quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:18 schreef LadyBlack het volgende:
Heel veel vrouwen worden meteen zo ordinair als het sexy moet zijn
Ja, die vrouw op foto 2. Wat een arrogante rotkop.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:18 schreef LadyBlack het volgende:
Heel veel vrouwen worden meteen zo ordinair als het sexy moet zijn
Nem, wat praat je opeens warrig Nederlandsquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:14 schreef Nembrionic het volgende:
Daarbij is vind ik veel vrouwen op film veel sexier of mooier dan op de film.
Afschuwelijk inderdaad. Maar Keira staat gewoon nooit mooi op de foto.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:20 schreef Soempie het volgende:
Ik dacht ik zoek een foto van een sexy/ lekkere Keira, maar..
[ afbeelding ]
![]()
Mijn l33t multi-tasking skills laten mij in de steekquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nem, wat praat je opeens warrig Nederlands
Dat vind ik geen arrogante kop eigenlijkquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, die vrouw op foto 2. Wat een arrogante rotkop.![]()
![]()
Juist. De eerste 2 fotos die ik van haar postte staat ze dus mooi op. Maar dat was wel even zoeken hoorquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:30 schreef Mikkie het volgende:
Keire Knightley kan best mooi op foto's staan, maar over het algemeen is het haast weerzinwekkend..
Maar dat mag want die zijn even oudquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:32 schreef Nesle het volgende:
Hayden Pannettiere is fapbaar zeggen de jongens dan bij mij in de klas![]()
Die van mij ook. Ik heb nog een half uur om te leren.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn l33t multi-tasking skills laten mij in de steek
Wegwezen danquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die van mij ook. Ik heb nog een half uur om te leren.![]()
Ik heb gewoon een rotbui.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat vind ik geen arrogante kop eigenlijk
Post daar eens foto's van dan?quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:34 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja, dit is trouwens geen natuurgetrouwen afspiegeling van mijn smaak
Dan zal ik even de straat op moeten denk ikquote:
Ik ga het zo op de gok doen. Volgens mij zijn het open vragen, dus dat wordt mooi uit m'n duim zuigen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wegwezen dan
Want je moet wel scoren straks
Toepasbaar op ongeveer 99% van alle discussiesquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:53 schreef Soempie het volgende:
Zo waar:
'.. gedoemd elkaar verkeerd te begrijpen omdat ze geen inzicht hebben in wat de ander denkt; of liever gezegd, ze denken dat ze dat inzicht wel hebben, wat nog veel gevaarlijker is.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |