Ja, de Engelsen hebben het geleerd van Amandaquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:54 schreef misslady83 het volgende:
engelse thee toch
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:56 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Het is de niet de bedoeling dat je hier over praat !!! STREAMCOS-LOCK !!!
Ziet erg goed uit, aangebrande courgettes.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:55 schreef Dreamboy het volgende:
Voor Dennix en zijn vrienden
[ afbeelding ]
Nou je hebt in ieder geval hetzelfde gebrek aan humor als Dennix.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:56 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Humor is in the eye of the beholder !!quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou je hebt in ieder geval hetzelfde gebrek aan humor als Dennix.
ik gok op 2 dagen kakkeritis ........arme vrienden van Dennis...........quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ziet erg goed uit, aangebrande courgettes.![]()
Nee joh, laat 0% het maar eens een keer zelf uitzoeken, zonder zichzelf ergens achter te verschjuilen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:53 schreef misslady83 het volgende:
[..]
Hoop dat er een dame in komt, voor 0 lijkt me echt grandioos!
En wie is de barvrouw, Lieke?quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:59 schreef ericahysterica het volgende:
waar is die barvrouw gebleven. Over de courgettes die zijn zwartgeblakerd die ga je toch niet opeten? (tapasboeren tegen elkaar)
net als de verpletterende schoonheid van Dennisquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:00 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Humor is in the eye of the beholder !!![]()
Kijk maar uit met die cos locks want ik ben een soort Captain Pea-COCKquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:56 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
ik gok op amanda of nadiaquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Rechts de echte kok. Links een beetje vies mannetje, overal met z'n handen in graaien en een wodka-cola weg slurpen. Lijkt me meer een kroeg-baas.
[ afbeelding ]
idd een aso.... brutaal en ongemanierd en totaal niet grappigquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Rechts de echte kok. Links een beetje vies mannetje, overal met z'n handen in graaien en een wodka-cola weg slurpen. Lijkt me meer een kroeg-baas.
[ afbeelding ]
dennis vindt het zelf ook niet om aan te horen hoe hij zingt, hij houdt zijn ene vinger in zijn oorquote:Op zondag 28 oktober 2007 15:04 schreef Kinga het volgende:
Hou in godsnaam die microfoon normaal vast dan.
Staat toch heel stoer .......quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:04 schreef Kinga het volgende:
Hou in godsnaam die microfoon normaal vast dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |