Ik gok Freddy Adu!quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke speler speelt op zijn 18e:
Regelmatig bij een Europees subtop niveau?
Heeft al ruim meer dan 100 wedstrijden op het hoogste niveau gespeeld?
Heeft meegedaan aan 3 jeugd WK´s?
Seedorf en vd Vaart?quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En wie nog meer?
Nee dat betekent dat hij op zijn 15e al meekon met het niveau van spelers van 20.quote:Op maandag 29 oktober 2007 14:49 schreef BigKahuna het volgende:
Wat is meedoen aan 3 jeugd WKs nou weer voor prestatiedat zegt alleen maar dat ie hoogstwaarschijnlijk allang in de 20 is
Nii Odartey Lampteyquote:Op maandag 29 oktober 2007 01:01 schreef TC03 het volgende:
Wie is de oude Pele 2?
wieber toch een eind op man, hoe kan je die wedstrijd in 2006 uberhaupt een wedstrijd noemen, was een schande, met Ronaldo en Figo voorop, gevolgd door Boulahrouz en van Bommel.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Portugal is inderdaad een kut land. Was dat niet het land dat de laatste 2 keer Nederland uitschakelde?
En Benfica is inderdaad een kut club van jewelste
euhmm 100 wedstrijden in de usa is nou niet echt dat je zegt wauw,,quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke speler speelt op zijn 18e:
Regelmatig bij een Europees subtop niveau?
Heeft al ruim meer dan 100 wedstrijden op het hoogste niveau gespeeld?
Heeft meegedaan aan 3 jeugd WK´s?
Adu is echt wel beter dan Messi. Kijk maar naar zn stats!quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:54 schreef DAMH het volgende:
[..]
euhmm 100 wedstrijden in de usa is nou niet echt dat je zegt wauw,,
3 jeugd wk's ,, sja ook niet echt, dat wk in NL viel die nou niet echt bepaald op ofsow..
Als je het dan toch over 'Jonge' spelers hebt die indruk maken, kom je uit bij figuren als messi en fabregas,,
Je hebt gelijk joh, Portugal is echt een kutland.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
wieber toch een eind op man, hoe kan je die wedstrijd in 2006 uberhaupt een wedstrijd noemen, was een schande, met Ronaldo en Figo voorop, gevolgd door Boulahrouz en van Bommel.
ik heb tijd over, moet ik je in Jip en Janneke taal uitleggen waarom eht een schande was?, of krijg ik nu een flame terug?
Zeg ik dat dan?, maak er maar gerust 1 terechte uitschakeling van, de tweede kan je alles behalveterecht noemen ,beide partijen verdienen een opdonder na die schandalige vertoningquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je hebt gelijk joh, Portugal is echt een kutland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |