abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205076
zie onderwerp
thou cannot vow a man into darkness, when he hasn't seen the nightfall yet.
  Admin donderdag 21 oktober 1999 @ 20:55:00 #2
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_205077
denk het niet, ivm kleine kinderen enzo.
Bovendien, als het niet op de streams is geweest, is het beeldmateriaal officieel ook niet opgeslagen (Veronicagids deze week), dus dan kunnen ze het ook niet uitzenden.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_205078
Absoluut niet, inderdaad niet ivm met het vroege tijdstip van de uitzending en ze zijn er gewoon te soft voor.

Trouwens als ze het wel doen krijgen ze een of andere controle commissie over zich heen en moeten ze BB helemaal schrappen

Proud to be a scout
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 01:45:00 #4
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_205079
Hmm... als het onder de dekens gebeurde en er in feite niet iets "te zien" is... dan vraag ik me nog af of een code-commissie ze veel kan maken hoor... Er was dan toch immers niets x-rated's te zien?
Bovendien weten die kleine kids toch niet wat daar gebeurt dan. (althans de meesten lijkt mij)

Marco

I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
pi_205080
Wat?
Iets dat niet op de streams is geweest kan ook niet uitgezonden worden!
Dit betekent dat V. van een aantal dagen alleen banden heeft met daarop het testbeeld ("the prognosis looks even better").
Is het een vogel, is het een vliegtuig... Nee, het is Superknor!

pi_205081
Nee.

Waarom moet het hier nou weer over gaan? Nee, ik snap wel dat het er over gaat, ik meng me er bij deze in, maar waarom is dit nou weer uitgelekt? Welke droplul laat die bewoners bespioneren door mensen die compromitterende beelden laten circuleren? Waarom wordt dat daadwerkelijk opgenomen? Als de bewoners maar denken dat het wordt opgenomen en verder in dan dezelfde illusie verkeren als waar ze nu in zitten dan hoeft Veronica toch niet op deze manier de integriteit van Karin en Maurice te grabbel te gooien?.

Ok, de Internet streams 'moeten' 24 uur per dag worden aangeboden vanwege het concept. Nou je hoeft toch niet echt met werkende infraroodcamera's op te nemen aldaar? Als die bewoners maar denken dat het infraroodcamera's zijn en dat ze er zeker door worden bekeken is het genoeg concept.
Als de lichten aan zijn volgen wij het op de voet. Daar hebben de bewoners voor getekend.

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

Admin zaterdag 23 oktober 1999 @ 00:22:00 #7
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_205082
wat ik gelezen heb (ja, ik weet het, Veronicagids is ook Veronica is ook vinger in dikke pap), is dat in de BB-regiekamer de regie wordt gedaan voor de streams, en dat redacteuren daaruit de beelden voor de uitzending selecteren. Ze hebben dus van iedere dag 4x24=96 uur beeldmateriaal.
(ook als het beeld op zwart is: wie zegt dat de regisseurs zelf dat beeld uitschakelen? misschien zit Hummie wel met wallen onder d'r ogen telkens de stekker eruit te trekken!)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 00:29:00 #8
1042 rvanrijn
En wel hierom!
pi_205083
Als je 24 camera's hebt, dan lopen die in theorie toch gewoon. (goede tests voor de camera's trouwens :-))

En aangezien Sabine alle afleveringen op band zou krijgen (althans, dat kon ik er gisteren uit opmaken), zal er niet veel testbeeld in te zien zijn.

Er zit waarschijnlijk zo'n aankomend MCSE'ertje + internet te rommelen aan zijn nieuwe creative webcam. Daardoor krijg je die testbeelden.

<% Response.Write "Hello World!" %>

pi_205084
misschien een late reactie

maar laten we hopen dat ze dit nooit uitzenden

Lucky 13
  zondag 24 oktober 1999 @ 03:54:00 #10
1215 DomP
Weet nu ook hoe het moet
pi_205085
kom, het overgrote deel van de kijkers willen juist dat soort scenes zien ;-))))
pi_205086
Superknor,

het is duidelijk dat je van de gehanteerde techniek niets begrijpt. Ten eerste is er de basisregie(vermoedelijk 4x, per kamergroep 1 regie) t.b.v. de TV uitzendingen, met daar in een voorkeuze van geschakelde beelden. Deze beelden worden geschakeld opgenomen. Daarnaast lopen er een aantal kamera's ISO, d.w.z. van een aantal belangrijke kamera's worden de beelden kontinu(uur afhankelijk) opgenomen. Vervolgens is er een tweede regie die speciaal voor internet beelden selecteerd. Het is, weet ik voor iemand die nooit geregiseerd heeft moeilijk zich voor te stellen hoe een en ander werkt. Los van het te kiezen beeld hebben we namelijk ook nog te maken met de sheder(dit is iemand die de beeldkwaliteit bewaakt), daar zijn er ook een aantal van nodig. En naast deze ploegen zijn er nog de boy's van het geluid. Een in mijn ogen zeer ondankbare zaak bij deze produktie, je merkt dan ook dat ze regelmatig achter de feiten aan lopen. Dit vindt zijn oorzaak in het belang van de geschakelde beelden die voor de TV bedoeld zijn, uiteraard hebben die voorrang. Tenslote, het soms verstoken blijven van beelden vindt vaak zijn oorzaak simpelweg in de bezetting van de totale techniek(regie, geluid enz). Het zou volsterkt idioot zijn om 24 uur per dag een komplete bezetting te hebben. Onbetaalbaar ook. Dit los van die momenten die om andere redenen maken dat we niets mogen zien. In mijn verhaal laat ik buiten beschouwing het aantal kamera mensen en de bedieningsproblemen die zij hebben. Ik hoop hier enige duidelijkheid te hebben verschaft aan die gene die denken dat de wereld alleen uit handycams bestaat.

pi_205087
Ter aanvulling op mijn eerder geschreven stukje over de opname's nog dit;

De grote regie in aalsmeer(JVDE) bestaat uit een regieruimte met voor het gemiddelde programma 7 monitoren c.q. camera's plus een monitor voor het geschakelde beeld plus een monitor voor de effectenbank. Hierin zitten de regiseur zijn assistente de schakeltechnikus en de effectenbanktechnikus, dan is er de ruimte voor de beeldkwaliteitsbewaking(sheder) een aparte ruimte met twee geluidstechnisie en een operator in de taperoom. Dit is een basisbezetting voor programma's zo als Motecarlo b.v. Ik schijf deze gegevens omdat ik steeds meer ontdek dat vele op deze side geen benul hebben van TV opname's in het algemeen en BB in het bijzonder.

pi_205088
Tanja, betekent dat dat als we in het weekend maar beeld van één stream hebben (andere drie op testbeeld / zelfde beeld / blauwbeeld) dat er dan ook maar één regieploeg aanwezig is?

En mag ik aannemen dat de doorschakeling van de streams naar internet (beeld opzwart) weer door een onafhankelijke regisseur/knopjesdrukker wordt beheerd?

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 24 Oktober 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_205089
Beste Hunter,

Ik beweer het niet zeker te weten natuurlijk, maar het kan bijna niet missen dat het gebrek of vermindering aan bezetting de oorzaak van verminderde streams nachts is. In de begin periode zal er zeker meer bezetting zijn geweest, maar nu ze ongeveer weten wanneer er wat wel en niet gebeurt is die verminderde bezetting zeer waarschijnlijk. De technische ploeg die al die plaatsen bezet bestaat uit of mensen van NOB bijvoorbeeld, of free-lancers dan wel er zijn kortverband kontrakten aangegaan. Zowel VOO als ENDEMOL of J de M hebben maar een enkele regiseur in vaste dienst. En zoals we alle weten zijn mensen in een dienstverband zoals door mij genoemd, geen goedkope arbeidskrachten. Als voorbeeld geef ik de gage van een free-lance A-kameraman die zijn werk krijgt via het NOB; F 650,-- per dag bruto. En een dag bestaat uit max 10 uur uit/thuis. Deze bedragen zullen bij BB zeker niet betaald worden, maar het geeft een indikatie van de kostenpost bij dit programma.

zondag 24 oktober 1999 @ 10:45:00 #15
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_205090
quote:
op 10-21-1999 om 08:55 PM schreef Breuls het volgende:
(...)Bovendien, als het niet op de streams is geweest, is het beeldmateriaal officieel ook niet opgeslagen (Veronicagids deze week), dus dan kunnen ze het ook niet uitzenden.

Het is logisch dat V dit zegt. Ze proberen nog steeds de schijn hoog te houden dat ze geen censuur plegen. Trappen wij toch allang niet meer in?

Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
  zondag 24 oktober 1999 @ 11:06:00 #16
1189 x-files
Mulder & Scully
pi_205091
Veronica zendt deze scene niet uit omdat Karin in de dagboekkamer letterlijk gesmeekt heeft dit niet te doen. Net als mijn eerdere bericht (over de speciaal geprepareerde krant/nieuwsuitzending, zie 'the truth is out there' komt dit rechtstreeks van de directeur (en adviseur voor BB) van een tv-productiebedrijf dat verbonden is aan Veronica. Of het klopt is natuurlijk nooit helemaal zeker, maar feit is dat deze man al eerder verhalen vertelde die allemaal bleken te kloppen.
pi_205092
Hmmm...
Hoe zou je zoiets aan je kind uitleggen als dat om 20.10 ofzo wordt uitgezonden?

Suggestie:
Karin is olie aan het peilen bij Maurice?

Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
  zondag 24 oktober 1999 @ 13:01:00 #18
1189 x-files
Mulder & Scully
pi_205093
maurice is gestoken door een wesp en een wespesteek moet uitgezogen worden.
pi_205094
Dit gaat ook maar door: ik kreeg zojuist dit mailtje doorgestuurd maar ik kan op geen enkele manier voor de waarheid instaan. omdat het geforward is, wet ik niet eens wie de 'we' zijn die erin voorkomen. Dus zie maar wat je ervan vindt. Bedden in de dagboekkamer - het komt op mij nogal twijfelachtig over:

De berichten over Karin en Maurice zijn echt waar. Van een regie-assistent hebben we dat inmiddels vernomen. Ze hebben daartoe hun bedjes op de dagboekkamer gezet en 'het'
gedaan, volgens mij was het niet uitsluitend een blow job.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')