Die Luc moet snel oprotten vind ik.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dat was een leuke knal van Luc richting het sukkeltje
Lieke heeft het niet verteld aan de FEBO, dat zei ze net.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:55 schreef akveor het volgende:
Ik snap helemaal niets van dat verhaal van Lieke. Waarom zou de febo iemand in de villa toelaten die als de dagen korter word depessief wordt> Als ik dan ook denk aan de setting toen ze het husi inkwam begrijp ik het nog minder.
Je merkt aan alles dat de ballen weer op Huub en Lieke moeten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:04 schreef Stupidisco het volgende:
Luc heeft zeker de opdracht gekregen wat harder te worden in het spel....jezus, wat een lul zeg.
Dat krijg je er nou van als je je school niet af maaktquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:02 schreef beequeen het volgende:
Lekker snel DB, je mist alleen een e in de TT.![]()
[..]
Lieke heeft het niet verteld aan de FEBO, dat zei ze net.
En Dennix ook weer een idioot dat ie zich laat gebruiken...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:03 schreef riri het volgende:
Die Luc mag van mij ook naar huis
Dennixje als loopjongentje inzetten.... ben je ook een achterlijk type
Dom van Brain, lijkt me eerder voor Huub het geval met zn broertje van pheifferquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:02 schreef Ziet het volgende:
luc merkt even op dat de bash van dennis gister dus niet is aangekomen
dennis: nee, maar lieke ging gewoon vertellen
en tegen huub heb ik gezegd blah blah blah
lieke praat alles weer goed voor huub blah blah blah
brian denkt dat met name voor lieke de nieuwe bedtijd in is gevoerd.
luc draait het gesprek nogmaals op: zijn ze aangeslagen door dat dennis gister naar kantoor is gegaan
iedereen concludeert: nee, niemand is aangeslagen
En kalend!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |