Inderdaad, maar de hele auto zakt in en het rijdt enorm kut, en dan vooral zo'n kleine auto.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:44 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Waarom zou je daar niet met vier personen in willen rijden? Ze passen toch d'rin of niet.
Hmm, zit wat in. Toch het proberen waard.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:30 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar de hele auto zakt in en het rijdt enorm kut, en dan vooral zo'n kleine auto.
So true. Gelukkig nu een blitse AXquote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:32 schreef Nega het volgende:
lelijkste auto die ik ken, afgezien van de Multipla.
Koop nieuwe schokbrekers.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:30 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar de hele auto zakt in en het rijdt enorm kut, en dan vooral zo'n kleine auto.
Misschien zijn je vrienden gewoon te dik.quote:
Mischien ben jij gewoon te domquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:04 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Misschien zijn je vrienden gewoon te dik.
Whehe, jij hebt dikke vrienden!!11quote:
Whehe, jij bent dom en begrijpt niet dat rij eigenschappen veranderen zodra er meer mensen in een auto zitten dus het gewich toeneemt!!11quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:07 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Whehe, jij hebt dikke vrienden!!11![]()
;D
Ligt er maar aan hoeveel die mensen wegen. Als er vier mensen in een auto zitten van normaal gewicht lijkt het me niet dat een auto niet meer lekker rijd. Zou een mooie boel zijn. Dus: of jij vervoert olifanten, of je kunt gewoon niet rijden.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:10 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Whehe, jij bent dom en begrijpt niet dat rij eigenschappen veranderen zodra er meer mensen in een auto zitten dus het gewich toeneemt!!11:D;D ;')
Dat ligt toch echt aan je Volvo.....quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:10 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Whehe, jij bent dom en begrijpt niet dat rij eigenschappen veranderen zodra er meer mensen in een auto zitten dus het gewich toeneemt!!11:D;D ;')
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:27 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?
Whaha, 't heeft je ondertitel zelfs gehaaldquote:
Stickers achterop een auto met quasi leuke uitspraken zijn te kansloos voor woorden.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:42 schreef Gunner het volgende:
En nu een sticker achterop; ik rem voor dieren maar niet voor martin gaus?
De mijne ook niet, maar met totaal 5 personen voel ik duidelijk dat hij slomer is en anders de bochten in gaat, en mijn klasgenoten wegen echt geen 100+quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:18 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt aan je Volvo.....
Ik heb nergens last van, maar mijn vrienden wegen dan ook geen 100+![]()
Ik had het dus over vier personen.quote:Op donderdag 1 november 2007 02:03 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
De mijne ook niet, maar met totaal 5 personen voel ik duidelijk dat hij slomer is en anders de bochten in gaat, en mijn klasgenoten wegen echt geen 100+
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |