Er staan wel wat leuke dingen in de storequote:Op maandag 29 oktober 2007 20:33 schreef Scarface2004 het volgende:
Hmm en geen rumble en games erbij.
Of zit er een standaard arcade spelletje bij?
Probeer het hier eens http://www.electronica-online.nl/quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:15 schreef Theamerican het volgende:
god god god nergens online die kabel te bestellen morgen maar mediamarkt checken
Kan niet wachtenquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zal het nog 1x zeggen voor alle liefhebbers, want in elke topic wordt het weer gevraagd, de hdmi kabel,quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:15 schreef Theamerican het volgende:
god god god nergens online die kabel te bestellen morgen maar mediamarkt checken
Een HDMI naar DVI kabel kopen, zie mijn vorige post waar je zo een kabel zou kunnen bestellen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:26 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
hmm ff een n00b vraag.. als ik nou volgende week mijn playstation op een redelijk kleine LCDtv aansluit met scart en als ik straks op mezelf zit een keer een HDMI kabel haal. Mis ik dan veel kwaliteit?!
** edit- heb net mn boekje van mn tv er net even bijgepakt. en heb alleen een DVI-I ingang voor het aansluiten van een HD toestel of computer met DVI uitgang.
wat kan ik nu het beste doen?!
Ik zag Eye of judgement vandaag al bij de E-Plaza in utrecht.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik zit me de kolere te vervelen![]()
Eye of judgment komt als het mee zit morgen, ratchet over 2 weken![]()
heb alleen warhawk en dat gaat me een beetje eentonig worden![]()
Klopt, er moeten echt games uitkomen. Ik he R&C nu dan wel, maar de komende tijd komt er niet veel exclusives uit. Gelukkig wel een boel multi-platform games.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik zit me de kolere te vervelen![]()
Eye of judgment komt als het mee zit morgen, ratchet over 2 weken![]()
heb alleen warhawk en dat gaat me een beetje eentonig worden![]()
Ja dan zou ik ook wachten jahquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:22 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik zag hem hier ook bij bart smit,
Maar die van mij komt uit Amerika, scheelt 45 euro , daar wacht ik wel een weekje voor![]()
misschien idd geen exclusives,quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:22 schreef Kremers het volgende:
[..]
Klopt, er moeten echt games uitkomen. Ik he R&C nu dan wel, maar de komende tijd komt er niet veel exclusives uit. Gelukkig wel een boel multi-platform games.
oke heel erg bedanktquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:46 schreef 1976 het volgende:
[..]
Probeer het hier eens http://www.electronica-online.nl/
en dan in het menu naar:
Kabel \ Computer Kabels \ HDMI Kabels
Heb vaker daar kabels besteld, lekker snel binnen (2 dagen).
Maakt niet uit welke HDMI kabel je koopt. De wat duurdere zijn beter afgeschermd that's all![]()
Succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |