quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:21 schreef Mikkie het volgende:
Verzekering lijkt trouwens mee te vallen:
Er werd met geen woord gerept over een frontje. Zit wel met eigen risico (maar da's logisch), maar het kost me geen no-claim trede qua korting en als ik de bon opstuur wordt alles boven m'n eigen risico vergoed. Dan nog is het zuur geld, maar valt het alweer mee.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:40 schreef LadyBlack het volgende:
Goeiemorgen!
Ik had mn wekker nog niet op wintertijd gezetdus ik werd om half 7 wakker
Hij zit al in de wasmachine.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:16 schreef Etcetera het volgende:
hey soemp
wat betreft je vraag: ik heb geen ideemaar zou het er niet op wagen want staat niet voor niets dat het in de handwas moet
het enige wat ik kan bedenken is of het wel in 2 lagen zit, dus layer sterrenhemel en layer schip. maar het lijkt me dat je daar wel aan gedacht hebtquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Etcetera misschien weet je dit:
Ik ben nu een animatie aan het maken in Flash. Daarvoor heb ik een sterrenhemel gemaakt en een schip. Nu wil ik met een motion tween het schip een beetje naar achteren laten hellen. Dat lukt, maar dan is de sterrenhemel alleen op beide keyframes zichtbaar, en niet daar tussenin. Weet jij hoe dat te maken is?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij zit al in de wasmachine.![]()
Als het niet kan is het jammer. Ik moet geen trui die ik elke keer op de hand moet wassen.Voortaan maar beter opletten voor ik iets koop. Hij is wel mooi.
getailleerd.
Ik had m'n zwager aan de telefoon en volgens hem kon het.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |