fashionably biquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:24 schreef Rens_Wilders het volgende:
Was ze niet pot?
Nee, ze 'denken' (wordt op zich al gevaarlijk, als ze dat gaan doen) dat ze kunnen 'acteren' en vervolgens 'denken' ze dat ze een 'vj' kunnen zijn. En dan 'proberen' ze ook nog een 'interview' af te nemen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:43 schreef Herald het volgende:
[..]
dat doen de VJ's nooit. Laatst zag ik een stukje waarin VJ Nikki Plessen aan Milli van Vanilli vroeg of hij zijn partner in crime nog weleens zag. Ze wist niet dat die knakker al jaren dood is.
Maagd, jeugdpuistjes, spraakgebrek bij stresssituaties.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:03 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
effe op z'n Gonzo-style haar bek vol spuiten en keihard in dr reet neuken die slet.
Die volgorde ook?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:03 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
effe op z'n Gonzo-style haar bek vol spuiten en keihard in dr reet neuken die slet.
het moet dus zijn:quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:03 schreef Houtspeer het volgende:
Die volgorde ook?
Gonzo-Stylequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:58 schreef Nosh het volgende:
[..]
Maagd, jeugdpuistjes, spraakgebrek bij stresssituaties.
Duidelijk.
Mja, wie niet. Als de meeste hier de keuze hadden om gratis er een keertje over heen te fietsen, deden ze dat heus wel. Mijzelf incluis lolquote:
zowiezo vind ik de meeste mensen bij tmf altijd dom en slecht overkomen. Maarja, die mensen worden puur op leuke gezichtjes gekozen. En geef ze eens ongelijk?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:58 schreef HansU het volgende:
ook Miljuscka, of hoe je ook schrijft vond ik altijd een domme en slechte presentatrice. Zou natuurlijk ook aan het huidige beleid bij TMF kunnen liggen, maar ik vind het er tegenwoordig echt één grote pot nat.
Het liefst zou ik gewoon meer echte natte potten zien :p
Tsja, ik fap liever op een leuk gezichtje met enigzins inhoud.. Leuke gezichtjes zijn er zat in dit land, dus ze kunnen toch wel iets selectiever zijn...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:05 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
zowiezo vind ik de meeste mensen bij tmf altijd dom en slecht overkomen. Maarja, die mensen worden puur op leuke gezichtjes gekozen. En geef ze eens ongelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:06 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Jammer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
---
das zeker die domme hoer van die reclame die steeds zichzelf in beeld wilquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:27 schreef Beach het volgende:
En nu krijgen we zeker vaker Saar te zien![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:31 schreef DANILXL het volgende:
[..]
das zeker die domme hoer van die reclame die steeds zichzelf in beeld wil
"we" krijgen als je verstandig bent helemaal niets te zien, want wie kijkt er nou naar TMF?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:27 schreef Beach het volgende:
En nu krijgen we zeker vaker Saar te zien![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:49 schreef JDude het volgende:
Al stopte heel die zender er mee, I couldn't care less...
inderdaad "wij" kijken alleen naar VPRO en af en toe VARA, studeren rechten op de Uni, hebben een penis van 20cm die we regelmatig in een minderjarig maar zeer volwassen voor haar leeftijd biseksueel vriendinnetje steken (in beide gaatjes, zonder condoom anders voel je niks) registreren we ons zeker niet op het forum dat de term slowchatten heeft bedacht en zijn zelf nooit tiener geweest maar waren we na de basisschool meteen volwassen en politiek geengageerd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:43 schreef miodzio het volgende:
"we" krijgen als je verstandig bent helemaal niets te zien, want wie kijkt er nou naar TMF?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |