Het kan niet opquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:16 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Onze wegen blijven elkaar puur toevallig kruisen hè![]()
Ik zie een film voor me waarbij jij de lamellen dichtdoet en dan zie je een schaduw. Je doet de lamellen open en er staat een junk met een hamer omhooggeheven naast je auto. Die schrikt. Jij bent nog flabbergasted en doet je lamellen weer dicht. Dan bedenk je je en doe je ze weer open. Vervolgens staat er niemand meerquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Staat ie al. Of naja, vijf meter er vandaan. Vlak bij een drukke vierbaans uitvalsweg, dus er is verkeer genoeg dat langsrijdt. Geheid dat hij de radio al eens gespot had. Nogal opvallend dat dat ding meteen gejat wordt zo gauw m'n lamellen dicht zijn...
Bij voorkeur met minimaal 1 bliksemflitsquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie een film voor me waarbij jij de lamellen dichtdoet en dan zie je een schaduw. Je doet de lamellen open en er staat een junk met een hamer omhooggeheven naast je auto. Die schrikt. Jij bent nog flabbergasted en doet je lamellen weer dicht. Dan bedenk je je en doe je ze weer open. Vervolgens staat er niemand meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |