abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205025
Om 14.30 is Sabine al buiten het BB-huis gesignaleerd! Samen met Paul Römer en twee onbekenden liep zij gehaast van de omheining tot aan de kantine van het studiogebouw! Daarna direct de trap op naar het kantoor boven!
pi_205026
lul niet! die muts is nog gewoon te zien op de streams

pi_205027
Toch wel grappig, want toen zag ik haar nog samen met Bart op de bank. Ze vroegen zich nog steeds af wie van hun nu moet vertrekken.
BigBrother is also watching YOU!
pi_205028
Sabine is nu op de streams te zien.

Al hoeft dat natuurlijk helemaal niets te zeggen, want BB kan ook opgenomen beelden vertonen.

Kan iemand die vanmorgen gekeken heeft mij vertellen of Bart toe ook dat shirt met de rooie mouwen aan heeft ?

Bart ziet er wel sip uit.

Karin zegt tegen Bart : " .. het is zo stomals je hier uit moet, dan moet je weer aan het werk joh ....."

Zijn de beelden dan wel live ??

Ik kijk naar stream 3

Karin : ..... Bianca is een oude geest in een jong lichaam. :)
pi_205029
he, fleetstar,

bedankt! Kun je even doorgaan met het beschrijven van die streams? Ik kan ze hier op mijn werk niet beluisteren. Denken Bart en Sabine zelf dat Bart eruit zal moeten?

pi_205030
ik kijk naar alle 4 de streams en op dit moment staat sabine zichzelf mooi te maken voor Rolf X. waarmee ze vanavond een afspraak heeft

"die kleine pupilletjes, waaaa lieieief!!"

pi_205031
quote:
op 10-21-1999 om 04:20 PM schreef garp het volgende:
ik kijk naar alle 4 de streams en op dit moment staat sabine zichzelf mooi te maken voor Rolf X. waarmee ze vanavond een afspraak heeft

Zou Sabine het uit gemaakt hebben met Bart ??

Hij zit wel erg sip naar de open haard te kijken. Zelfs Karin zit bij hem in de buurt (voor morele steun ??).

Of is dit alleen maar omdat ze nu weet dat ze met Bart verder moet.

pi_205032
Sabine zit gewoon met Bianca en Karin te kletsen, Bart bestudeert de postcode-papieren (!) en Maurice zegt dat 'ie baalt dat 'ie een dik boek met recepten op het laatste moment uit de koffer heeft gehaald.
[Stream 3, 16.27]
Achter iedere grote broer staat een zusje.

donderdag 21 oktober 1999 @ 16:31:00 #9
1033 Dr.Love
Newbie sinds 1991
pi_205033
quote:
... Rolf X. waarmee ze vanavond een afspraak heeft: "die kleine pupilletjes, waaaa lieieief!!"

* Dr.Love vindt het hilarious!!!.

(en heeft UBB examen 1 hopelijk met goed gevolg afgelegd)

[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Love (Datum 04 November 1999).]

Bemint eer ge bezint
  donderdag 21 oktober 1999 @ 16:32:00 #10
1033 Dr.Love
Newbie sinds 1991
pi_205034
sorry... gezakt
Bemint eer ge bezint
pi_205035
quote:
op 10-21-1999 om 04:30 PM schreef Loekie het volgende:
Sabine zit gewoon met Bianca en Karin te kletsen, Bart bestudeert de postcode-papieren (!) en Maurice zegt dat 'ie baalt dat 'ie een dik boek met recepten op het laatste moment uit de koffer heeft gehaald.
[Stream 3, 16.27]

Ik zie Bart en Karin bij de kachel zitten.
Ik zie maurice nergens.

Ik kijk naar camera 3 via realvideo

pi_205036
Waarom is ze dan nog op de stream te zien?

thou cannot vow a man into darkness, when he hasn't seen the nightfall yet.
pi_205037
Beiden hebben nog geen idee wie er gaat vertrekken. Ze hebben beiden hun koffers al ingepakt. Ze balen ervan dat de mensen van Veronica (nog) niet willen zeggen wie er moet vertrekken.

Bart wordt momenteel gemasseerd door Ruud.

Watcher

BigBrother is also watching YOU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')