Niet gedaan omdat ze alle versies een aparte pagina geven. Krijg je wel erg veel links zoquote:Op donderdag 1 november 2007 19:00 schreef Paxlie het volgende:
valt me trouwens op dat IGN niet tussen de links staan. Die hebben toch wel de meeste info over dit spel
http://ps3.ign.com/objects/844/844743.html
Soms zie je wat lang haar door lichamen heen gaan maar dat boeit mij niet, het is echt weer een leuk spel.quote:Op woensdag 7 november 2007 15:12 schreef Paxlie het volgende:
Hoe speelt het?
Ik had juist het idee dat het grafisch er voor geen meter uit zag omdat handen op verkeerde plekken zaten enzo
Nee full game, normal, hardcore, ko, en nog wat, geen table ladder matches oid.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:26 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik heb morgen of overmorgen de Wii versie. Maar 5 match types? Heb je geen demo gespeeld of zo?
Hele roster staat nu trouwens op de site.
Dat is wel een erg minpunt zegquote:Op woensdag 7 november 2007 18:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee full game, normal, hardcore, ko, en nog wat, geen table ladder matches oid.
Klopt, en alleen een main-event mode die ik niet gespeeld had, maar hoorde dat er geen verhaal in zat.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:54 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dat is wel een erg minpunt zeg![]()
Maar goed, ik zie het snel.
Misschien updaten ze dat ook via online? Wii heeft geen online weerquote:Op woensdag 7 november 2007 19:01 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Klopt, en alleen een main-event mode die ik niet gespeeld had, maar hoorde dat er geen verhaal in zat.
Enigste leuke vond ik de DX taunt te doen, moet je zelf doen![]()
Wii versie is leuker voor erbij, de ''full game'' vind je alleen op de ps3/360
Ook vreemd zijn de andere stats, cm punk bijv. is bij de wii 86 en op de 360 92,
Ik heb nu alle modes gedaan behalve main event zeg maar. Heb King Of The Ring verslagen (leuk wat je daarna krijgtquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:24 schreef renwan het volgende:
Heb 'm ook voor de Wii, best vermakelijk maar het is eigenlijk een tussendoortje tot ik een PS3 kan kopen en 'm daarop kan spelen
Die Beat the Clock, KoTR en Money in the Bank tournaments zijn idd geweldig?quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:49 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Ik heb nu alle modes gedaan behalve main event zeg maar. Heb King Of The Ring verslagen (leuk wat je daarna krijgt) Beat The Clock Sprint gedaan.
1 vs 1 natuurlijk. Tag team met iemand anders samen is echt geweldig. Triple Thread ook samen met iemand anders gedaan. Knockout en Hardcore ook gedaan met iemand anders. Echt erg leuk als je samen met iemand speeld![]()
En zijn nog zat dingen die je eerst niet opvalt maar pas later ontdekt als in gameplay. Dus ik vermaak me wel. Announce tafels kan je ook kapot maken met allemaal verschillende worpen. Je kan de guard rail ook gebruiken voor aanvallen, de ringpost etc etc. Genoeg varriatie. Erg leuk pin systeem ook.
En ook nog eens top muziek erbij, op die neger nummers na dan. Zijn er gelukkig maar 1 of 2. Vanavond of straks denk ik aan main event beginnen. Ben er erg tevreden mee
Ik heb wel Smackdown 2 gespeeld op de Playstation. Heb ik zelfs op de computer. En daaruit is Smackdown vs Raw gekomen. Daar had je ook al enorm veel mogelijkheden. Ook heel veel match types. Zelfs Hell In A Cell had je daar al dus ik heb daar echt al heel veel mogelijkheden gezien. Je kan echt overal verschillende aanvallen doen. Erg leuk gedaan altijd.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:52 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die Beat the Clock, KoTR en Money in the Bank tournaments zijn idd geweldig?
Maar is dit jou eerste Smackdown vs Raw? Zoja dan is het helemaal top, want dan heb je nog veel meer te ontdekken
Dat is wel lang geleden jaquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:56 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Ik heb wel Smackdown 2 gespeeld op de Playstation. Heb ik zelfs op de computer. En daaruit is Smackdown vs Raw gekomen. Daar had je ook al enorm veel mogelijkheden. Ook heel veel match types. Zelfs Hell In A Cell had je daar al dus ik heb daar echt al heel veel mogelijkheden gezien. Je kan echt overal verschillende aanvallen doen. Erg leuk gedaan altijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |