abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205038
Stél dat het ons lukt om, op welke manier dan ook, informatie binnen het BB-huis te krijgen; bij welke gegevens uit de buitenwereld hebben de bewoners dan eigenlijk het meeste belang?

Denk mee en vul aan/streep weg:

- hun eigen (im)populariteit
- recepten (voor o.a. krentenbrood)
- vermelding van fanclubs
- gemanipuleer van V. met beelden
- gemanipuleer van V. met het stemmen
- roddels van de medebewoners
- opinies en analyses uit Fok!Forum
- privénieuwtjes van hun eigen familie
- wereldnieuws
- sportuitslagen
- hoe het met Martin gaat
- hoe het met Tara gaat

Vul aan!

Achter iedere grote broer staat een zusje.

donderdag 21 oktober 1999 @ 16:34:00 #2
483 sdb
Pluk de dag
pi_205039
- hun eigen (im)populariteit

Zal Bianca wel willen weten!!!

- recepten (voor o.a. krentenbrood)

Leuk idee. Willem zal na een maand wel "uitgekookt" zijn

- vermelding van fanclubs

Ook de hate-clubs?

- roddels van de medebewoners

Ja leuk! Stoken. Als bart eens wist wat er door Sabine over hem wordt gezegd!

- opinies en analyses uit Fok!Forum

Ze zouden een dagje forum moeten lezen

- privénieuwtjes van hun eigen familie

Wat vinden de partners van Karin en Maurice ervan?

- wereldnieuws

Ahum. Wie is de president van Indonesie geworden? Hoe doet de AEX het?

Life is a moment in space

donderdag 21 oktober 1999 @ 16:34:00 #3
1026 Quelling
A hubba hubba and a ding dang
pi_205040
Het lijkt mij van belang om de populariteit van de serie duidelijk te maken. Ze moeten snappen waar ze mee bezig zijn, hopelijk zien ze de zaak dan weer wat helderder.
When I was a sperm
I had alot to learn.

donderdag 21 oktober 1999 @ 16:36:00 #4
1026 Quelling
pi_205041
Hoe reeel is je plan eigenlijk, of is het slechts een gedachtenoefening?
When I was a sperm
I had alot to learn.

pi_205042
MoNA IS EEN ZEUG

BTW Ik had hier een posting staan van 33 regels toen klikte ik per ongeluk op wis velden

Waarom gooien we geen vuurwerk over de schutting bij BB?

See ya,
Jim(R)
http://jimdevos.tripod.com
=====================
Try 2 use your imagination
pi_205043
quote:
op 10-21-1999 om 04:34 PM schreef Quelling het volgende:
Het lijkt mij van belang om de populariteit van de serie duidelijk te maken.

Ja, inderdaad absoluut waar. Ze hebben volgens mij nauwelijks besef dat er niet alleen een "leuk half uurtje televisie" door V. gemaakt wordt maar dat er complete legioenen zijn die de bewoners voortdurend via de streams volgen.
Misschien best goed dat ze beseffen wat hen te wachten staat als ze weer buiten komen. Prima aanvulling, Quelling!

pi_205044
quote:
op 10-21-1999 om 04:41 PM schreef JimR het volgende:
Waarom gooien we geen vuurwerk over de schutting bij BB?

Hmmm... dat lijkt me niet bij deze topic te horen. Maar kan, in een gecoördineerde actie, wel goed gebruikt worden om te controleren of de streams 'live' zijn of om te meten hoeveel minuten die achterlopen.
Maar zoals gezegd: dat is een ander onderwerp.

donderdag 21 oktober 1999 @ 16:48:00 #8
1026 Quelling
pi_205045
Een manier om informatie binnen te krijgen zou zijn om een vlieger op te laten, beschreven met de broodnodige informatie, deze zou je dan moeten laten landen in de tuin, misschien moeilijk, maar met een beetje een bestuurbare vlieger moet het te doen zijn.
When I was a sperm
I had alot to learn.

pi_205046
quote:
op 10-21-1999 om 04:36 PM schreef Quelling het volgende:
Hoe reeel is je plan eigenlijk, of is het slechts een gedachtenoefening?

Nou... er bestaan door diverse initiatiefnemers allerlei plannen om "een intelligente poging te doen" (citaat Fok!Forum) om informatie naar Huize Wild Vleesch te krijgen.

De nadruk ligt bij deze overlegsituaties steeds op het Hoe. En je zult het altijd zien: op het moment dat er een snaakse manier gevonden is om info door te geven, moet er nog worden nagedacht over wélke info er eigenlijk verstrekt zou moeten worden.

Vandaar dit topic: iedereen kan onderwerpen aandragen die mogelijk voor de bewoners interessant zijn.

pi_205047
quote:
op 10-21-1999 om 04:48 PM schreef Quelling het volgende:
Een manier om informatie binnen te krijgen zou zijn om een vlieger op te laten, beschreven met de broodnodige informatie, deze zou je dan moeten laten landen in de tuin, misschien moeilijk, maar met een beetje een bestuurbare vlieger moet het te doen zijn.

Ongetwijfeld waar.
Voorstel: als jij nou een aparte topic opent over HOE de info naar de BB-bewoners gebracht kan worden, dan blijven we hier nadenken over de info die ze misschien graag willen hebben. Kunnen beide topics elkaar straks uitstekend aanvullen! (Maar pas op voor V. want men leest hier voortdurend mee en voor je het weet hangt er een enorm net over de tuin...)

donderdag 21 oktober 1999 @ 17:03:00 #11
262 Re
Kiss & Swallow
pi_205048
de populatiteit van het programma is al duidelijk voor de bewoners.. zitten nu hun liedje te beluisteren dus ik zou voorstellen om gewoon kleine dingetjes te sturen

een voorbeeld: Loantien van Moorsel wint de wereldkampioenschappen tijdrit... vind ruud vast leuk om te horen

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 21 oktober 1999 @ 17:11:00 #12
1133 Doorsneu Opdroef
Kind van de gePeperde rekening
pi_205049
Imho zitten de bewoners misschien wel om info van buiten te springen, maar is het voor hen en ons kijkers beter om ze onwetend te laten omtrent de populariteit van en hype over het B.B. 'project'. En wel om 2 redenen;
- Wanneer ze te horen krijgen dat er 24-7 mensen de streams volgen (dus niet een 1/2 uur per dag op tv) zullen ze waarschijnlijk net als in het begin weer opnieuw moeten wennen aan de camera's, maar nu niet met het idee dat alleen de heren en dames van de regie kijken en selecteren, maar elke misstap door NL wordt gezien. M.i. volgt hieruit dat ze zich weer onnatuurlijk gaan gedragen, zich bewust van zichzelf, in plaats van lekker ruzie te maken en te stoken.
- Bovendien zal het bekend worden van roddels over elkaar misschien wel leuke televisie opleveren, maar voor hoelang? Geheid dat er mensen opstappen -> minder lol voor ons. Bovendien is het toch veel leuker om ze zelf hun paranoia ideetjes te laten hebben? En via die Mona worden de roddels toch wel van de groep naar Bart/Sabine gebracht (tot vanavond dan .
Wereldnieuws en de laatste roddels over Maxima kunnen geen kwaad, maar wie wil de moeite nemen om dat soort dingen aan ze te gaan melden?
Tot zover de psychopraat van een newbie
Wie volgt
...got so distracted he forgot to fall, so he didn't...

pi_205050
Stél dat het ons lukt om, op welke manier dan ook, informatie binnen het BB-huis te krijgen; bij welke gegevens uit de buitenwereld hebben de bewoners dan eigenlijk het meeste belang?

--

lekker triest!

donderdag 21 oktober 1999 @ 17:32:00 #14
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_205051
Ja, de bewoners hebben zich volledig vrijwillig laten opsluiten in het BB-huis.
Nee, niemand wist van te voren dat V. er zo'n puinhoop van zou maken, onder meer door walgelijk suggestieve berichtgeving aan 'het publiek' (ja, daar vallen wij ook onder). Dankzij de suggestie die V. ons biedt, ontstaan er allemaal idiote fanclubs, hatelijkheden, populariteiten, forums (fora?) zoals deze, en het erge is: ook ik doe er zelf actief aan mee.
Maar waar we absoluut voor moeten waken is dat de, toch al niet zo'n florisante, situatie van de bewoners nog idioter gaat worden. En dat betekent dus dat er zeker geen berichten over (im)populariteit, fanclubs en roddels dat huis binnen moeten komen!!!!
(een week of twee geleden is er een dergelijk bericht bij de bewoners terechtgekomen, en dat had een zeer negatieve impact op de bewoners!)

Ik weet niet hoe serieus de Operatie Arrow-nog-wat is, maar zorg er voor de ons alle BB-verslaving niet omslaat in een 'ik doe net zo idioot en onethisch als Veroninca"!

Ik heb gezegd!

donderdag 21 oktober 1999 @ 17:41:00 #15
1026 Quelling
pi_205052
quote:
op 10-21-1999 om 05:32 PM schreef Twinny Sister het volgende:

Maar waar we absoluut voor moeten waken is dat de, toch al niet zo'n florisante, situatie van de bewoners nog idioter gaat worden. En dat betekent dus dat er zeker geen berichten over (im)populariteit, fanclubs en roddels dat huis binnen moeten komen!!!!

Goede opmerking, maar dit betekent wat mij betreft niet dat iedere vorm van informatie negatief zou zijn. Deze mensen beginnen hun besef van normale verhoudingen te verliezen, ook hub besef van hun sociale omgeving buiten Bigbrother raken ze kwijt (denk aan discussie rond Karin). Hier wat informatie in aanbrengen lijkt mij niet slecht.

When I was a sperm
I had alot to learn.

pi_205053
Alles is welkom bij de bewoners !
Als ik al een paar weken in een huis zou zitten zonder nieuws en afgesloten zou alles welkom zijn, echt...

blabla
  donderdag 21 oktober 1999 @ 17:53:00 #17
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_205054
Maar je hoort vast liever dat je een toffe gast bent en 33 fanclubs hebt, dan dat iedereen je een eikel van de bovenste plank vindt? Of vergis ik me?
  donderdag 21 oktober 1999 @ 17:57:00 #18
1026 Quelling
pi_205055
Twinny Sister,

Er komt sowieso een moment dat de bewoners hier achter komen. Ze moeten daarom snel leren dat Veronica hen vertekend neer zet, dan kunnen zij zich beter tegen de teleurstelling van de afwijzing der natie wapenen.

When I was a sperm
I had alot to learn.

donderdag 21 oktober 1999 @ 19:24:00 #19
976 John S.
Oud, maar fit
pi_205056
Laten we voor de gein gewoon wat valse info over het hek pleuren :
- Microsoft is failliet
- Veronica is de sleutel van het Hek kwijt
- God bestaat wél
- Maurice heeft Ruud gepepen/gepijpt
- In de kippen zitten verborgen camera's
- De PTT heeft alle postcodes van Nederland veranderd.

Enzovoort...

Komt tijd, komt hoofdpijn...
  donderdag 21 oktober 1999 @ 19:32:00 #20
929 pamela
Maf!!!&Dom :D
pi_205057
ik denk niet dat ze willen weten hoe het met tara gaat maar hoe het met martin gaat.ze willen ook wel weten hoe het met de wereld staat,vooral voor de mannen de voetbal uitslagen,voor mona en sabine de nieuwe make-up trends.ze willen ook wel weten hoe het programma bekeken word op dit moment.ze willen niet wetenwie de popilerste is,en wie zijn eigen fanclub heeft.dat zou haat en nijd verzorgen
BlondeDoos!
pi_205058
[quote]op 10-21-1999 om 05:11 PM schreef Doorsneu Opdroef het volgende:
Imho zitten de bewoners misschien wel om info van buiten te springen, maar is het voor hen en ons kijkers beter om ze onwetend te laten omtrent de populariteit van en hype over het B.B. 'project'. En wel om 2 redenen;
- Wanneer ze te horen krijgen dat er 24-7 mensen de streams volgen (dus niet een 1/2 uur per dag op tv) zullen ze waarschijnlijk net als in het begin weer opnieuw moeten wennen aan de camera's, maar nu niet met het idee dat alleen de heren en dames van de regie kijken en selecteren, maar elke misstap door NL wordt gezien. M.i. volgt hieruit dat ze zich weer onnatuurlijk gaan gedragen, zich bewust van zichzelf, in plaats van lekker ruzie te maken en te stoken.
---------------------------------

Heel juist.
Ze zijn er vrijwillig ingegeaan, en het is nog steeds in proefproject.
Laat die mensen toch lekker zitten, na 1 januari hebben ze honderden uren video waar ze alles uit kunnen halen wat ze maar willen. Misschien dat het een leuk idee is om dan de Fok!Forum cdrom aan te gaan bieden.

Laat ze toch met rust!

*** I have this condition ***
  Admin donderdag 21 oktober 1999 @ 21:33:00 #22
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_205059
op de BB-site staat elke dag een lap tekst over de dagelijkse gebeurtenissen.
Is misschien wel geinig: zien hoe jij als bewoner beschreven wordt door V. Je eigen dialoog teruglezen enzo.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_205060
Ik wil de voorpret niet vergallen, maar denkt hier niemand dat V ze de pijltjes of wat dan ook direct laat inleveren zodra het in de tuin terecht komt? Net als bij de tas met lekkers, zal een van de bewoners (hoogst waarschijnlijk Ruud) de pijltjes of wat dan ook in ontvangst nemen en braaaf naad de dagboek kamer brengen.
Ik denk dat er vooral weinig informatie over het hek moet, te veel informatie zullen ze niet snel kunnen doorskimmen en een beetje info (wat losse kreten) kunnen ze wel (op weg naar de dagboekkamer?) lezen.
Het moet ook niet moeilijk open te maken zijn (stijf opgerolde pijltjes bijv.), maar lekker snel open te rollen om snel te kunnen lezen.
Een van de belangrijkste dingen zou dan kunnen zijn hoe V iedereen neer zet en dat een groot deel van nl. ze 24/7 volgt en op een forum zoals deze tot in detail bespreekt.

My 2 cts.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 21 oktober 1999 @ 21:43:00 #24
995 PeteRp
What a decade!
pi_205061
Het zou voor de bewoners in elk geval goed zijn als ze achteraf een soort digest van dit forum kunnen lezen. Niet alle 15000 posts, maar de onthullingen en de leuke discussies, analyses etc.
Tell the others!
  vrijdag 22 oktober 1999 @ 03:27:00 #25
380 Lucky
FOK!member
pi_205062
Wie was Tara ook alweer ??
Het gaat er niet om waar het om gaat.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')