toch maar eens even daar naar binnen hoppen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:19 schreef JDizzle het volgende:
Media Markt Den Haag verkoopt hem nu nog steeds voor 38 euro geloof ik.
tumble, kan jij dan bevestigen of je op de europese servers kan spelen? (of is het gewoon net zoals warhawk). dan ga ik vandaag nog ff 2 copys bij hem bestellen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 08:02 schreef Tumble het volgende:
[..]
toch maar eens even daar naar binnen hoppen.
W0000000000000t 3busymen heeft gisteren mijn copy van cod4 opgestuurd.
als hij werkelijk zo snel is als men zegt heb ik maandag/dinsdag de (US) game al in huis.
Ik 3 dagen op cursusquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
GVD in de week dat COD4 uitkomt moet ik leren voor tentamens![]()
Ik heb de week nadat cod4 uitkomt een toetsweekquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
GVD in de week dat COD4 uitkomt moet ik leren voor tentamens![]()
zodra ik hem getest heb laat ik het de boards weten.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:07 schreef Feen het volgende:
[..]
tumble, kan jij dan bevestigen of je op de europese servers kan spelen? (of is het gewoon net zoals warhawk). dan ga ik vandaag nog ff 2 copys bij hem bestellen.
Ik heb hem toch ook maar besteldquote:Op zaterdag 3 november 2007 08:02 schreef Tumble het volgende:
[..]
toch maar eens even daar naar binnen hoppen.
W0000000000000t 3busymen heeft gisteren mijn copy van cod4 opgestuurd.
als hij werkelijk zo snel is als men zegt heb ik maandag/dinsdag de (US) game al in huis.
heb nu binnen een maand, fifa08, R&C en AC, en iedereen om me heen verklaart me al voor gek..en dan komen COD4 en Uncharted ook nog ;/, even 2 dagen werken deze maand = 2games bij teh busyman =].quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ik heb hem toch ook maar besteld, haal al mijn ps3 games bij busyman vandaan.
Altijd super snel binnen![]()
Snel uitspelen, want Assasins Creed & Uncharted komen er ook aanRatchet ligt ook nog te wachten
Owja en Eye of Judgment komt ook elk moment binnen.
Ik ben verslaafd![]()
waar vind ik deze busyman?quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Snel uitspelen, want Assasins Creed & Uncharted komen er ook aanRatchet ligt ook nog te wachten
Ik ben verslaafd![]()
Dat je hond hem heeft opgegeten?quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hmm mijn linker pookje van mijn PS3 pad is nu al versleten waardoor het richten best stroef gaat.. wat zal ik zeggen tegen Sony om er toch een nieuwe voor te krijgen?
![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat je hond hem heeft opgegeten?
op de eerste of 2e pagina van dit topic staat een linkquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:15 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
waar vind ik deze busyman?
eye of judgment is echt vet!!
Je zou normaal gezien een melding moeten krijgen van de update zodra je de game opstart...quote:Op zaterdag 3 november 2007 05:03 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Waar halen jullie die patch van Warhawk vandaan?
In de store staat niks, en als ik WH opstart gebeurd er ook niks?
Pes Demo loopt elke keer vast bij mij![]()
Het gaat voor mij ook een erg dure maand worden. Ratchet, Assassin's Creed, Uncharted, Cod4 en Guitar Hero3 zijn allemaal spellen die ik zeker wil hebben. En Eye of Judgment leek me ook wel wat, maar die ga ik maar even laten schieten denk ik.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ben verslaafd![]()
ik heb hem inmiddels binnen, weer terug gezet naar Vaandrigquote:Op zondag 4 november 2007 09:44 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Je zou normaal gezien een melding moeten krijgen van de update zodra je de game opstart...
Doorheen, uitgespeeld.quote:Op zondag 4 november 2007 13:59 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik zit hopeloos vast in de singleplayer van RB6V. Wat is dat stukje dat je die computer moet hacken bij Irena frustrerend zeg
http://gameplanets.blogsp(...)ekken-6-screens.htmlquote:Op zondag 4 november 2007 17:32 schreef rakotto het volgende:
OMGOMG OMOGMOGMOGMO
EDDY GORDO IN TEKKEN 6
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 17:32 schreef rakotto het volgende:
OMGOMG OMOGMOGMOGMO
EDDY GORDO IN TEKKEN 6
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al gezien.quote:Op zondag 4 november 2007 17:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://gameplanets.blogsp(...)ekken-6-screens.html
Fap fap fap![]()
Dat is leuker ja.quote:Op zondag 4 november 2007 20:04 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Onmogelijk![]()
Maar ik sla gewoon terug met online![]()
Ja je ps3 gaat waarschijnlijk morgen ontploffen tenzij je nu 3 rondjes draait en dan je ps3 tegen het plafond aangooit en weer opvangt, dan is er niks aan de hand.quote:Op zondag 4 november 2007 23:00 schreef denthemen het volgende:
Had net dat ik via de ps3 store een demo ging downloaden, was even een paar minuten weg en toen kwam ik terug, was hij vastgelopen
Reden tot ongerustheid?
Als je me belooft dat je opgewonden raakt van het vooruitzicht van een nieuwe Tekken, en niet van rastanegers op anabolen, dan fap ik met je mee.quote:Op zondag 4 november 2007 17:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://gameplanets.blogsp(...)ekken-6-screens.html
Fap fap fap![]()
jammer dat gametrailers nu zo suckt.quote:Op zondag 4 november 2007 20:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Assassins Creed Jade Raymond Interview
Dat ligt dus echt aan jou.quote:Op maandag 5 november 2007 00:28 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
jammer dat gametrailers nu zo suckt.
traag en geen enkel filmpje is volledig te zien omdat hij halfe wege stopt met laden.
kut gametrailers
quote:Op maandag 5 november 2007 11:27 schreef Badabingea het volgende:
Bij de demo van Pes loopt mijn PS3 vast, reden tot ongerustheid?
*Jaloers.quote:Op maandag 5 november 2007 12:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik denk trouwens dat ik morgen al over een Call of Duty 4 exemplaar kan beschikken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |