genoteerdquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:52 schreef Asshole het volgende:
Tientje voor de longsleeve geboden.
15 euro excl. verzend vind ik okquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:22 schreef Jerkmaine het volgende:
Wat wil je ongeveer voor die TH longsleeve hebben?
40 incl. voor jas + eerste DG shirt?quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:27 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
¤20 incl. verzenden en je hebt een deal
exclusief verzendkosten hebben we een dealquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:10 schreef siepietheman het volgende:
[..]
40 incl. voor jas + eerste DG shirt?
sorry, wil er graag minimaal 15 eurie aan overhouden, voor 15 exclusief gaat ie vandaag nog jouw kant opquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:27 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
¤20 incl. verzenden en je hebt een deal
Vooruit, dan hebben we een deal... Is het goed als ik je vanavond een PM stuur? Ik zit nu @ work en ik mag natuurlijk niet surfen van de baasquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:00 schreef Dokay het volgende:
[..]
sorry, wil er graag minimaal 15 eurie aan overhouden, voor 15 exclusief gaat ie vandaag nog jouw kant op
no problemo, ik heb je alvast een pm met rekeninginfo gestuurd, als jij ff je adres terug pm'dquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:24 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Vooruit, dan hebben we een deal... Is het goed als ik je vanavond een PM stuur? Ik zit nu @ work en ik mag natuurlijk niet surfen van de baas![]()
jas is van selectedquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:17 schreef siepietheman het volgende:
is die jas nou van Jack en Jones of van selected? En zou je hem voor mij willen opmeten?
(oksel - oksel, kraag - onderkant etc.)
okquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:50 schreef siepietheman het volgende:
ik hoef de jas niet, is ws te klein, ik laat nog wel even weten of ik het tshirt koop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |