abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 oktober 1999 @ 16:55:00 #1
483 sdb
Pluk de dag
pi_205095
Ren net naar de tv, want hoorde de overbekende, heerlijke BB-tune. Tekst: "RTL Live BB-journaal". Zal er al wat bekend zijn? Over tien minuten op RTL 4!
Life is a moment in space

pi_205096
Alleen maar straatinterviews; net als in Man Bijt Hond gisteren
Achter iedere grote broer staat een zusje.

donderdag 21 oktober 1999 @ 17:13:00 #3
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_205097
Sabine wordt wel door het 'gewone' volk ook al met de grond gelijk gemaakt.
Termen is bitch en trut vallen.
Het is dus niet alleen op internet dat ze met de grond gelijk gemaakt wordt.

Ook wordt onderkent wat hier ook gezegd wordt. Als sabine blijft komt er tenminste weer leven in de tent (herrie man).

pi_205098
quote:
op 10-21-1999 om 05:10 PM schreef Loekie het volgende:
Alleen maar straatinterviews; net als in Man Bijt Hond gisteren

Ze zeiden dat ze zo live naar het BB-huis gaan. Ben benieuwd.

donderdag 21 oktober 1999 @ 17:21:00 #5
483 sdb
Pluk de dag
pi_205099
Ik moet om kwart voor 6 weg. Hoop dat ze het dan al behandeld hebben. Anders lees ik het hier wel. Ben benieuwd of ze volhouden dat echt nog niet bekend is wie er het huis uit moet.

pi_205100
Het is wel een muts hoor die presentatrice....domme opmerkingen schieten in het rond....en dat bigbrother journaal is wel kijkers trekken hoor...de hele tijd maar introtunes en pas op het eind komen ze er eindelijk op...
  donderdag 21 oktober 1999 @ 18:42:00 #7
929 pamela
Maf!!!&Dom :D
pi_205101
wat een lul is die rolf zeg,hij zei dat ze bij de redactie benieuwt waren wie er uit moet.DAT WETEN ZE ALLANG .beau (ik weet niet hoe je ze naam schrijft)vroeg aan rolf of hij een aan mona mog vragen dat ze een keer de haar wast.
BlondeDoos!
  donderdag 21 oktober 1999 @ 18:45:00 #8
1026 Quelling
A hubba hubba and a ding dang
pi_205102
Verder nog iets gebeurd? Ik ziet momenteel televisieloos, dus...
When I was a sperm
I had alot to learn.

vrijdag 22 oktober 1999 @ 18:32:00 #9
929 pamela
Maf!!!&Dom :D
pi_205103
vandaag de 22 was sabine te gast in RTL live.
ik vond het wel een leuk intervieuw helaas wouw ze weer niks kwijt over de persoon die het meest op geld uit is.in de uitzending hoorde ik dat tara in de play komt(wist ik dat als enige niet)trouwens leuke kartonnen poppen die in de uitzending stonden.sabine was vanmorgen ook nog even aan de telefoon in koffiegeil,martin zat er ook weer.sabine gaat voor RTL live ook een filmpje op nemen van het weekend dat zien we in de loop van de week.ze lieten een story zien waar in stond sabine erft miljoenen ofzo wie weet hier meer van.
BlondeDoos!
  Moderator vrijdag 22 oktober 1999 @ 18:45:00 #10
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_205104
Misschien moet ikke me eigenlijk wel schamen dat ikke de story lees maar ja, ik zit ook thuis voor de buis naar Big Brother te kijken dus kan je daar ook wel een beknopte samenvatting van maken...waar het op neerkomt:

Sabientje heeft zeer rijke ouders die er voor zorgen dat hun enige (of ste, ikke haal ze altijd door elkaar)dochter nooit zou hoeven te werken. STERKER nog, zelfs de kinderen van Sabine zouden nooit hoeven te werken. Wat dat betreft heeft Bart het toch mooi gefikst, maar ja, die weet het niet (STORY SCHANDAAL. SABINE IS RIJK EN BART WEET HET NIET. VOLG HET BIJ ONS EN LEER METEEN HOE JE MOET RODDELEN, of ikke dat nu al niet kan.) Verder schijnt pappie een non-ikea appartement voor zijn dochter te hebben gekocht die ze nu samen met haar beste (bi-seksuele) vriendin Femke bewoont. (Dit biseksuele is een gokkie maar dat is ook alles wat in de story staat dus ik blijf gewoon op een lijn zitten). Verder staat er niets interessants in en dus wacht ik met smart op het diepte-interview van Sabientje in de panorama en neem ik morgen een abbonement op de playboy....(voor de intervieuws uiteraard)

Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 20:15:00 #11
483 sdb
Pluk de dag
pi_205105
Eindelijk bij RTL Live iemand die vraagt naar de bedscenes. Sabine zei dat als het zo donker is je je gewoon niet bewust bent dat er mensen mee zitten te kijken. Ik vind 'r heel relaxed overkomen nu na BB.

pi_205106
Ze heeft d'r maskertje weer gevonden. En dat van die centjes is trouwens waar. Ik ken Sabine (NEE, ze mag geen vriendin van me zijn) en haar ouders. Haar ouders wonen in een leuk optrekje op landgoed "Wendel" in België. Sabine's appartement (zonder -je!) is ook niet onaardig, maar ik geniet toch lekker van mijn eigen verdiende huisje!
pi_205107
En het topnieuws was natuurlijk dat Tara in de Playboy komt!! Of was dat al bekend en loop ik gewoon achter, correct me if i'm wrong
Wat is de definitie van "back to basic" Die van VOO is het niet!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')