abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 oktober 1999 @ 15:56:00 #1
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_205019
Martin was net bij stenders aan de telefoon
Korte samenvatting:

- Hij volgt de uitzendingen nog steeds.
- Hij is vanavond in de uitzending.
- Hij komt met TARA op de stenderskalender voor kankerfonds.
- Denkt dat Sabine er vanavond uit moet.
- Heeft een donkerbruinvermoeden ( ) dat Bart zal volgen.

Hierop zei stenders: 'En dan ga jij terug het huis in?'
Antwoord: Hierover heb ik nog geen besluit genomen. Zal ook aan BB liggen.

Maw hij is wel degelijk gevraagd om terug te keren.

pi_205020
TARA zal niet alleen op de kalender zichtbaar zijn, maar zich binnenkort ook blootgeven....
pi_205021
Ik vind het echt een idioot idee om hem terug te laten keren. Het publiek heeft hem toch niet voor niets weggestemd de vorige keer of mis ik iets.
En wat moet die jongen toch allemaal in die media, heeft ook 9 dagen in het huis rondgelopen hoor...nou nou poeh poeh, had hij verder nog EHT iets te melden, zal wel niet
fake a dream
  donderdag 21 oktober 1999 @ 16:02:00 #4
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_205022
Aslsie terug komt dan wint Martin geheid. Je kunt het immers toch niet maken iemand twee maal weg te stemmen?
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  donderdag 21 oktober 1999 @ 16:20:00 #5
1026 Quelling
A hubba hubba and a ding dang
pi_205023
quote:
op 10-21-1999 om 04:02 PM schreef Maurisico het volgende:
Aslsie terug komt dan wint Martin geheid. Je kunt het immers toch niet maken iemand twee maal weg te stemmen?

Het zou sowieso belachelijk zijn als martin weer naar binnen mag, het hele idee van mensen binnen laten is namelijk onzin. Afgesloten, remember! Hem er daarna in laten zitten omdat je er niet twee keer uit gestemd kunt worden, kom op man, wie maakt het nou uit of martin de jojo van Bigbrother wordt of niet.

When I was a sperm
I had alot to learn.

donderdag 21 oktober 1999 @ 16:25:00 #6
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_205024
In de komende 2 stemrondes moeten er 2 personen vertrekken. Als bart nu zou opstappen dan zou ik zeggen stem de volgende keer 1 persoon weg en daarna 2 dan kom je ook weer op de 3 die de laatste maand ingaan.

Met mona na 2 weken had ik al moeite mee. Maar nu na 4 weken weer dat zelfde gezeik.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')