Ook wordt onderkent wat hier ook gezegd wordt. Als sabine blijft komt er tenminste weer leven in de tent (herrie man).
quote:
op 10-21-1999 om 05:10 PM schreef Loekie het volgende:
Alleen maar straatinterviews; net als in Man Bijt Hond gisteren
Ze zeiden dat ze zo live naar het BB-huis gaan. Ben benieuwd.
Sabientje heeft zeer rijke ouders die er voor zorgen dat hun enige (of ste, ikke haal ze altijd door elkaar)dochter nooit zou hoeven te werken. STERKER nog, zelfs de kinderen van Sabine zouden nooit hoeven te werken. Wat dat betreft heeft Bart het toch mooi gefikst, maar ja, die weet het niet (STORY SCHANDAAL. SABINE IS RIJK EN BART WEET HET NIET. VOLG HET BIJ ONS EN LEER METEEN HOE JE MOET RODDELEN, of ikke dat nu al niet kan.) Verder schijnt pappie een non-ikea appartement voor zijn dochter te hebben gekocht die ze nu samen met haar beste (bi-seksuele) vriendin Femke bewoont. (Dit biseksuele is een gokkie maar dat is ook alles wat in de story staat dus ik blijf gewoon op een lijn zitten). Verder staat er niets interessants in en dus wacht ik met smart op het diepte-interview van Sabientje in de panorama en neem ik morgen een abbonement op de playboy....(voor de intervieuws uiteraard)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |