Terecht,............ Bioshock is echt God,.... maar vind Half Life 2 net zo goed,.... misschien zelfs beter. Maar uitlenen? Gijs dat is een 40 uur ervaring,... ben net begonnen,... zit op 11 uurquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijsjes?Wat is er met me aan de hand?
Ik heb de campaign van Halo 3 helemaal uitgespeeld en vond die tof. Ik ben nu Bioshock aan het spelen en die vind ik ook tof. Als klap op de vuurpijl wil ik ook de Orange Box gaan gamen (iemand die m wil uitlenen btw?)
De Wii staat stof te happen sinds Paper Mario en gaat over 2 weken weer aan met Mario Galaxy...
Vraag ik me ook elke dag afquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:32 schreef Noorseviking het volgende:
Gast waar heb je het in godsnaam over?
zo'n gevoel heb ik ook een beetje de laatste tijdquote:Op maandag 29 oktober 2007 18:54 schreef Bastard het volgende:
Ben een beetje klaar met gamen eigenlijk... boeit me minder de laatste tijd.
Begrijp me niet verkeerd als ik lekker kan gamen vind ik het ontspannend, maar kan ik het niet omdat er andere zaken zijn, kinderen, vrouw volgt een programma, vind ik het ook helemaal prima.
GAM hoef ik ook niet te volgen, er is geen leuk topic meer, of ik ben er niet in meegegroeid (lees, ik kan niet met pubers overweg). Geen games waar ik echt onwijs naar uit kijk meer, hypes vind ik eigenlijk alleen maar irritant worden. Krijg er wellicht zelfs een allergische reactie van,.. dat opdringen of je bent een n00b... (Cho, dat is zoiets als kneus)
Of misschien heeft de hoeveelheid games die uitkomen, en dan het gebrek aan dedicated tijd hebben om het te spelen, dat maakt je er laconiek van word.
Of misschien is het dat moeten door gamen om klaar te zijn voor de volgende release te kunnen meemaken dat maakt dat ik er minder zin in heb. Off... of misschien denk ik meer en meer van "man wat maak je je nou druk om een spelletje, er zijn belangrijke zaken in het leven dan gamen".
Ik denk wellicht een Mass effect te halen puur en alleen omdat het een SP spel is, ik hoop dan een groot, lang verhaal te kunnen spelen en niet de druk te hebben om het maar af te hebben zodat ik kan "genieten" van MP. Ik kreeg vanmiddag gewoon een meel van iemand uit mn friendslist die me wilde meedelen dat hij al bijna level 30 was in Halo en eindelijk zn ninjapak had.. serieus.. boeien toch??
super-stabiel zeg die Applesquote:Gebruikers die hun bestaande installatie van OS X 10.4 ("Tiger") probeerden te upgraden, werden soms geconfronteerd met een blauw scherm en een urenlang bevroren computer.
Ook dat ja, ik miste hem eigenlijk niet eens toen die van mij kapot gingquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:07 schreef kepler het volgende:
[..]
zo'n gevoel heb ik ook een beetje de laatste tijd
maar vooral omdat mn 360 nu twee weken kapot is, en ik hem niet eens zoveel mis.
Alweer gefeliciteerd danquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:20 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb (weer) een nieuwe baan!
Morgen op de voorlaatste dag van mijn proeftijd ontslag nemen bij mijn huidige baas.
Ja. Hogere verdieping, meer salaris en wat meer werkzaam op strategisch niveau. Het kost me 10 jaar van mij leven, maar job hoppen kan best nog wat opleveren.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Alweer gefeliciteerd dan
Mooier uitzicht, hogere verdieping?
Cyberia,.... meest irri FOK!ker ooitquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:02 schreef kepler het volgende:
ow ja, die topics
Vroeger was het nog kwaliteit, maar ik post nergens meerLaatst weer in het 360 topic geweest, lijkt wel een kleuterklas
Nou, daar zie ik dan wel weer de humor van in. Cyb is best coolquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Cyberia,.... meest irri FOK!ker ooit![]()
Het kan erger Gijs,......................quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:54 schreef Bastard het volgende:
Ben een beetje klaar met gamen eigenlijk... boeit me minder de laatste tijd.
Begrijp me niet verkeerd als ik lekker kan gamen vind ik het ontspannend, maar kan ik het niet omdat er andere zaken zijn, kinderen, vrouw volgt een programma, vind ik het ook helemaal prima.
GAM hoef ik ook niet te volgen, er is geen leuk topic meer, of ik ben er niet in meegegroeid (lees, ik kan niet met pubers overweg). Geen games waar ik echt onwijs naar uit kijk meer, hypes vind ik eigenlijk alleen maar irritant worden. Krijg er wellicht zelfs een allergische reactie van,.. dat opdringen of je bent een n00b... (Cho, dat is zoiets als kneus)
Of misschien heeft de hoeveelheid games die uitkomen, en dan het gebrek aan dedicated tijd hebben om het te spelen, dat maakt je er laconiek van word.
Of misschien is het dat moeten door gamen om klaar te zijn voor de volgende release te kunnen meemaken dat maakt dat ik er minder zin in heb. Off... of misschien denk ik meer en meer van "man wat maak je je nou druk om een spelletje, er zijn belangrijke zaken in het leven dan gamen".
Ik denk wellicht een Mass effect te halen puur en alleen omdat het een SP spel is, ik hoop dan een groot, lang verhaal te kunnen spelen en niet de druk te hebben om het maar af te hebben zodat ik kan "genieten" van MP. Ik kreeg vanmiddag gewoon een meel van iemand uit mn friendslist die me wilde meedelen dat hij al bijna level 30 was in Halo en eindelijk zn ninjapak had.. serieus.. boeien toch??
Mass Effect, Call of Duty 4 en die gekke loodgieter voor mij.quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:22 schreef Chocobo het volgende:
Ja,... SP gamen heerst,........... Ben met Orange Box bezig,.... wil dit jaar alleen nog maar Mass Effect en misschien AC. That's it
Die mag een perm ban krijgen voor zn leven!quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:23 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Cyberia,.... meest irri FOK!ker ooit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |