Nee idd, je vroeg het je slechts af. Is het zo raar dan dat daar ook internet is? Ik weet niet eens of het hele verhaal wel waar is zoals we het er nu over hebben, volgens mij heeft Floripas het allemaal al netjes uitgelegd, en dat ga ik niet allemaal zitten verzamelen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:25 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Zeg ik dat?
Vertel eens wat er zo beledigend is aan die postst dat jij meent te moeten constateren dat ik wel dood zal gaan aan mijn eigen vervelendheid, ofzoiets?quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee... wel voor d'r posts in dat topic.
Ach, kom op Swets.... dit is gewoon een aanleiding. De diepere oorzaak voor deze discussie ligt heel ergens anders. Het is niet de eerste keer dat dit ter sprake komt.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee... wel voor d'r posts in dat topic.
POL?quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:47 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Ik weet in ieder geval in welk subforum ik nóóit zal komen als ik ooit kinderen krijg.
quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:55 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nogmaals, daarvoor moet je bij gronk zijn.
LE-ZEN!quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:00 schreef Gunner het volgende:
Samenvatting? Begrijp er geen snars van.
Je was toch bekend met Ockham's razor geloof ik?quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:34 schreef Floripas het volgende:
[..]
Vertel eens wat er zo beledigend is aan die postst dat jij meent te moeten constateren dat ik wel dood zal gaan aan mijn eigen vervelendheid, ofzoiets?
Nee, jullie hebben uitgebreid laten zien dat jullie dat zelf veel beter kunnen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
En Floripas maar roept 'Weten jullie wel hoe men elders op het forum over OUD denkt' en 'komt hier soms de slechte naam van OUD vandaan????'. Maar verder was het geen poging om OUD in een kwaad daglicht te zetten hoor!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |