Een KK-Styl0 Citroën AXquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:55 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
En wat komt er voor in de plaats?
Geloof me, als je zo'n klap beleefd hebt dan is geld het laatste wat je boeit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wel kut, though. Lekkere schadeposten zijn dat. Lelijke grafkar dat 't is, maar 't kost toch geld hè... Volgende keer dus compleet aan gort rijden dat beest... in het ergste geval kost het je een bumper of een voorscherm, da's altijd nog goedkoper dan een complete auto..
gozerquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:27 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:27 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?
spotprisje of heb je iets met franse auto's?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:59 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Een KK-Styl0 Citroën AX![]()
[ afbeelding ]
Bwhahahaha.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:27 schreef Lyzio het volgende:
[..]
[..]
Spotprijsje inderdaad. Dingetje is net APK gekeurd, heeft nieuwe bandjes en de remmen vervangen. Deze heeft ook nog eens de luxe van vier zitplaatsen i.p.v. twee. Dit alles voor 250 euro.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:46 schreef Prego het volgende:
[..]
spotprisje of heb je iets met franse auto's?
Ik dacht effe achter in m'n bakquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:55 schreef LekkerWijf het volgende:
Ik ben blij dat ik niet achter je zat!
Jij remmen voor het beestje ik jou van achteren aantikken en je schade betalen.![]()
Wil je trouwens een Caddy tdi uit 2006 met airco kopen?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:59 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik dacht effe achter in m'n bakNah, kun je inderdaad blij mee zijn. Ook kan ik me in m'n handjes knijpen dat er op de linkerbaan geen tegemoetkomend verkeer was, en ook geen voetgangers op het voetgangerspad. Want -vooral die voetganger- had ik tussen boom en laadbak total loss geplet. En wie weet wat er gebeurd was als ik eerst een tegemoetkomende auto had geraakt. Allemaal dingen waar je liever niet aan denkt.
Nee, ik heb nu een KK-blitse Citroën AXquote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:06 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Wil je trouwens een Caddy tdi uit 2006 met airco kopen?![]()
[..]
Had je maar een volvo moeten kopen, en zo'n AX is gewoon de kat op het spek bindenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:59 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Een KK-Styl0 Citroën AX![]()
[ afbeelding ]
In dat geval zit je met een Smart ook goed.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:52 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Had je maar een volvo moeten kopen, en zo'n AX is gewoon de kat op het spek binden![]()
http://www.metacafe.com/watch/394573/volvo_crash_test_center/
Ik denk niet dat je met 4 personen in die auto wilt rijden, ik vindt het al kut rijden in mijn volvo laat staan die skelterquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:37 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Spotprijsje inderdaad. Dingetje is net APK gekeurd, heeft nieuwe bandjes en de remmen vervangen. Deze heeft ook nog eens de luxe van vier zitplaatsen i.p.v. twee. Dit alles voor 250 euro.
Eij gek, danke! Enne, v'r drenke os eine om 't leid te verzachte wah.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:05 schreef sylvietjoo het volgende:
Hey jong, beatersjap manne!!
Waarom zou je daar niet met vier personen in willen rijden? Ze passen toch d'rin of niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:58 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je met 4 personen in die auto wilt rijden, ik vindt het al kut rijden in mijn volvo laat staan die skelter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |