Is wol, dat kriebelt! Das pas gekkewerk!quote:Geniet wel mijn voorkeur, maar niks kan ook. Iig zou ik neit voor een wit t-shirt gaan.
quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:25 schreef jovink het volgende:
[..]
bleek toch nog niet zo makkelijk wie gedahct he
toch niet dom lomp en famous hequote:Op maandag 29 oktober 2007 17:37 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
fotos draaien werkt niet meer![]()
![]()
![]()
doe maar normaal dan doe je al gek genoegquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:37 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
fotos draaien werkt niet meer![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:08 schreef LOLBOY het volgende:
vandaag? gekkenwerk. Of wat dacht jij![]()
[ afbeelding ]
posterboy voor levi's - esprit - diesel
trick of the tradequote:Op woensdag 31 oktober 2007 18:06 schreef stijn_ het volgende:
haha jij kraakt jezelf alvast maar af voordat iemand anders het doet?
Nicceeee!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:36 schreef parselmouth het volgende:
[ afbeelding ]
Muts - C&A, Blousje - H&M divided, cardigan - weetiknietmeer, skinny - H&M, pumps - H&M
g-star broek INCLUSIEF g-star riem... het moet niet gekker worden.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:45 schreef Lyzio het volgende:
Even de kledingstukken apart gepakt omdat ik echt geen fatsoenlijke foto van mezelf d'rop kreeg
[ afbeelding ]
G-Star broek inclusief G-Star riem.
[ afbeelding ]
Ralph Lauren Longsleeve polo.
[ afbeelding ]
Logo Ralph Lauren (wat ik zelf erg mooi vind, vandaar de -overbodige- foto)
[ afbeelding ]
Good Ol' All Stars.
jij hebt stijl gozerquote:Op donderdag 1 november 2007 19:33 schreef jovink het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
wat is dit rtrouwens voor kut lay out
En als je dan toch bezig bent, doe dan niet zo alsof je heel breed bentquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:16 schreef LOLBOY het volgende:
Doe eens snel die polo -of wat is het- uit je broek halen
als je het breed hebt kun je het breed laten hangen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:03 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
En als je dan toch bezig bent, doe dan niet zo alsof je heel breed bent
Ja nou, doe toch maar niet hequote:Op vrijdag 2 november 2007 21:56 schreef jovink het volgende:
[..]
als je het breed hebt kun je het breed laten hangen.
@ rutgerrr true!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |