Thanks, goeie link, zal morgen alle posts doorlezen. Maar ik wil niet weten of je hun modem kan tweaken maar gewoon of er FOK!kers zijn die het gebruiken en wat hun ervaringen zijnquote:
Ah, het eerste minpuntjequote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:02 schreef moemoe het volgende:
Je krijgt het reclame meisje er niet bij he.
per maandquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:15 schreef thedude0 het volgende:
kies telfort, kost nog een tientje minder.
en zo is het. alice is vanaf het begin al een verloren zaakquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:15 schreef TNA het volgende:
Het is je vraag niet, maar Telfort biedt sinds kort dezelfde snelheid aan voor 20 euro per maand
telfort heeft geen datalimiet. fup = niet je verbinding gebruiken om te ddossen en te spammen en andere crap.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:16 schreef Rekkie het volgende:
Een reden voor mij om Telfort links te laten liggen is de FUP!
FUP, is mijn ervaring, wordt te pas en te onpas gebruikt om veel-gebruikers uit te melkenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:17 schreef thedude0 het volgende:
[..]
telfort heeft geen datalimiet. fup = niet je verbinding gebruiken om te ddossen en te spammen en andere crap.
Na een jaar wordt dat wel 24 euro per maand. Geen enorm verschil, maar toch.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:18 schreef Rekkie het volgende:
Orange kost ook maar 20 euro, ook BBned en geen data limiet
sorry hoor, ga bijna elke maand over de halve terabyte (inclusief deze) en nog niemand erover gehoord (telfort is tiscali met een andere naam, de merknaam tiscali mogen ze niet meer gebruiken aangezien kpn die provider gekocht heeft)quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:19 schreef Rekkie het volgende:
[..]
FUP, is mijn ervaring, wordt te pas en te onpas gebruikt om veel-gebruikers uit te melken
Ik niet zeggen dat het ook zo bij Telfort is hèquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:20 schreef thedude0 het volgende:
[..]
sorry hoor, ga bijna elke maand over de halve terabyte (inclusief deze) en nog niemand erover gehoord (telfort is tiscali met een andere naam, de merknaam tiscali mogen ze niet meer gebruiken aangezien kpn die provider gekocht heeft)
Top!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:25 schreef h.henkie het volgende:
Ga eens hier kijken. Daar staan aardig wat gebruikers ervaringen op.
telfort internet heeft behalve de naam niets te maken met telfort zelf. maar goed als jij je keuze baseerd op een naam (quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:26 schreef remlof het volgende:
Mwah, ik vind Telfort nou niet zo'n betrouwbare naam, qua helpdesk en netwerk (het mobiele was heel lang heel erg kut). En ik kan het weten want ik heb er twee jaar voor gewerkt
Orange wil ik nog wel even checken.
Maar hoe zit het met de beltarieven buitenland van die providers?
De centrale ligt voor elke provider even ver weg meestalquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:28 schreef masterblackmesa het volgende:
Het beste is om te kijken hoe ver je van de ADSL centrale vandaag ligt daaruit kun je onder ander opmaken of het verstandig is om Alice te nemen.
Qua service informatie kan ik je niks hierover vertellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |