Scanman was echt dit is nep.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
OMG.
Voor de kenners onder ons; dit lijkt de omgekeerde Scanman01 wel.
bovendien is Huub degene die goed piano speelt. Als hij iets met Brian moet doen is hij afhankelijk van Brian's getokkel op de gitaar of zijn volkomen a-ritmische rap en zang kwaliteiten.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja Luc is ook niet gek.Huub trekt wel publiek.Laat Luc dan eerst maar eens wat voor Huub doen inplaats van Brian helpen.En het word ook tijd voor Luc om Nadia keihard te laten vallen.
Ongetwijfeld. Ik constateer alleen maar een feit.quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:46 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
deze diehard dennisfan hoort bij het meublilair van de cos en is een heel geaccepteerd fenomeen![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:49 schreef Dreamboy het volgende:
Om 3 uur komen Dennix zijn vrienden
en hij promoot ook de Puch !quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:50 schreef DrsH het volgende:
DGK Fan werkt bij V&D en is een soort Mister Humphries aldaar en hier is hij ingehuurd voor zo'n beetje het enige pro Dennix commentaar
in het begin hadden ze het over een maand.... dus ben benieuwdquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:50 schreef Kaleddis het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Luc vandaag weggaat. Ze hebben het zowieso al dagen over nieuwe gastspeler. En net zegt Huub dat ze het snel moeten gaan doen omdat Luc er niet meer lang zal zijn.
volgens mij thee met veel melk, ook wel babythee genoemdquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:51 schreef misslady83 het volgende:
Wat is lammetjesthee eigenlijk?
thee met melk en een zoetje ( volgens de DGK bewoners)quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:51 schreef misslady83 het volgende:
Hoop dat er een dame in komt, voor 0 lijkt me echt grandioos!quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:50 schreef Kaleddis het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Luc vandaag weggaat. Ze hebben het zowieso al dagen over nieuwe gastspeler. En net zegt Huub dat ze het snel moeten gaan doen omdat Luc er niet meer lang zal zijn.
thee met melk en honingquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:51 schreef misslady83 het volgende:
engelse thee is hele sterke thee met melk, lammetjesthee is gewoon nederlandse slappe thee met melk oftwel kindertjestheequote:Op zondag 28 oktober 2007 14:54 schreef misslady83 het volgende:
engelse thee toch
quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
OMG.
Voor de kenners onder ons; dit lijkt de omgekeerde Scanman01 wel.
Het is de niet de bedoeling dat je hier over praat !!! STREAMCOS-LOCK !!!quote:Op zondag 28 oktober 2007 14:50 schreef DrsH het volgende:
en hier is hij ingehuurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |