quote:Op woensdag 31 oktober 2007 07:51 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Volgens mij was jij toch steeds net wat slechter![]()
Maar inderdaad zeg, wat is het tijd voor COD zeg. Heb RB6V wel gezien, en na gisteravond naar lang niet meer gespeeld RFOM nog veel meer.
Oh en sorry dat ik pleite was bij warhawk maar dat kut ding liep vast, en toen was ik het echt zat
Nice maar dat is toch niet zo heel baanbrekend?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:30 schreef Rock-shocker het volgende:
Je kan verschillende dingen op je wapens gooien. Bijvoorbeeld scopes en granaatwerpers op je M16.
Dan krijg je dit soort schatjes:
[ afbeelding ]
explain pleasequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:56 schreef Cyberia18 het volgende:
de meest diepgaande 'weaponcustomize' die je je maar kunt bedenken in een FPS
Hij bedoelt composiet. Component heeft maar 3 stekkers.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:26 schreef Rock-shocker het volgende:
Je hebt het ook niet over een HDMI kabel maar een Component Video aansluiting.
Let wel: deze zijn niet HD!
Nou volg ik het ook niet meer... Hij had het over die YBUB-whateverkabels en die staan bij die wiki.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hij bedoelt composiet. Component heeft maar 3 stekkers.
dat is dus echt onzin...bij de mediamarkt kan je die kabel al voor 15 euro krijgen, en nee niet van Sony (maandje geleden 1 zelf gehaald) en het is dus een component kabel waarmee je wel HD rdy kan afspelen (dus 720p) maar niet full hd (1080p), en ook met die component kabel ziet het er fantastisch mooi uit.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:32 schreef Kremers het volgende:
Dat is geen HDMI kabel, maar component. En deze kun je alleen van Sony krijgen, andere fabrikanten maken deze kabel niet. En dus zul je er gewoon de volle prijs voor moeten betalen.
ok ga naar de achterkant van je tv: http://www.lcd-info.nl/aa(...)20tv%20le26m51b.giffquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:10 schreef Frozen het volgende:
Deze bedoel ik: http://www.consoleshop.be(...)onent-cable-ps3.html
Of zoek ik nou helemaal verkeerd?
Door goede prestaties af te leveren en te stijgen in rang unlock je nieuwe wapens en extra's hiervoor. Verder heb je een zogenaamde 'challenge list' waarop vele objectives op staan die je moet uitvoeren met de aangegeven wapen. En hoe meer je succesvol afrond, hoe meer nieuwe bonussen je krijgt. Verder heb je 5 lege slots om je eigen wapens samen te stellen. Dit gaat vrij diepgaand aangezien je de beschikking hebt over vele weaponitems.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:37 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Nice maar dat is toch niet zo heel baanbrekend?
-edit- gevonden
[..]
explain please
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Door goede prestaties af te leveren en te stijgen in rang unlock je nieuwe wapens en extra's hiervoor. Verder heb je een zogenaamde 'challenge list' waarop vele objectives op staan die je moet uitvoeren met de aangegeven wapen. En hoe meer je succesvol afrond, hoe meer nieuwe bonussen je krijgt. Verder heb je 5 lege slots om je eigen wapens samen te stellen. Dit gaat vrij diepgaand aangezien je de beschikking hebt over vele weaponitems.
Verder zijn er nog perks. DIt zijn de persoonlijke eigenschappen van je soldaat. Denk aan extra health, verbeterde conditie, camouflage etc. etc. Maar dit is iets wat je met je eigen ogen moet zien want you will be amazed van alle mogelijkheden![]()
De verleiding om extra's voor je wapen te unlocken is nog nooit zo verleidelijk geweest als in CoD 4![]()
Yep!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:10 schreef Wessiej het volgende:
Neem aan dat de Ps3 versie hetzelfde is als de 360 versie van Cod4, net de ps3 versie besteld namelijk
360 games ook , dus wat zeur jequote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Yep!
Alhoewel.... de PS3 versie ondersteunt wel 1080p!![]()
CoD 4 op de 360 niet dan?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Yep!
Alhoewel.... de PS3 versie ondersteunt wel 1080p!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |