Ik ging al vrijwel zeker voor de 40gb model straks in december en dat is bij deze bevestigdquote:Het 40 GB model bevat de 65nm chip
Het is bekend geworden dat het nieuwe 40 GB model de 65nm chip bevat, in plaats van de 90nm chip zoals voorheen het geval was. Hierdoor verbruikt de PlayStation 3 met 135 Watt minder stroom dan voorheen het geval was. Ook wordt de console minder warm en maakt hij ook nog eens minder geluid.
Het blijft hier echter niet bij, want Sony heeft nog een aantal kleine veranderingen toegepast. Zo is de hitte pijp smaller geworden en is het moederbord verwisseld voor een nieuwere versie.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:57 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Dus, ik was vanmiddag bij een vriend.
Moest even wachten op hem, dus op zijn playstation op mijn eigen account Warhawk gespeeld.
Kom thuis, wil Warhawk spelen...doettie het niet![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door Deacon_Tigra op 30-10-2007 22:08 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.9 novemberquote:En weet iemand nou de exacte Euro release date?
PSN id: Puddled_nl
Jezus dat is wel heel erg iddquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:12 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
![]()
Een vriend van me wou psn games met me sharen weet ie z'n wachtwoord niet meer, en hij had zelf ook al uitgelogd.
Geheime vraag was hem ook een raadsel -> geen warhawk meer![]()
Ik heb daarnet met Blue-Eyed weer eens resistance gespeeld. Mijn god wat is Blue-Eyed slecht zeg![]()
9 november![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:12 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
![]()
Ik heb daarnet met Blue-Eyed weer eens resistance gespeeld. Mijn god wat is Blue-Eyed slecht zeg
Dat had ik laatst ook... echt de gehele tijd werd ik neergemaaid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
9 november![]()
Ik ben klaar voor CoD4
Stop!......Heerschertime!
PSN id: DeToXiC
Ik gok zo'n 10uur? Best netjes dus. Meest positieve punt zijn de verschillende planeten, dus veel verschillende omgevingen. Zorgt er voor dat het nooit saai en eentonig wordt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:57 schreef Deacon_Tigra het volgende:
@Kremers
netjes man, hoelang heb je er nu over gedaan?
En weet iemand nou de exacte Euro release date?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTF?! Een spel in 10 uur uitgespeeld? Dan ben je er in een middag + avond doorheen.quote:
Misschien ook wel iets meer, ik wwet het niet precies meer. Maar 10uur is min of meer een standaard tegenwordig...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:44 schreef SjonLok het volgende:
[..]
WTF?! Een spel in 10 uur uitgespeeld? Dan ben je er in een middag + avond doorheen.
Damn, das wel erg kort.
Thanks alot, besteld!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:21 schreef SocialDisorder het volgende:
http://us.yesasia.com/en/(...)id-5/pid-1005069416/
Nog een kleine anderhalve week........quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:49 schreef Kremers het volgende:
Ratchet & Clank uitgespeeld
Echt een super spelAbsolute aanrader. Moelijkheidsgraad is wel wat laag zoals in sommige reviews al aangegeven werd. De eindbaas was erg makkelijk te verslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |