Dikke pech is het zeker, mensen die denken dat ze dit soort dingen kunnen verhalen op de verzekeringquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:57 schreef Document1 het volgende:
Gevalletje dikke pech denk ik.
Ontdooit eten declareren, hoe kom je erbij?
Voor zover ik weet niet, voedsel en dergelijke wordt bij mijn weten niet gezien als een waardevol goed. Het is niet zo dat je meteen niet meer kunt eten als er geen koelkast is, het is op zijn hoogst erg vervelend te noemen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:05 schreef Boost het volgende:
tja...ik ben er normaal gesproken ook niet zo'n voorstander van. Echter kwam een vriendin van mij hiermee aanzetten. Dacht eens even te kijken of dit inderdaad zo was.
Daar heb je wat aan, zo'n antwoord.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:06 schreef LasTeR het volgende:
Nerd. Ga niet huilen. In Afrika hebben ze geen koelkasten en god weet dat het daar héél warm is.
Hmm ja dat is wel waar en dat is natuurlijk ook een beetje waar een vriezer voor bestemd is. Ik kan me herinneren dat de vriezer van mijn ouders ooit uitgevallen is wegens blikseminslag terwijl wij op vakantie waren en de inhoud dus ruim een week heeft liggen rotten. We moesten het begraven in de achtertuin om van de lucht af te komen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:10 schreef Document1 het volgende:
Toch kan ik me bij de gedachte wel iets voorstellen, sommige mensen hebben echt voor een fortuin aan vlees in de vriezer liggen.
ze hebben er ook niks om er in te stoppen, dus dat maakt het wel goed dan...quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:06 schreef LasTeR het volgende:
Nerd. Ga niet huilen. In Afrika hebben ze geen koelkasten en god weet dat het daar héél warm is.
leverancier aansprakelijk stellen, da's je enige realistische mogelijkheid.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:01 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dikke pech is het zeker, mensen die denken dat ze dit soort dingen kunnen verhalen op de verzekering![]()
Tja...heb een nieuwbouw appartement gekocht waar dit standaard al inzat...Dan ga ik er niet moeilijk over doen. En wat betreft het mooi uitzien, het is een inbouw koelkast dus je ziet er niets van.....quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:42 schreef AlphaOmega het volgende:
Zorg voor redundancy. En verder inderdaad zou je het kunnen proberen bij de geweldige witgoed producent Pelgrim. Goed onthouden, Pelgrim is vast mooi om te zien, lekker voordelig, maar Pelgrim is vooral goed in vaak stuk gaan. Koop gewoon A-merk apparatuur de volgende keer, dan gaat het in ieder geval de eerste 5 jaar niet kapot...
Zal ongeveer een eurootje of € 60,- tot € 80,- zijn (had best veel vlees en vis in de vriezer liggen dus....ik vind het nog best een aardige waarde bij elkaarquote:Op maandag 29 oktober 2007 09:41 schreef Parzival het volgende:
Voor hoeveel euroos heb je eigenlijk in je koelkast liggen.. ? (theoretische vraag)
Hoezo extra boodschappen omdat je niets kan bewaren?quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:55 schreef Boost het volgende:
En met de extra boodschappen die ik nu elke keer moet doen omdat ik praktisch niets kan bewaren?
Om even een voorbeeld te geven: Vlees in de supermarkt (waar ik meestal toch wel vandaan haal) zit verpakt per 2 of 3 stuks, is toch lastig om meerdere dagen te bewaren. Sla etc vindt het ook niet leuk om heel veel langer bewaard te worden. Groenten kun je ook niet oneindig gekoeld bewaren etc. Ik weet het, het is inderdaad niet echt bijzonder veel, en er is echt wel mee om te gaan. Het gaat me daarom ook veel meer om de waarde die ik echt weg heb moeten gooien nadat alles ontdooit was. Had gewoon best veel vlees en vis in de vriezer liggen wat bij elkaar toch best wel een leuk bedrag vertegenwoordigd.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:10 schreef 700MB het volgende:
[..]
Hoezo extra boodschappen omdat je niets kan bewaren?Als je niets lang kunt bewaren koop je toch alleen de dingen die je voor die dag nodig hebt en niets extra aangezien je dat toch niet kan bewaren? Dus koop je juist minder in totaal?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop