Zo slecht zijn de verhaallijnen van de WWE op dit moment ook, dus daar kijkt je niet van opquote:Op woensdag 14 november 2007 16:51 schreef Wessiej het volgende:
De winnaar won de title van de andere, dus ik won de WWE title van HHH, maar mocht ze niet allebei hebben, koos ervoor om naar RAW te gaan, krijg je een filmpje waarin teddy long zegt dat je RAW gaat en dat je dan helemaal boos wordt, ik koos er zelf voor
freakquote:
Zit er wel een season ding in?quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:37 schreef Wessiej het volgende:
Ik zelf vind hem tegenvallen, controls ed zijn wel leuk, maar zijn maar 5 match type's tegenover 30+ op de 360/ps3 dus moet je het zelf even bekijken, reviews ed.
heel jammer, dat zijn juist de leuke dingen in een spel,quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:44 schreef Wessiej het volgende:
Geen Wrestling spellen op de wii voor de rest, er zit wel een season mode in wat neer komt op mensen uitdagen en tag team matches spelen, voor de rest geen verhaal ofzo.
was bij de 07 ook alquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:04 schreef Wessiej het volgende:
Moet je eigelijk blij mee wezen.
Het verhaal in de 360 versie is zo slecht, ben al 4x hetzelfde tegen gekomen, Tommy Dreamer die mij respect wou leren, ze repeaten gewoon dezelfde storyline als je de title verliest na 1 jaar, waar je dus weer hetzelfde tegen komt, kut
Gelukkig zijn er ECW Extreme Rules matches en Money in the Bank matches.
Nope, alleen maar superstars en PPV stages unlocken. Meer niet helaas.quote:Op woensdag 5 december 2007 08:47 schreef VlaDje het volgende:
zitten er geen unlocks voor nieuwe matches enzo in dan?
ja ik vind hem ook tof, daar niet van, maar ik stoor me af en toe echt gigantisch aan de animaties en de vage bugs. Een superplex vanaf de top rope ziet er gewoon echt niet uit en dat is iets wat mijn zelfgemaakte karakter echt vaak doet.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:36 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Haha ik vindt hem ook nog steeds vet hoor. Ik ga hem nu weer even spelen denk ik [afbeelding]
Ik dacht even dat je Sting als avatar hadquote:Op zondag 13 januari 2008 10:43 schreef Kn0x het volgende:
Ik zie dit topic nu pas. Ik heb een vraag. Ik ben nu (voor de PS2) een tag team mode aan het spelen. Maar hoe kan ik van poppetje veranderen. Ik wil dat mijn poppetje nu gaa rusten en de ander laat spelen. Hoe doe ik dit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |