lampje branden, dus je zou op de semi-dode lijn ook een telefoon kunnen hangen, en bij kiestoon = goed, ook al kan je niet bellen?
Ik snap niet wat je bedoelt.
Zolang je geen inloggegevens hebt, kan je niks met alléén linesync. Je telefoon werkt ook niet zolang deze niet in een switch is geplaatst en geconfigureerd door de provider.
pi_56533657
Dus hoe dan ook 70 euro betalen, als ík die lijn nooit gebruikt heb?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')