quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:41 schreef -Hans- het volgende:
Avond avond!
Dood aan de jumpstyle !
Zapte net langs TMF (weet ik, had ik niet moeten doen) maar daar hoorde ik life's like a dance in een fucking jumpstyle uitvoering. Leuke dames hoor, maar wat een vreselijke uitvoering zeg van een stoere plaat! Weet niet wie de artiest was, maar het was in elk geval niet DJ Paul..
Jumpstyle![]()
Nou ja, stoere plaatquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:41 schreef -Hans- het volgende:
Dood aan de jumpstyle !
Zapte net langs TMF (weet ik, had ik niet moeten doen) maar daar hoorde ik life's like a dance in een fucking jumpstyle uitvoering. Leuke dames hoor, maar wat een vreselijke uitvoering zeg van een stoere plaat! Weet niet wie de artiest was, maar het was in elk geval niet DJ Paul..
M&M zijn er vandaag niet. Die zijn onderweg naar Mickey Mouse & z'n vriendjesquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:09 schreef Sirolf het volgende:
Aparte overgang weer.M&M & de rest
[edit]
FOK! gaat al wat beter qua snelheid, maar is nog steeds best sloom...
Ik had 't inderdaad al door.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:12 schreef Broekie het volgende:
[..]
M&M zijn er vandaag niet. Die zijn onderweg naar Mickey Mouse & z'n vriendjes
Mwa, vind het eigenlijk wel stoerquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:07 schreef cosmick het volgende:
Nou ja, stoere plaat. Toen was het al even stompzinnig als nu die hele jumpscene
.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:24 schreef -Hans- het volgende:
Hej Timo ! vanavond ook MoveYourAss luisteren?
Ah ! tegen de "superboeren". Moet volgens mij wel te doen zijn, maar het is te hopen dat De Graafschap zich neit gaat ingraven want dat zijn meestal niet de leukste wedstrijden om te zien.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]we gaan dalijk naar `t voetbal (Roda- De Graafschap voor de beker): dat begint pas om 20.45uur
![]()
Heb `m 2 weken geleden in de sneak preview gezien. Vond `m best goedquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:26 schreef Litton-Lane het volgende:
Hebben jullie deze: http://film.aol.nl/live_ID268881 trailer al gezien...
Zieke film eigenlijk. Maar ik denk dat ik hem wel wil zien..
[ afbeelding ]
Hoop iig. dat het beter wordt dan afgelopen zaterdagquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah ! tegen de "superboeren". Moet volgens mij wel te doen zijn, maar het is te hopen dat De Graafschap zich neit gaat ingraven want dat zijn meestal niet de leukste wedstrijden om te zien.
The Girls kwam net rond 19.10 uur al langs!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:24 schreef -Hans- het volgende:
Hej Timo ! vanavond ook MoveYourAss luisteren? staan wel weer aardige platen op de playlist. Jammer dat Ghosts zo laat komt.. Plaat 2 van het tweede uur is volgens mij best aardig: The Girls - Best Shot (lekker up-tempo).
Sonny J(heb vandaag de videoclip gezien, erg simpel maar wel geinig.)
Ik ga voor dezelfde uitslag als afgelopen zaterdag.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:41 schreef Timo20 het volgende:
Hoop iig. dat het beter wordt dan afgelopen zaterdag![]()
Meen je?! damn dan heb ik die plaat dus net gemist.. vanavond maar even in de herkansingquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:44 schreef Sirolf het volgende:
The Girls kwam net rond 19.10 uur al langs!
In dit topic wel iddquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
Het is stil op 3fm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |