abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 november 2007 @ 19:00:24 #26
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_54303466
valt me trouwens op dat IGN niet tussen de links staan. Die hebben toch wel de meeste info over dit spel

http://ps3.ign.com/objects/844/844743.html
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_54303736
quote:
Op donderdag 1 november 2007 19:00 schreef Paxlie het volgende:
valt me trouwens op dat IGN niet tussen de links staan. Die hebben toch wel de meeste info over dit spel

http://ps3.ign.com/objects/844/844743.html
Niet gedaan omdat ze alle versies een aparte pagina geven. Krijg je wel erg veel links zo (gamespot heeft dat ook)
  vrijdag 2 november 2007 @ 15:44:38 #28
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_54318339
net de video-review op IGN bekeken en zonder het te spelen irriteerde ik me echt al kapot aan het feit dat touwen door karakters heenlopen. Als ze een stok vasthebben ze die niet echt vast hebben maar hij in de handen zweeft en zo waren er nog tig dingen te noemen.

Ik ga deze niet kopen.
pi_54321406
Bart Smit heeft hem nu ook op 9 november gezet. Net Intertoys gebeld hier in de buurt en die krijgen hem de komende 6 weken iig al niet. Alleen maar de 360 versie. Maar even verder kijken dan.
  Redactie Games woensdag 7 november 2007 @ 14:59:27 #30
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54430126
360 versie in bezit, top spel

Wii versie gespeelt, wat een farce
5 match types tegen over rond de 50 op de 360, grafisch ziet het er niet uit, geen 24/7 mode en de controls zijn ook niet al te best.
.....Kennedy
  woensdag 7 november 2007 @ 15:12:47 #31
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_54430451
Hoe speelt het?
Ik had juist het idee dat het grafisch er voor geen meter uit zag omdat handen op verkeerde plekken zaten enzo
  Redactie Games woensdag 7 november 2007 @ 15:14:43 #32
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54430489
quote:
Op woensdag 7 november 2007 15:12 schreef Paxlie het volgende:
Hoe speelt het?
Ik had juist het idee dat het grafisch er voor geen meter uit zag omdat handen op verkeerde plekken zaten enzo
Soms zie je wat lang haar door lichamen heen gaan maar dat boeit mij niet, het is echt weer een leuk spel.
Die ECW Extreme Rules match is zo gaaf, alles kan

Er zijn opzich niet super veel vernieuwingen, maar het is en blijft een cool spel, en het ziet er grafisch goed uit.
.....Kennedy
pi_54430543
WWE is als FIFA toen pes er niet was. Gewoon even wat aanpassen, nummertje ophogen en releasen.

Ik zit zelf meer te wachten tot midway aankomt met TNA Met een beetje geluk komt er dan een storm door alle worstelgames
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_54433695
Ik heb morgen of overmorgen de Wii versie. Maar 5 match types? Heb je geen demo gespeeld of zo?

Hele roster staat nu trouwens op de site.
  Redactie Games woensdag 7 november 2007 @ 18:27:03 #35
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54435178
quote:
Op woensdag 7 november 2007 17:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik heb morgen of overmorgen de Wii versie. Maar 5 match types? Heb je geen demo gespeeld of zo?

Hele roster staat nu trouwens op de site.
Nee full game, normal, hardcore, ko, en nog wat, geen table ladder matches oid.
.....Kennedy
pi_54435812
quote:
Op woensdag 7 november 2007 18:27 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Nee full game, normal, hardcore, ko, en nog wat, geen table ladder matches oid.
Dat is wel een erg minpunt zeg

Maar goed, ik zie het snel.
  Redactie Games woensdag 7 november 2007 @ 19:01:02 #37
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54435986
quote:
Op woensdag 7 november 2007 18:54 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Dat is wel een erg minpunt zeg

Maar goed, ik zie het snel.
Klopt, en alleen een main-event mode die ik niet gespeeld had, maar hoorde dat er geen verhaal in zat.
Enigste leuke vond ik de DX taunt te doen, moet je zelf doen
Wii versie is leuker voor erbij, de ''full game'' vind je alleen op de ps3/360

Ook vreemd zijn de andere stats, cm punk bijv. is bij de wii 86 en op de 360 92,
.....Kennedy
pi_54436506
quote:
Op woensdag 7 november 2007 19:01 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Klopt, en alleen een main-event mode die ik niet gespeeld had, maar hoorde dat er geen verhaal in zat.
Enigste leuke vond ik de DX taunt te doen, moet je zelf doen
Wii versie is leuker voor erbij, de ''full game'' vind je alleen op de ps3/360

Ook vreemd zijn de andere stats, cm punk bijv. is bij de wii 86 en op de 360 92,
Misschien updaten ze dat ook via online? Wii heeft geen online weer dus daar kan het niet. Al is het spel nog niet officieel uit dus zullen ze dat wel nog niet gedaan hebben. Vreemd iig.

Ik ga gewoon de Wii versie halen (ook omdat ik de andere consoles niet heb ) en zoals IGN al zei. Dit deel is gewoon een probeersel voor de Wii. Een opzetje voor volgend jaar. Dus ik pak hem gewoon dit jaar ook. Volgende week ook mario erbij dus komt wel goed
  Redactie Games donderdag 8 november 2007 @ 17:44:57 #39
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54460238
Wii versie kan je beter niet halen, zonde van je geld.

De 5 wedstrijden, tag team, triple threat, hardcore (alleen stoelen ) ko, single.

En je hebt dus geen ladders, tables en de career mode heet Main Event, waar je alleen mensen kan uitdagen , wat een farce, geen verhaal niks.

En de controls zijn ook nog eens matig.
.....Kennedy
pi_54460819
Ja ja, we weten het nu wel.

Ik ga hem toch halen. Toch volgende week Mario en is een leuk tussendoortje dan. IGN noemt genoeg goeie punten om hem alsnog te halen.
pi_54491563
Heb hem binnen en paar uur gespeeld, echt hartstikke vet hoor
pi_54506654
Heb 'm ook voor de Wii, best vermakelijk maar het is eigenlijk een tussendoortje tot ik een PS3 kan kopen en 'm daarop kan spelen
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_54507136
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 16:24 schreef renwan het volgende:
Heb 'm ook voor de Wii, best vermakelijk maar het is eigenlijk een tussendoortje tot ik een PS3 kan kopen en 'm daarop kan spelen
Ik heb nu alle modes gedaan behalve main event zeg maar. Heb King Of The Ring verslagen (leuk wat je daarna krijgt ) Beat The Clock Sprint gedaan.

1 vs 1 natuurlijk. Tag team met iemand anders samen is echt geweldig. Triple Thread ook samen met iemand anders gedaan. Knockout en Hardcore ook gedaan met iemand anders. Echt erg leuk als je samen met iemand speeld

En zijn nog zat dingen die je eerst niet opvalt maar pas later ontdekt als in gameplay. Dus ik vermaak me wel. Announce tafels kan je ook kapot maken met allemaal verschillende worpen. Je kan de guard rail ook gebruiken voor aanvallen, de ringpost etc etc. Genoeg varriatie. Erg leuk pin systeem ook.

En ook nog eens top muziek erbij, op die neger nummers na dan. Zijn er gelukkig maar 1 of 2. Vanavond of straks denk ik aan main event beginnen. Ben er erg tevreden mee
  Redactie Games zaterdag 10 november 2007 @ 16:52:53 #44
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54507202
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 16:49 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Ik heb nu alle modes gedaan behalve main event zeg maar. Heb King Of The Ring verslagen (leuk wat je daarna krijgt ) Beat The Clock Sprint gedaan.

1 vs 1 natuurlijk. Tag team met iemand anders samen is echt geweldig. Triple Thread ook samen met iemand anders gedaan. Knockout en Hardcore ook gedaan met iemand anders. Echt erg leuk als je samen met iemand speeld

En zijn nog zat dingen die je eerst niet opvalt maar pas later ontdekt als in gameplay. Dus ik vermaak me wel. Announce tafels kan je ook kapot maken met allemaal verschillende worpen. Je kan de guard rail ook gebruiken voor aanvallen, de ringpost etc etc. Genoeg varriatie. Erg leuk pin systeem ook.

En ook nog eens top muziek erbij, op die neger nummers na dan. Zijn er gelukkig maar 1 of 2. Vanavond of straks denk ik aan main event beginnen. Ben er erg tevreden mee
Die Beat the Clock, KoTR en Money in the Bank tournaments zijn idd geweldig?

Maar is dit jou eerste Smackdown vs Raw? Zoja dan is het helemaal top, want dan heb je nog veel meer te ontdekken
.....Kennedy
pi_54507285
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 16:52 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Die Beat the Clock, KoTR en Money in the Bank tournaments zijn idd geweldig?

Maar is dit jou eerste Smackdown vs Raw? Zoja dan is het helemaal top, want dan heb je nog veel meer te ontdekken
Ik heb wel Smackdown 2 gespeeld op de Playstation. Heb ik zelfs op de computer. En daaruit is Smackdown vs Raw gekomen. Daar had je ook al enorm veel mogelijkheden. Ook heel veel match types. Zelfs Hell In A Cell had je daar al dus ik heb daar echt al heel veel mogelijkheden gezien. Je kan echt overal verschillende aanvallen doen. Erg leuk gedaan altijd.
  Redactie Games zaterdag 10 november 2007 @ 16:58:49 #46
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54507332
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 16:56 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Ik heb wel Smackdown 2 gespeeld op de Playstation. Heb ik zelfs op de computer. En daaruit is Smackdown vs Raw gekomen. Daar had je ook al enorm veel mogelijkheden. Ook heel veel match types. Zelfs Hell In A Cell had je daar al dus ik heb daar echt al heel veel mogelijkheden gezien. Je kan echt overal verschillende aanvallen doen. Erg leuk gedaan altijd.
Dat is wel lang geleden ja
Grafisch ziet het er op de 360 trouwens goed uit, bloed ziet er nu tof uit , en die finisher als je een hardcore poppetje hebt genomen, stoel tegen je hoofd aan slaan zodat je zelf bloed, dan draaf je helemaal door en sla je iedereen neer, genius.
.....Kennedy
pi_54523153
Main Event mode op de Wii is ook wel erg leuk hoor, vermaak mezelf er prima mee. Leuk systeem met de locker room waar je telefoon/laptop en zo ligt. Ben bezig met Mickie James vieze smsjes te sturen de hele tijd
pi_54545112
ik zie niemand wat zeggen over de veranderde controls in de 360 versie?

de 2007 versie is zoveel beter
heb alleen de demo van 08 gespeeld en door de controls kon het me niet echt overtuigen
Narf!
pi_54604514
Wel slecht aangegeven op de Wii hoe je verder moet als je eenmaal WWE Champ bent als main eventer.
Je blijft zeg maar gewoon doorgaan zonder doel eigenlijk dan

Moet dus overnieuw beginnen op Smackdown of ECW en zo verder alles unlocken. Straks maar eens aan beginnen dan
  Redactie Games woensdag 14 november 2007 @ 16:51:01 #50
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_54604707
Ook slecht op de 360, er was op Survivor Series een match geregeld tussen de 3 champs: HHH(hoe kan het ook anders ) ik en Bobby lashley bij ecw.

De winnaar won de title van de andere, dus ik won de WWE title van HHH, maar mocht ze niet allebei hebben, koos ervoor om naar RAW te gaan, krijg je een filmpje waarin teddy long zegt dat je RAW gaat en dat je dan helemaal boos wordt, ik koos er zelf voor
.....Kennedy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')